Tom Byron skrev:Det var det snällaste du sagt, me so touched
Du, jag ahr nog sagt bättre saker än så....
Tom Byron skrev:Det var det snällaste du sagt, me so touched
Yasha skrev:Jag kunde ju inte låta bli!!!
Förlåt Heda, men du la' upp en smashboll där...
Yasha skrev:Nu du, Heda! Nu har vi ägnat mer eller mindre hela midsommardagen åt att strippa lill-Husan!
Det började med att vi skulle montera FP-systemet. När det var på, insåg vi att vänster blinker skulle brinna upp i utblåset, så den måste bort. Min filosofi med Husan har varit "allt eller inget", vilket resulterade i att hela elsystemet, startmotorn OCH dreven till startmotorn nu är BORTA! (Nåja, de ligger ju i en låda och skräpar om jag skulle få för mig att jag behöver dem...)
Så! Nu är Husan ett antal kilo lättare, har ett mulligt ljud och förhoppningsvis går hon som bara f-n! Ett par barkisar oxå, så ser hon ut som en riktig motard! Och är redo för provkörning av den store gurun, HEDA!!!
Vad sägs om ett körpass på Midlanda?!?
Tom Byron skrev:
Idag har jag varit ute på pressat Fazer 1000, fyfaan va skoj det är när det går undan.
TomK skrev:Tillåter morsan att du lånar hennes hoj sådär ?
Tom Byron skrev:Heda har en buttplugg av x-tra grov size för leverans i Uppsalatrakten, montering sker efter eget omdöme
Tom Byron skrev:DAMN, va vi rockar
Kan det bli roligare än så här?
Massa nya ansikten (sporthojare tydligen), att hälsa på
EDIT: Heda menar Rörken
Försök dra dig ur medans du kan.... Nog för att Heda råkkar men.... Det är inte bra för det sociala livet... Heda dominerar ..... du ser jag försöker men kan inte..... låta bli.... att tycka Heda är Världsbäst i hela världen. Fan oxå, det går inte....Brodde skrev:He he... Ja det är inte varje dag man talar med en sådan legend.
(Fantomen kan nog känna sig slagen på fingrarna.)
Kanske finns risk att man blir en Spamtrådsjunkie
Bra kört igår i alla fall!
Brodde skrev:He he... Ja det är inte varje dag man talar med en sådan legend.
(Fantomen kan nog känna sig slagen på fingrarna.)
Kanske finns risk att man blir en Spamtrådsjunkie
Bra kört igår i alla fall!
Supermoto skrev:Försök dra dig ur medans du kan.... Nog för att Heda råkkar men.... Det är inte bra för det sociala livet... Heda dominerar ..... du ser jag försöker men kan inte..... låta bli.... att tycka Heda är Världsbäst i hela världen. Fan oxå, det går inte....
Tom Byron skrev:Yo !! Det var ju kanonskoj igår, synd att så många gick omkull. Måndagen innan höll sig alla på hjulen ju.....
Säg att det var du som åkte Gore-texjacka, annars blir jag förvirrad, hehehe
Brodde skrev:
http://www.shell.linux.se/knit/bilder/20030623/052.jpg
Hört i depå'n:
Du_vet_han_den_långsamma_killen
Tom Byron skrev:Långsam? Näh... Frxtn, skit i det, huvudsaken man har roligt.
Det var väl bara våran allas TomK som kändes som ett möte *en textrad med en liiiiiiiiten gnutta ironi*
(kan man bli bannad från att följa med till Åland kanske)
TomK skrev:Konstigt, där låg man och tourade runt och funderade på om det var läge att plocka fram termosen från tankväskan och fika lite mitt i en kurva och så drar du inte iväg mer än 3-4 m per varv ändå. Hade du fel på hojen eller var det bara uppvärmningsvarv nr 9 ?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|