Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
HAHAHA, men mina svampar fanns ju inte i skogen, iofs vid roten.......... *dirrty* :cool:

Ebbe skrev:
Men jag sa ju att du inte skulle mumsa i dig dom där konstiga svamparna du hittade där ute i bushen!!! Du inbildar dig en massa saker då.... :rolleyes: :crash :hej

Men Heda råkkar såklart, trots sitt svamprus... :bow :bow :bow





*host* :p
 

HUSA JOKKO

The sliding Finn
Gick med
21 Sep 2003
Ort
Gefle
Hoj
Scania 164
Tom Byron skrev:
Föressten, hur många finnar finns det i Gävle som åker husa egentligen?

Är det Mika?

Japp :hej Kan inte åka nu i helgen måste montera dit kickaxel nr3 :mad: :zpy och nya auspuffanlagen innan de blir åka igen :rock
 
Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Nope :mad:

Du sade att du skulle skippa Torsdag för att åka med Krattan på Fredag!

Men klart du är välkommen att följa med :fakta :fakta
Hmm... det föutsätter att Krattan har en hoj att köra med på fredag... :eek: (I min fantasi så är lill-Husan hel OCh vi har en skogspreppad hoj till så jag får vara med och sakta ner tempot då med!!!)

Och om Ebbe muppar sig så där, så tycker jag att det är alldeles utmärkt att ha gurun alldeles för mig själv ute i bushen... :rock
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Haru moppen kvar? samma?

auspuff, blev det helrör eller slipon?



HUSA JOKKO skrev:
Japp :hej Kan inte åka nu i helgen måste montera dit kickaxel nr3 :mad: :zpy och nya auspuffanlagen innan de blir åka igen :rock
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
en till hoj, då åker vi både Tors (fri träning) å Fredag (rejs)

:hej :hej

Yasha skrev:
Hmm... det föutsätter att Krattan har en hoj att köra med på fredag... :eek: (I min fantasi så är lill-Husan hel OCh vi har en skogspreppad hoj till så jag får vara med och sakta ner tempot då med!!!)

Och om Ebbe muppar sig så där, så tycker jag att det är alldeles utmärkt att ha gurun alldeles för mig själv ute i bushen... :rock
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
en till hoj, då åker vi både Tors (fri träning) å Fredag (rejs)

:hej :hej
I min fantasi sa' jag ju! :(

I verkligheten snor min sambo min hoj på fredag och jag sitter någonstans och har ont i hela kroppen och är deppig för att jag inte får vara med... :rolleyes:
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ont, vi behvöer ju inte svarva ned hojarna i någe traktorspår mitt ute i skogen, heehhe (flashback Lördag)

Ska du ha någe lyse på eller åka .......crossmode?

Yasha skrev:
I min fantasi sa' jag ju! :(

I verkligheten snor min sambo min hoj på fredag och jag sitter någonstans och har ont i hela kroppen och är deppig för att jag inte får vara med... :rolleyes:
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Öööhh... lyskåpan kommer att sitta där. Räcker det?!? :rodnar

Tom Byron skrev:
Ont, vi behvöer ju inte svarva ned hojarna i någe traktorspår mitt ute i skogen, heehhe (flashback Lördag)

Ska du ha någe lyse på eller åka .......crossmode?
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Det är väl upp till dig? :p

Finväder skulle det bli iaf, inget regn dvs.......hehe

Om ngn skulle ha synpunkter på det hela kan jag ju alltid skylla på att jag är tjej, eller?!? :eek:

Det är ju bra om det inte regnar iaf... Jag lär väl bli skitig så det räcker vart vi än kör, eftersom jag kommer att ligga bakom gurun och andas hans avgaser och ta emot sprutet. :fakta Från guru-moppens bakhjul alltså! :crash
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
sist vi var ut hade det regnat dagen innan å det var fuktigt i gruset, inget damm, å mindre sten som far runt, dessutom mera fäste in å ut ur kurvona.....

hehe

resten kommenterar jag inte .......... :rodnar

Yasha skrev:
Om ngn skulle ha synpunkter på det hela kan jag ju alltid skylla på att jag är tjej, eller?!? :eek:

Det är ju bra om det inte regnar iaf... Jag lär väl bli skitig så det räcker vart vi än kör, eftersom jag kommer att ligga bakom gurun och andas hans avgaser och ta emot sprutet. :fakta Från guru-moppens bakhjul alltså! :crash
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
sist vi var ut hade det regnat dagen innan å det var fuktigt i gruset, inget damm, å mindre sten som far runt, dessutom mera fäste in å ut ur kurvona.....

hehe

resten kommenterar jag inte .......... :rodnar
Förståeligt... utebliven kommentar alltså, för det där var i princip ÖVERTRAMP!!! Fy på sig, Yasha! :whip :whip :whip

Hur som helst, så får du förebereda dig på touringtempo och många stopp för tekniktips och allmän vägledning, men... det är väl det man HAR en GURU till!!! :bow :bow :bow :bow :bow
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Äsch, åka grus är lite som att åka på isen, man blir van att man inte har fullt fäste hela tiden.... några mil så känner man att det är okej lixom, att dra ut dig i ett endurospår med rötter och massa fotpinnsdjupa spår är nog inte så roligt, då blir man trött i armarna ivf...........

DET BLIR NOG BRA!! :fakta

Yasha skrev:
Förståeligt... utebliven kommentar alltså, för det där var i princip ÖVERTRAMP!!! Fy på sig, Yasha! :whip :whip :whip

Hur som helst, så får du förebereda dig på touringtempo och många stopp för tekniktips och allmän vägledning, men... det är väl det man HAR en GURU till!!! :bow :bow :bow :bow :bow
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Vilken tid, vart ska vi utgå ifrån?

Vi kan ta grusvägarna ifrån mitt garage, sedan kan vi nöta i två timmar ivf, sightseeing till sätra å strömsbro ifall det passar. Det går att muppa ut till rörberg oxå ifall du blir allt för kaxig :cool: Så ska vi nog kunna ta udden av det oxå..........

Vi märker väl på väder, vind och humör vart vi hamnar!
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Annars är ju vägarna i Skutskär/Älvkarlebys skogar kanon för newbie-åka! För att inte tala om lilla crossbanan i gropen i Skutskär!! :tummenupp :tummenupp
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ebbe skrev:
Annars är ju vägarna i Skutskär/Älvkarlebys skogar kanon för newbie-åka! För att inte tala om lilla crossbanan i gropen i Skutskär!! :tummenupp :tummenupp

JAAA, lilla crossbanan :hej :hej :bow :bow

Ska inte ha skinnställ denna gång :fakta
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Vilken tid, vart ska vi utgå ifrån?
...
Vi märker väl på väder, vind och humör vart vi hamnar!
Your choice! :fakta Jag har ingen aning om någonting öht! :p

Kaxig, förresten.. JAG är väl aldrig kaxig?!? :crash Inte på hojen iaf... :rodnar
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Vi får hoppas Ebbe joinar så kan han guida oss ned till hans hemtrakter, bara det att han har en väldans förkärlek att åka fort på grusvägar där man muttrar fullt på fyran å femman så :rodnar

men när vi väl kommer ned i skogen så blir det bra :bow :bow :bow

Hans "hemmaskog" råKKar....

Yasha skrev:
Your choice! :fakta Jag har ingen aning om någonting öht! :p

Kaxig, förresten.. JAG är väl aldrig kaxig?!? :crash Inte på hojen iaf... :rodnar
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Hmmm.. har varit i garaget idag å sett över hojen lite. Vädret ser ut att bli trevligast på torsdag än så länge. Är lite sugen att haka på faktiskt. Tar tillbaks det jag kan ha sagt nånstan i urskogen och ber alla inblandade om ursäkt! :rodnar

Hur ska vi göra isf? Kärra ut till Skutskär eller muttra runt på småvägar och cykelbanor dit?
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top