Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Bidde ju lite off när counterstrikesäsongen tog slut, men hur kan man sluta tänka på dig :crash :drool

Acrid skrev:
Va ett tag sen man var här inne...Men tack för att du fortfarande tänker på mig Gurun :D :banana

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
För vänner o bekanta som är intresserade att komma o kolla på Gelleråsen på måndag så har jag löst biljettfrågan lite bättre. Hör av er isf på mobilen!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag tänkte åka å spana på dig den 2a gången du e på åsen, visst e det en sväng till i höst? Det lixom passar med semestern för mig :)

Quitte skrev:
För vänner o bekanta som är intresserade att komma o kolla på Gelleråsen på måndag så har jag löst biljettfrågan lite bättre. Hör av er isf på mobilen!

ÅFISIJELL ÅNÅNSMENT!

Heda gör sin första tävling i helgen(Walle och Ebbe oxå) som kommer (11e,Lördag) med hallonkwacken.

OCH..............

Det roliga, den taniga spinkiga heda är GONE, nu väger jag närmare 70 än 60 iaf, :banana (Fast man ser ingen skillnad :3freak ) Shit va :tuttar jag kommer att få nu :hihi

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Heda skrev:
Jag tänkte åka å spana på dig den 2a gången du e på åsen, visst e det en sväng till i höst? Det lixom passar med semestern för mig :)

ÅFISIJELL ÅNÅNSMENT!

Heda gör sin första tävling i helgen(Walle och Ebbe oxå) som kommer (11e,Lördag) med hallonkwacken.

OCH..............

Det roliga, den taniga spinkiga heda är GONE, nu väger jag närmare 70 än 60 iaf, :banana (Fast man ser ingen skillnad :3freak ) Shit va :tuttar jag kommer att få nu :hihi
Vardå :confused: Vardå :va VARDÅÅÅÅÅÅ??? :hördu

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jao, det heter sverigecupen, det e tre klasser i för stå maskiner, Limited (ungefär som supersport förra säsongen), Stock (std 600) och Debutant (Rookie-klass) Sedan var det en för sittmaskiner oxå, men det e ju som att åka HD med fransar på styret så det kan jag inget om :D

Tror det bara e Limited som ger SM-poäng, har inte sådan koll på det här, e ju NoOb. :tungan

Supermoto skrev:
Är det möjligen SM :confused:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Heda skrev:
Jao, det heter sverigecupen, det e tre klasser i för stå maskiner, Limited (ungefär som supersport förra säsongen), Stock (std 600) och Debutant (Rookie-klass) Sedan var det en för sittmaskiner oxå, men det e ju som att åka HD med fransar på styret så det kan jag inget om :D

Tror det bara e Limited som ger SM-poäng, har inte sådan koll på det här, e ju NoOb. :tungan
Oki, låter ju bra. Då kanske man dyker upp (observera humorn i "dyker upp"!!)... Vore skoj att se om inte annat...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Muhhaha, mupp

Om man tar starten å har dålig med kondis så "sjunker" man genom fältet, hahahah

Vattenhumor

Kanske e ett "vågspel" hur mycket man ska gasa så man inte "dyker" på slutet........ äsch, den va kass

Din var bäst :tungan

Edit:

Ska man fika kan man ta med o-boj, muhahaha :banana

Supermoto skrev:
Oki, låter ju bra. Då kanske man dyker upp (observera humorn i "dyker upp"!!)... Vore skoj att se om inte annat...

Last edited:

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Jag har börjat få stygga nervositetsattacker! Tävling på lördag och varken tekniken eller kondisen är vad den borde vara för denna aktivitet... :3freak
Plus att Heda "står" på bättre material (läs: mer lättkörd maskin), så jag kommer garanterat bli spankad på lördag. Skulle man mot förmodan leda över polarna nån gång så behöver dom inte stressa, jag vurpar inom 10 sek, jag lovar! :gnissla :huvet :död

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Heda skrev:
OCH..............

Dags att käka annat än pizza snart då va? TJOCKIS! :arsele

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Äh, sälj inte grisen innan du målat den rosa :)

Å tack för du får mig att framstå som en materialåkare :D :D

Men man FÅR faktiskt välja vilken maskin man ska köpa :banana

På med tubbis så e du med i matchen :tummenupp

Ebbe skrev:
Jag har börjat få stygga nervositetsattacker! Tävling på lördag och varken tekniken eller kondisen är vad den borde vara för denna aktivitet... :3freak
Plus att Heda "står" på bättre material (läs: mer lättkörd maskin), så jag kommer garanterat bli spankad på lördag. Skulle man mot förmodan leda över polarna nån gång så behöver dom inte stressa, jag vurpar inom 10 sek, jag lovar! :gnissla :huvet :död

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hörru din taniga karatekidwannabe, jag spöar dig lätt. Heda"fettopizzamage" sätter sig ovanpå så kommer du inte loss sedan då du ligger å skriker på mamsen :rofl :rofl

abstruse skrev:
Dags att käka annat än pizza snart då va? TJOCKIS! :arsele

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
V33 (21´a Aug) är nästa i KGA. Denna är för dig som inspiration till helgen! :tummenupp
Heda skrev:

Bifogat

• GS1.jpg
    GS1.jpg
    49.3 KB · Visningar: 71

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Heda skrev:
Hörru din taniga karatekidwannabe, jag spöar dig lätt. Heda"fettopizzamage" sätter sig ovanpå så kommer du inte loss sedan då du ligger å skriker på mamsen :rofl :rofl

81kg kickboxing-kid, om jag får be. :4skrika

...som skulle behöva väga 85kg MUCKL3R för att inte se riktigt så djävla tanig ut... :rolleyes:

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka