Acrid
600
Heda skrev:Efter stygga trakasserier på msn (!)
SÅ KOMMER DEN HÄR
*fniss*
Edit................... *visslar*
Va ett tag sen man var här inne...Men tack för att du fortfarande tänker på mig Gurun
Heda skrev:Efter stygga trakasserier på msn (!)
SÅ KOMMER DEN HÄR
*fniss*
Edit................... *visslar*
Acrid skrev:Va ett tag sen man var här inne...Men tack för att du fortfarande tänker på mig Gurun
Heda skrev:Bidde ju lite off när counterstrikesäsongen tog slut, men hur kan man sluta tänka på dig
Acrid skrev:Haha cs... Hade ja nästan glömt! Blir nog inget för mig i höst. Det sista förstår jag inte heller...
Quitte skrev:För vänner o bekanta som är intresserade att komma o kolla på Gelleråsen på måndag så har jag löst biljettfrågan lite bättre. Hör av er isf på mobilen!
Vardå Vardå VARDÅÅÅÅÅÅ???Heda skrev:Jag tänkte åka å spana på dig den 2a gången du e på åsen, visst e det en sväng till i höst? Det lixom passar med semestern för mig
ÅFISIJELL ÅNÅNSMENT!
Heda gör sin första tävling i helgen(Walle och Ebbe oxå) som kommer (11e,Lördag) med hallonkwacken.
OCH..............
Det roliga, den taniga spinkiga heda är GONE, nu väger jag närmare 70 än 60 iaf, (Fast man ser ingen skillnad ) Shit va jag kommer att få nu
Supermoto skrev:Vardå Vardå VARDÅÅÅÅÅÅ???
Supermoto skrev:Är det möjligen SM
Oki, låter ju bra. Då kanske man dyker upp (observera humorn i "dyker upp"!!)... Vore skoj att se om inte annat...Heda skrev:Jao, det heter sverigecupen, det e tre klasser i för stå maskiner, Limited (ungefär som supersport förra säsongen), Stock (std 600) och Debutant (Rookie-klass) Sedan var det en för sittmaskiner oxå, men det e ju som att åka HD med fransar på styret så det kan jag inget om
Tror det bara e Limited som ger SM-poäng, har inte sådan koll på det här, e ju NoOb.
Supermoto skrev:Oki, låter ju bra. Då kanske man dyker upp (observera humorn i "dyker upp"!!)... Vore skoj att se om inte annat...
Heda skrev:OCH..............
Det roliga, den taniga spinkiga heda är GONE, nu väger jag närmare 70 än 60 iaf, (Fast man ser ingen skillnad ) Shit va jag kommer att få nu
Ebbe skrev:Jag har börjat få stygga nervositetsattacker! Tävling på lördag och varken tekniken eller kondisen är vad den borde vara för denna aktivitet...
Plus att Heda "står" på bättre material (läs: mer lättkörd maskin), så jag kommer garanterat bli spankad på lördag. Skulle man mot förmodan leda över polarna nån gång så behöver dom inte stressa, jag vurpar inom 10 sek, jag lovar!
abstruse skrev:Dags att käka annat än pizza snart då va? TJOCKIS!
Heda skrev:Jag tänkte åka å spana på dig den 2a gången du e på åsen, visst e det en sväng till i höst? Det lixom passar med semestern för mig
Quitte skrev:V33 (21´a Aug) är nästa i KGA. Denna är för dig som inspiration till helgen!
Heda skrev:Hörru din taniga karatekidwannabe, jag spöar dig lätt. Heda"fettopizzamage" sätter sig ovanpå så kommer du inte loss sedan då du ligger å skriker på mamsen
Heda skrev:Å tack för du får mig att framstå som en materialåkare
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |