Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag fick en sådan där chocknervositet igår, det e ju bara ett par dagar kvar. Urk, sov dåligt inatt oxå :död

Jävla skit att man ska bli så nervig, skönt när det är över faktiskt :)

Så kommer det massa chix å så kör man som en kossa å så vill ingen hångla efteråt :3freak Bara för man e nervig :(

Ebbe skrev:
Så lite så... :hihi :Bugar

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Relax, man! :pannkyss Tänk så här - det är ju bara vattenmoppe, vad kan gå fel ? Värsta är väl att du har skoj och blir blöt. :hihi

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
På Lördag, alderholmen runt 12snåret tror jag finalerna börjar. Allt verkar vara lite i sista sekunden........återkommer imorrn om tid när jag ska........ bada :tungan

Edit; Jag ska söka till TOPGUN å kicka Tom Cruise butt !!! Passar jag ? :rofl

Quitte skrev:
I AM HEF! ;)

Nu måste du tillkännage tid o dag för ditt race!

Bifogat

• P0609_203214.jpg
    P0609_203214.jpg
    121.8 KB · Visningar: 39
  • P0609_203301.jpg
    P0609_203301.jpg
    132.8 KB · Visningar: 38
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo har insett det nu, ska återkomma med rapport.

Muff :tungan

TomK skrev:
Relax, man! :pannkyss Tänk så här - det är ju bara vattenmoppe, vad kan gå fel ? Värsta är väl att du har skoj och blir blöt. :hihi

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Heda skrev:
På Lördag, alderholmen runt 12snåret tror jag finalerna börjar. Allt verkar vara lite i sista sekunden........återkommer imorrn om tid när jag ska........ bada :tungan

Kan tyvärr inte komma och hålla chixen varma medans du plaskar runt i dammen med Ebbe :(

Måste jobba hela helgen + jag tackade ja till barnvaktsjobb åt syrran på lördag kväll.

Skit i att vara nervös, det är ju skoj det du håller på med och alla som står och glor avundas dig/er för ni är modiga nog att ens testa :fakta :tummenupp

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
NÄÄÄÄÄ!!! När som helst men inte lördag mellan 7.00-14.30, då jag jobbar. Du får messa exakta tider!

MEN, pilotbricker är DU!!! Snälla ha dom på när du kör i helgen, eller åtminstone skaffa en "pojke" som springer fram till dig efter varje pass du kört, tar dina handskar/hjälm osv o ger dig en trasa att torka bort svetten med, samt räcker över brickerna!!! :D :yoparty
Heda skrev:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Quitte, verkar inte finnas några fasta tider .......men kom förbi efter jobbet så ska du få se på grejor! Vrooooooooooooooom

Q, jag har en pojke som ska hjälpa mig imorrn, fast ha e lite äldre än mig, å vi är inte ett par :D

Å är inte det här moment 22, Heda på efterfest nu, hamnade på skittrevlig fäscht! PRECIS då man ska sova typ, men det skiter jag i, man får väl slagga i bilen mellan heaten!! Paaaaaaaaaaaaaaaaarty !!!!!!

Nä, nu ska vi dra vidare å datorn får stå kvar, Mors!

Quitte skrev:
NÄÄÄÄÄ!!! När som helst men inte lördag mellan 7.00-14.30, då jag jobbar. Du får messa exakta tider!

MEN, pilotbricker är DU!!! Snälla ha dom på när du kör i helgen, eller åtminstone skaffa en "pojke" som springer fram till dig efter varje pass du kört, tar dina handskar/hjälm osv o ger dig en trasa att torka bort svetten med, samt räcker över brickerna!!! :D :yoparty

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lite off topic här då men va faan .... :D

Min pheta debut på vatten

Förberedelse; SKITNERVÖS inte äta någe (I vanlig Hedastil) Nerver har jag nog FÖR mycket av, faan va skitnervig jag ska bli jämt då :död

Träning; Omotiverad, ville hem.......... åkte ett par varv, noterade att vågorna av alla jetskis som åker är BRA mycket större än vad man e van med, okej, ta det lungt i rejset å inte förivra sig.

Man lottas fram en plats på startrampen, jag fick nummer 9 dvs får välja plats sist, och på den sämsta rampen, blääeeee (Bra tänkte heda, någe att skylla på, även det i Hedastil)

Heat 1,Startgubben flaggar för line up, killen brevid mig har ryggskyddet löst, kardborren hade släppt, svårt att göra själv under en flytväst, fixar det åt honom utan att ta av mig brillorna å imman var ett faktum.

Börjar titta i en lite imfriglugg i brillorna mot startern, men han verkar lugn. DÅ åker alla ifrån startrampen utom jag, hm............(Heda har tittat på fel jetski som skulle starta, skyller på imman)

När sista gubben har hunnit 30meter så åker jag iväg från rampen oxå, SIIIIIIST. Efter 1a varvet 4a, sedan plockar man snubbar som trillar av, ingen kamp bara det att inte jag vurpade men de gjorde de andra. Walle ledde, körde ihop med honom på rakan :) Men ingen föll. Sedan drog jag en lite lucka och bevakade den. Blev lite förvånad att jag vann :hihi

Heat 2, Kör ihop med en kawwa i starten, prutade inte en mm :hihi Nu jävlar ska det åkas :tummenupp Tycker att det ligger någon jävligt nära bakom, ser hans spray hela tiden när jag vänder runt bojarna. Nu e det bråttom, vill ha en lucka, kör så fort jag kan de två första varven tills jag e helt slut, sedan orkar jag inte mera så jag tänker att jag släpper killen som ligger nära för snart kör jag omkull om jag fortsätter i detta tempo, men det e ju ingen där, har sett mina egna vågor då jag vänt runt bojarn. Hela släkten å vänner å lite hotta chix står å skriker å hejar på när man åker förbi kajen (publikplatsen) sådant värmer rejält!!

Men det braiga var att jag dragit ut en jättelucka till tvåan så jag kan slå av och bevaka resten.

Heat3, Klart man vill vinna alla tre :D

Alla starter har varit delade så hela startfältet har startat i två grupper på varsin sidan om banan så åker man en sväng å möts i mitten, Så hittills har ebbe varit snabbast, men inte denna gång.
Kände mig rätt lugn, tog starten, ryckte en lucka, bevaka, Sebbe å walle börjar ta in, ungefär 1-2bojar bakom, muttrar på lite till, luckan ökar.......... bevakar det in till mål. Å ett jädrans liv på kajen igen varje gång jag passerade, så råKKigt fränt !!!

Efter målgång släpper all nervositet å jag firar phet med 2varmkorvar som de hotta korvchixen fixxxat så smarrigt!

Ja just det, spydde i 1a Heatet, var lite väl nervig.

Körde inte omkull på hela dagen, tror det var lite vinnande koncept faktiskt. Inte ligga på 100%

Weee, faan va skoj!!! Känns som lite revanch på isbane-rm då jag kom näst sist å sist i de två tävlingarna jag körde.

Edit: Har säkert glömt massor......... eller förvrängt, eller förfinat.

Jaaa just det !! Speakern sa att jag var Gurun iaf, fick höra det efteråt ...........hihi Utan att någo sagt det till honom, men kör man som en guru så är man väl BÄST :D

Puss å Juck till alla nära å kära som tittade på, tror jag hade den största "klacken" som det lät någe av iaf, hihi

Q, snart kommer du inte undan :banana Skoj att du kom förbi! Hade inte så mycket tid att hänga vid "handvärmaren", var ju ett lätt nervvrak lixom, men du verkade som en solskenstråle ändå:) :) :)

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Heda skrev:
Lite off topic här då men va faan ....

*snip*
Är allt detta verkligen sant??? :confused: :va :confused: :va

Låter ju som värsta utklassningen av övriga vattenmuppar som kört jetskit sedan Wasa åkte sina skidor....

GO GURU!! :Bugar :bow

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Thanx boys !! Jag e bäst :Bugar hihi

Ska va lite yberkaxig idag så kommer jag ned på jorden imorrn igen :tungan

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lite egobilder :)
1, starten var delad så vi var bara 4 här, men jag körde ihop med kawwan ändå, hihi
2, 1a varvet, ebbe leder :banana
3, 2a varvet, Heda leder och ryckte lite :hihi
4, Trött å sliten efter heatet
5, Min moster prova snabba brillor, hehehe :D

Bifogat

• start45.jpg
    start45.jpg
    130.1 KB · Visningar: 84
  • ebbeåheda70.jpg
    ebbeåheda70.jpg
    139.2 KB · Visningar: 84
  • 2avarvet50.jpg
    2avarvet50.jpg
    135.5 KB · Visningar: 81
  • moster.jpg
    moster.jpg
    76.8 KB · Visningar: 77
  • sitt45.jpg
    sitt45.jpg
    133.5 KB · Visningar: 76

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Oj höll på att glömma, Till

HUSAGUDENS ära så har jag deklatrimmat lite oxå :rofl

Bifogat

• dekaltrim.jpg
    dekaltrim.jpg
    81.3 KB · Visningar: 51

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Heda skrev:
Oj höll på att glömma, Till

HUSAGUDENS ära så har jag deklatrimmat lite oxå :rofl

He he he he he, nu behöver du bara sätta lite hjul på den där saken så har du en hoj igen! :tummenupp :banana

:Bugar HEDA

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ebbe, jag har sett filmsnuttar nu på starterna i 2a och 3e heatet, NUUU såg jag att jag dominerade lite, efter 1a varvet ledde jag med 14sek :tungan :tummenupp

I andra så typ hade jag två bojar ned till tvåan efter ett knappt varv :banana

Heda råKKar

Nu e re bara att bryta ihop, bita ihop å byta klass å få smisk på rumpan, hehe :lol

Edit: Det här var det som jag hittade på dig ebbo :hihi Skrev inget om bilderna då jag inte vet så mycket, utom om den 3e men jag tiger för att fia gjorde så smarrig paj idag :hihi

Edit2; hittade en bild till i 2a tror jag när du tog starten och....... klev av vid nästa boj :3freak synd

Bifogat

• ebbeflyger.JPG
    ebbeflyger.JPG
    74.5 KB · Visningar: 38
  • ebberular.JPG
    ebberular.JPG
    126.2 KB · Visningar: 40
  • ebbotrixxxar.JPG
    ebbotrixxxar.JPG
    117.9 KB · Visningar: 41
  • ebbosvänger.JPG
    ebbosvänger.JPG
    114 KB · Visningar: 55
  • ebbo5.JPG
    ebbo5.JPG
    140.5 KB · Visningar: 45
Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Varför är det så tyst från Ebbe :va :hihi

Du missade ju inte alls i starterna!! Du är ju minst tvåa i starten :fakta
Klart fanken det är lätt att vinna då....

Hur kör man om?? Går ju inte direkt att bromsa sig förbi :va

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo, men det var tre starter den 1a missade jag totalt, sedan kom det ju fem snubbar från den andra startrampen så mötes man i mitten, svårt att förklara. Äh, gick ju bra ändå.

Ebbe får tydligen bredband i AUG var det sista jag hörde så han piper väl lite då :tummenupp

Supermoto skrev:
Varför är det så tyst från Ebbe :va :hihi

Du missade ju inte alls i starterna!! Du är ju minst tvåa i starten :fakta
Klart fanken det är lätt att vinna då....

Hur kör man om?? Går ju inte direkt att bromsa sig förbi :va

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...