Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Äh, jag åker ju på MT-21, snorbilligt ju, man får ju fyra bakdäck för ett motarddäck........... det är dessutom redan rundat på klackarna så what the heck, mera makaron..............vroooooooooom

Supermoto skrev:
Du vet om hur mycket däcksjävlarna kostar va?? Äckligt skoj att sladda runt med nabbdäck på asfalt men det gör ont i plånboken varje meter lakrits man lägger.

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Hehehe, ska du skogsfrutta någe ikväll??

Jag tänkte dra en kortis å spana ifal favvostigarna är kvar, ifall jag inte måste kramas eller så.............

E du på?

/Heda

Nope, jag var på partaj och blev intoxicerad (svengelska) igårkväll. Det vet väl du Guru!!! :D :öl :öl :öl :öl :öl

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Jo, jag blev upplyst om det :p

Hälsade du till :tuttar

Nope! :kocko

När är du ledig nu då???? Vill frutta skoooog!!! Onsdag såg ut att bli fin fin, lite kyligt kanske men vi är ju coola killar så det är väl lugnt?! :cool:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Stabilt

Onsdag låter bra, ha du sett tråden om rättvik, verkar vara schysst bana lixom.......... :D

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Stabilt

Onsdag låter bra, ha du sett tråden om rättvik, verkar vara schysst bana lixom.......... :D

Rättvik?? Vaddå för bana!?!? Vilken tråd och vart? EDIT: Hittade!!!

Då siktar vi på onsdag! :tummenupp

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Stabilt

NEEEEEJ!!! :fatta! Vi skulle ju ta en guru-visa-träna-Yasha-wheelie-tur på Tierp innan det blev för kallt och blött och otäckt och vidrigt för att göra så'nt!!! *gråter*

Jaja... lill-Husan får väl stanna hemma och ha det varmt och skönt i garaget och ladda lite för nästa måndag... :rolleyes:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tisdag? :hej

Yasha skrev:
NEEEEEJ!!! :fatta! Vi skulle ju ta en guru-visa-träna-Yasha-wheelie-tur på Tierp innan det blev för kallt och blött och otäckt och vidrigt för att göra så'nt!!! *gråter*

Jaja... lill-Husan får väl stanna hemma och ha det varmt och skönt i garaget och ladda lite för nästa måndag... :rolleyes:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Så du menar att du skulle muppa på motardhjul på tisdag, tillbaka till sprättarna på onsdag och så mer motardhjul till helgen?!? :p

Näää, det får helt enkelt vänta... eller så får jag övertala Krattan att vi också följer med till Rättvik på söndag?!? (Jag lämnar Åsa här i S-tälje, hon ska säkert på date eller nå't! :D )

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Det e ju lättare att hjula med endurofälgar ju!!!!

Oki, slit med åsa till norrland då`?

Yasha skrev:
Så du menar att du skulle muppa på motardhjul på tisdag, tillbaka till sprättarna på onsdag och så mer motardhjul till helgen?!? :p

Näää, det får helt enkelt vänta... eller så får jag övertala Krattan att vi också följer med till Rättvik på söndag?!? (Jag lämnar Åsa här i S-tälje, hon ska säkert på date eller nå't! :D )

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Det e ju lättare att hjula med endurofälgar ju!!!!

Oki, slit med åsa till norrland då`?
SÅ du menar att du skulle sladda runt på Tierp på enduropuckarna?!? :eek: Det känns som det blir lite jobbigt... måste i så fall övertala min sambo att åka ner i garaget och lasta Husan NU! Och så ska han åka imorgon bitti kl 04.30 + att nåän måste ta med sig Husan från Gävle till Tierp åt mig (vilket iofs skulle gå om du tog Jumpyn och lastade din hoj också!), men du HÖR väl hur JOBBIGT och OMSTÄNDIGT det låter?!? :rolleyes:

Åsa kanske uppskattar att åka till NORRLAND?!? Som om Rättvik kan placeras där... *fnys* Får väl fråga... :tummenupp

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sladda? skulle vi inte stunta??? :confused:

Yasha skrev:
SÅ du menar att du skulle sladda runt på Tierp på enduropuckarna?!? :eek: Det känns som det blir lite jobbigt... måste i så fall övertala min sambo att åka ner i garaget och lasta Husan NU! Och så ska han åka imorgon bitti kl 04.30 + att nåän måste ta med sig Husan från Gävle till Tierp åt mig (vilket iofs skulle gå om du tog Jumpyn och lastade din hoj också!), men du HÖR väl hur JOBBIGT och OMSTÄNDIGT det låter?!? :rolleyes:

Åsa kanske uppskattar att åka till NORRLAND?!? Som om Rättvik kan placeras där... *fnys* Får väl fråga... :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Sladda? skulle vi inte stunta??? :confused:
Du hakar då upp dig på struntsaker oxå... :5sure

Jag trodde ju det kunde bli halt på asfalten med endurodäcken, men du kanske har tänkt dig att köra bredvid flygbanan?!? :3freak

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
halt, klart det är halt! men det går att hjula iaf, å det skulle jag vilja träna på

Yasha skrev:
Du hakar då upp dig på struntsaker oxå... :5sure

Jag trodde ju det kunde bli halt på asfalten med endurodäcken, men du kanske har tänkt dig att köra bredvid flygbanan?!? :3freak

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Supermoto skrev:
EXAKT :fakta
Tror lite mer :whip kan vara på sin plats för att vissa ska lära sig.....

Jaha du, och det skulle du då se till personligen då eller? :D :rolleyes: Lilla vän, I will kick your ass anyday!!!! :whip ;-)

Tror ni måste hjärntvätta mig isf innan jag går med i sekten, haha.... :cool:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bry dig inte om honom, han e ju redan bräjnwasch-d, alltså han åker ju Husa å tror han sitter på den bästa hojen *fniss*

Wheeliegirl skrev:
Jaha du, och det skulle du då se till personligen då eller? :D :rolleyes: Lilla vän, I will kick your ass anyday!!!! :whip ;-)

Tror ni måste hjärntvätta mig isf innan jag går med i sekten, haha.... :cool:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Bry dig inte om honom, han e ju redan bräjnwasch-d, alltså han åker ju Husa å tror han sitter på den bästa hojen *fniss*
JÄ-LA halvnassehojåkare! Ni håller ihop bara för... bara för... ja, helt enkelt bara för.... att ni inte vågar vara med oss _riktiga_ motardkillar OCH tjejer (puss yashis). Dumma er.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln