Heda fanclub!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
ojoj, här var det inte mycket hålligång...

Har ni alla drunknat i era jetskifjanterier :confused: :(

Lägger upp ett par bilder från helgen då så ni ser vad jag missar. Ena är på när jag försöker tygla besten ut ur en kurva (eller har just gått över ett litet krön) och på den andra annan jagar jag Kim mfl. Lyckades knäppa Kim på sista varvet men 112 (Barrett) kom jag inte förbi.

Bifogat

• 162_6213.JPG
    162_6213.JPG
    44.5 KB · Visningar: 59
  • PICT0946.JPG
    PICT0946.JPG
    124.8 KB · Visningar: 77
Last edited:

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Vi får ju inte skriva eftersom vi inte har nå moppar längre ju... :gnissla
Åkte faktiskt moppe idag iofs! TM PitPro, 110 cc 4-stamp minicross, crome-moly ram, fjädring å dylikt anpassat för vuxna, öppet luftfilter med härligt insugsljud, öppen dämpare med riktig stånkasång, högt styre för att passa vuxna. Går att wheela på påslag tvärenkelt å stoppies funkar det med. Gjorde doughnuts idag inne på betonggolvet i verkstaden på lokala gummishopen... he he he... så skoj! :yoparty Ska försöka fixa nån bild på den coola skapelsen. 13000:- går den lös på.

Ser skoj ut det där muppo! Vart? Eran lokala bana eller?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jupp !! Inte på någe fordon jag kört hittills har jag känt mig särskilt snabb men nu jävlar går det undan!!! *tuuuuuuuuuuuuut* :yoparty

Fördelen e med det hela e:
1. att jag brummat slut på över 100liter soppa nu utan att någe har pajat eller jag justerat en skruv eller ens tappat en mutter.
2.Hänger massa chix vid bryggan när man är där vid banan :tungan Det gjorde det inte ofta när när jag åkte hoj iaf :3freak
3.JOBBIGT nu får man ju muskler så man kan flexxxxa lite för de som dyker upp under punkt 2 :hihi

Supermoto skrev:

.

Last edited:

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
100% säkerhet på den banan ser jag... Ponera att #112 highside´ar ut ur böjen på bilden pga sandigt bakdäck, är det då skönt att hamna i ett stendike? Eller förväntar sig arrangören att "polistejpen" skall fånga upp honom? :näsblod
Men det ser ju rätt coolt ut annars, inget för fegisar (som jag) :yoparty
Supermoto skrev:
ojoj, här var det inte mycket hålligång...

Lägger upp ett par bilder från helgen då så ni ser vad jag missar. Ena är på när jag försöker tygla besten ut ur en kurva (eller har just gått över ett litet krön) och på den andra annan jagar jag Kim mfl. Lyckades knäppa Kim på sista varvet men 112 (Barret) kom jag inte förbi.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
Vi får ju inte skriva eftersom vi inte har nå moppar längre ju... :gnissla
Åkte faktiskt moppe idag iofs! TM PitPro, 110 cc 4-stamp minicross, crome-moly ram, fjädring å dylikt anpassat för vuxna, öppet luftfilter med härligt insugsljud, öppen dämpare med riktig stånkasång, högt styre för att passa vuxna. Går att wheela på påslag tvärenkelt å stoppies funkar det med. Gjorde doughnuts idag inne på betonggolvet i verkstaden på lokala gummishopen... he he he... så skoj! :yoparty Ska försöka fixa nån bild på den coola skapelsen. 13000:- går den lös på.

Ser skoj ut det där muppo! Vart? Eran lokala bana eller?
Klart ni får!!! Ni ÄR ju Heda fanclub :mattias :Bugar

Bilderna är från rejs i helgen i Tranås. Där kördes det även en klass med just sånna moppar du nämner. De körde en bantad variant av vår bana. Med motarddäck och allt. Ascool ser det ut.

Heda skrev:
Jupp !! Inte på någe fordon jag kört hittills har jag känt mig särskilt snabb men nu jävlar går det undan!!! *tuuuuuuuuuuuuut* :yoparty

Fördelen e med det hela e:
1. att jag brummat slut på över 100liter soppa nu utan att någe har pajat eller jag justerat en skruv eller ens tappat en mutter.
2.Hänger massa chix vid bryggan när man är där vid banan :tungan Det gjorde det inte ofta när när jag åkte hoj iaf :3freak
3.JOBBIGT nu får man ju muskler så man kan flexxxxa lite för de som dyker upp under punkt 2 :hihi
jä jä jä, du övertygar inte mig iaf. Vatten är INTE mitt element...
kom just på att du ska ha 400 bagare av mig. Jag är en dålig människa :brinnerup

Quitte skrev:
100% säkerhet på den banan ser jag... Ponera att #112 highside´ar ut ur böjen på bilden pga sandigt bakdäck, är det då skönt att hamna i ett stendike? Eller förväntar sig arrangören att "polistejpen" skall fånga upp honom? :näsblod
Du kan ju se hur det gick för vissa på bilden nedan. Säkerheten var väl inte direkt värdig RR-VM men inga allvarliga skador vad jag vet. Din analys är annars helt korrekt. Det gällde att lina upp jäkligt mycket innan det gick att gasa för det var jäkligt halt i utgången. Du som är mest van med slät asfalt skulle sett det andra gruspartiet där man vallade typ en meter upp i en högerkurva :yoparty
Otäckt som fan i början men rätt häftigt när man vant sig lite.

