Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Detta har hänt:

JennaJ verkar skitsur här, så tipsar hon boyfränd via msn att det är lättklädda chix på eurosport som spelar volleyboll, är det inte kärlek så säg.............hahahahhaha


Puss, puss puss :bow
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Jag ska byta olja oxå, Onsdag ser tight ut ändå så då blir det inget.........

Den gången ska jag ta med filt å fika i gräset, det har jag tänkt på varje gång men det inte blivit av, hehehe

Vi får höras ang. stuntdagen, har inte snackat någe med Ebbe heller idag
Ja, fika i gräset med gurun! :rock Och så kanske man kan få några stunttrixtips oxå?!? :bow
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
finvädret verkar ju hålla i sig några dagar till så........ vi får muppa i luften med våra bågar lite senare :bow :bow :bow

Yasha skrev:
Ja, fika i gräset med gurun! :rock Och så kanske man kan få några stunttrixtips oxå?!? :bow
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Vilka kompisar man har!

Ebbe sliter av isdäcken å kränger på skogsmulleknotter för att jag jobbar hela veckan helgen.....

:rock E :rock B :rock B :rock E :rock :fakta
 

Jenna J

Hasta la vista, baby
Gick med
11 Apr 2003
Ort
I ghettot
Hoj
Ingen än så länge...
Tom Byron skrev:
Detta har hänt:

JennaJ verkar skitsur här, så tipsar hon boyfränd via msn att det är lättklädda chix på eurosport som spelar volleyboll, är det inte kärlek så säg.............hahahahhaha


Puss, puss puss :bow


Glöm inte att spana in nyheterna på www.plast.nu ;)

Puss right back at ya
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
Det tusende inlägget i Heda fanclub!!! :D :cool: :cool:

Fan va Heda RÅKKAR!!! :bow :öl :bow :öl :bow :hej :öl :öl
Hmm.. Ebbe, kan du inte räkna? Eller är det SH som inte kan räkna?!? Enligt förstasidan är det här nr 991... :p



Edit: Jag kan inte stava...
 
Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
All ära och heder åt Heda, som rapporterade från SoS-finalen på Gelleråsen i helgen! :bow :bow :bow :bow Det kan inte ha varit helt lätt att tyda mina bitvis vimsiga och mycket fragmenterade SMS! :p

Heda råkkar! As usual... :rock :rock :rock :rock







nr 992

Edit:Vissa som bor i samma lgh som jag, påpekade min krattiga stavning, så jag har ändrat lite...
 
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Man gör så gott man kan lixom........ det var ju skoj!

Det ploppade i tlfn mest hela tiden, ibland skickade du samma två gånger........hehe, hur många sms skickade du egentligen den helgen..... det var några som gick iväg va?

993

Yasha skrev:
All åra och heder åt Heda, som rapporterade från SoS-finalen på Gelleråsen i helgen! :bow :bow :bow :bow Det kan inte ha varit helt lätt att tyda mina bitvis vimsiga och mycket fragmenterade SMS! :p

Heda råkkar! As usual... :rock :rock :rock :rock







nr 992
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ha ha! Eftersom jag skickade alla messen till både dig och Ebbe, så visste jag ibland inte vem som fått och inte?!? Så då var det säkrare att börja om liksom. :rolleyes: Tyvärr klarar inte tjejer alltid att göra flera saker samtidigt, en sak som jag DEFINITIVT inte borde avslöja...

Antal mess kan jag rapportera exakt om nå'n månad eller så, eftersom det kommer specificerad räkning... :skrämd (Jobbmobilen... :rodnar )


Nr 994
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Va f-n! Jag kan svära på att det var 1000 inlägg.... Nån med mig skämta aprilo!!! :mad:

Aja, nu har jag 995 iaf.
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Vilka jävla åktur, mera huliganism


" I CAN SEE MY HOUSE FROM HERE "

Swosch !! Braap, FLyga...................allt blir tyst.....................poffa, slå pungen å börja asgarva :fakta :fakta :fakta

996

Ebbe skrev:
Va f-n! Jag kan svära på att det var 1000 inlägg.... Nån med mig skämta aprilo!!! :mad:

Aja, nu har jag 995 iaf.
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Vilka jävla åktur, mera huliganism


" I CAN SEE MY HOUSE FROM HERE "

Swosch !! Braap, FLyga...................allt blir tyst.....................poffa, slå pungen å börja asgarva :fakta :fakta :fakta

996
Vad har du för märkliga böjelser, Heda, som skrattar när du slår i pungen?!? :eek:

För övrigt vill jag också prova att fraaapa runt i skogen med min lilla busa!!! Eller är det någon som vågar låna ut sin, så jag kan prova ändå???:rock


Nr 997
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:
Vad har du för märkliga böjelser, Heda, som skrattar när du slår i pungen?!? :eek:

För övrigt vill jag också prova att fraaapa runt i skogen med min lilla busa!!! Eller är det någon som vågar låna ut sin, så jag kan prova ändå???:rock


Nr 997


Inte Heda som garva, till en början iaf... Vi var fyra andra som vred oss i skratt när han, The Man, utförde denna kungliga flygtur! :rock :bow :rock :bow :rock :bow Jag :bow 'ade t.o.m. live direkt efter hoppet bara för att det var så skönt gjort. Kommer garanterat dyka upp i nån obskyr rulle som börjar på E och slutar med xtreme days II. :squid

Heda ruuullar!!!!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top