Bifogat

• 160_6011.JPG
    160_6011.JPG
    66.6 KB · Visningar: 58
  • 160_6099.JPG
    160_6099.JPG
    51.1 KB · Visningar: 49

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Quitte skrev:

Varför skulle jag highsida? :rolleyes:

Nä men just där gick det jäkligt sakta. Visst hade det nog varit en mindre skön upplevelse att trilla ner i det diket, men man hade ju inte slått ihjäl sig.
Tycker säkerheten va helt ok, vilket inte alltid är fallet på tillfälligt bygda banor. Stora skydd va uppsatta på alla hårda saker folk kunde tänkas köra in i.

Suppermotto: När tänkte du börja stava mitt namn rätt? :tungan

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Quitte, grattis till dina poäng i STCC :banana
Har du någe länk till någon bild eller "krönika" typ, som man kan gotta sig lite i :Bugar

Q, när kommer du å J å simmar med oss då, det e dags att du/ni sladdar lite phet med en jetski nu åxå :tungan

Supermoto, vem hade "west" skinstället på bilden, jag tror jag skulle kunna betala många pengar för att ha det hängandes på väggen, inte åka å skita ned någe sådant coolt :hihi Pengar, jag hade oxå glömt......igen :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Barrett skrev:
Varför skulle jag highsida?

Nä men just där gick det jäkligt sakta. Visst hade det nog varit en mindre skön upplevelse att trilla ner i det diket, men man hade ju inte slått ihjäl sig.
Tycker säkerheten va helt ok, vilket inte alltid är fallet på tillfälligt bygda banor. Stora skydd va uppsatta på alla hårda saker folk kunde tänkas köra in i.

Suppermotto: När tänkte du börja stava mitt namn rätt?
Tyckte oxå det var hyfsat ok faktiskt när man vant sig.

Vaddå ditt namn rätt?? Fattar inget nu :tungan

Heda skrev:
Har du någe länk till någon bild eller "krönika" typ, som man kan gotta sig lite i :Bugar

Q, när kommer du å J å simmar med oss då, det e dags att du/ni sladdar lite phet med en jetski nu åxå :tungan

Supermoto, vem hade "west" skinstället på bilden, jag tror jag skulle kunna betala många pengar för att ha det hängandes på väggen, inte åka å skita ned någe sådant coolt :hihi Pengar, jag hade oxå glömt......igen :tummenupp
Poäng i STCC? Härligt Q :Bugar :Bugar :Bugar

Får inte jag å Å komma och bada :confused: :(

West hade en Peter från Karlskrona eller nåt liknande långt söderöver. Han touchade mitt bakhjul i en inbromsning och fick en rejäl flygtur så det är nog inte så fint att ha på väggen längre...

Pengar försöker jag komma ihåg i veckan.... :fatta! dålig moto, dålig!!!

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
1: När Muppo hamnar i plurret ställer också jag upp!
2: Tack, det blir mera o bättre!! (Hade en gridgirl hemma idag som provade kläder inför KGA om två veckor... o hennes namn börjar inte på J. Väl värt att se på plats :tungan )
3: Tänker inte skriva ihjäl mig i år, men krönikan kan fås om det bjuds på kaffe :tummenupp
Heda skrev:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Och så får man väl passa på att gratulera Spökskrället på fylledagen! :födelseda
Må Husagudarna vända sin soliga sida mot dig just idag! :)

:krama

Och nej! Jag tänker inte sjunga för dig, du är värd bättre än så! :3freak

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
Och så får man väl passa på att gratulera Spökskrället på fylledagen! :födelseda
Må Husagudarna vända sin soliga sida mot dig just idag! :)

:krama

Och nej! Jag tänker inte sjunga för dig, du är värd bättre än så! :3freak

Tack tack! :)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
JÄTTEGRATTIS JÄTTEGRATTIS JÄTTEGRATTIS :tummenupp

22 igen eller??

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Grattis spökfraggel, har du någon 50årskris än då? :lol

Supermoto, att glömma kommer med åldern :rolleyes: Trustme I know :död :3freak

Q, det låter gött!! Va e det för chick? LÅTER som heda borde komma å ge ett godkännande här först innan någe blir officiellt. Skoj med lite hyss jue:)

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Heda skrev:
har du någon 50årskris än då? :lol

Nope ingen kris än iaf, men jag fick en förtidig present för några månader sedan (sist jag var i Hagaström...)
av *censur* men den var LERIG!! :4skrika :rolleyes: :7peta :D

@Supermoto Japp klart jag blev 22, hur visste du det?? :pussa

Last edited:

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Nänä, du får se på måndagen den 6´e, eller tidigare under helgen... ;)
Heda skrev:
Q, det låter gött!! Va e det för chick? LÅTER som heda borde komma å ge ett godkännande här först innan någe blir officiellt. Skoj med lite hyss jue:)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Efter stygga trakasserier på msn (!) :rofl

SÅ KOMMER DEN HÄR

*fniss* :lol :crash

Edit................... *visslar* :dummer :kär

Bifogat

• butt.JPG