Heda fanclub!

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Tom Byron skrev:
HISING !!!

Nu e re inte långt kvar till "så ska det låta"........ samla lite vuxenpoäng lixom, heheheh

Oooooooooooolidligt spännande, hehehhe :lol

Har så jäkla många vuxenpoäng att jag spelar innebandy kl 20.00 på fredagar istället nu för tiden. däremot så är det väl schlager ikväll :banana :banana

/Hising

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Schlager.......mmm.........Det är DUBBEL-poäng lixom, heheheh :arsele

Igår var det kasst, men jag brukar jobba till åtta å vara hemma strax före nio så jag brukar bara kunna se de sista 10min.....

Men igår när jag var ledig kanske förväntningarna var FÖR höga, jaja....... få ladda med chips å crap idag....... :tummenupp :tummenupp

Nurse Ratched skrev:
Har så jäkla många vuxenpoäng att jag spelar innebandy kl 20.00 på fredagar istället nu för tiden. däremot så är det väl schlager ikväll :banana :banana

/Hising

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gucci? Är inte det lite väl NewYork-ish...... :)

DIor är faktiskt mera min stil... Chanel kan duga en Söndageftermiddag om man ska åka stjärtlapp eller någe..... :gnissla

*modelejon*

Quitte skrev:
:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar DU ÄR SÅ PÅ!!!!
Fatta om jag hade valt Gucci-klockan i julklapp istället, då hade du lätt fått låna den när du gled runt på stan :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gick rackarns bra att åka inomhus, massa folk som tittade på till en början. Här ska gasas......chrasch boooom bang, Jorå. Husan hittade ned till marken med mig.... blev mest förvånad. Man ska inte titta på chix å försöka sladda i kurvor samtidigt, men styren är hårda att få i revbenen..... :kocko Dont make me laugh!

Sedan hände väl inget......jo frxtn, det gick av ett nyckelben oxå.... fast inte på mig. Inte lätt när man ska jaga ikapp HEDA lixom..... :hihi

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Gick rackarns bra att åka inomhus, massa folk som tittade på till en början. Här ska gasas......chrasch boooom bang, Jorå. Husan hittade ned till marken med mig.... blev mest förvånad. Man ska inte titta på chix å försöka sladda i kurvor samtidigt, men styren är hårda att få i revbenen..... :kocko Dont make me laugh!

Sedan hände väl inget......jo frxtn, det gick av ett nyckelben oxå.... fast inte på mig. Inte lätt när man ska jaga ikapp HEDA lixom..... :hihi

Skönt att hojen går åt samma håll som dig, eller jag menar.. :brinnerup
Skönt att du klarade dig. :tummenupp
Förstår dom som försöker jaga ikapp dig, hur kan man jaga ikapp :Bugar GURUN???
Bättre att kasta sig på marken & ha något att skylla på... :tungan

:D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:

Berätta mer, berätta mer !!!!

Jag klotade oxå lite i lördags. Fast på isen. I vanliga fall när framhjulet sticker kan man ju stötta lite med knät som ni vet. Den här gången parkerade sig cykeln på knät, "ingen fara" tänkte jag, jag får upp den (inga sexanspelningar tack). Sen började skiten glida av knät och snövallen kom närmre och närmre. *PLONK* så låg man där :(
Vi körde något slags HM (hjälmarmästerskapen) och gissa vad. SUPERFUCKOT fick pris :D Förvisso bestod det bara av en flaska lyx5-56 men ändå. Har aldrig vunnit nåt förut så det här var stort för mig. Jag kom sexa i den lilla serien på fyra heat vi körde. Då ska inräknas att jag körde av en gång (liten Yamma-fan pressade ut mig över vallen) och var helt CP i ett heat och kom näst sist.

F'låt om jag försökte sno lite rampljus :BugarGURUN:Bugar men jag var bara tvungen att delge er min glädje.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5-56 bättre än att komma sist:9

Jag vann en freetsylestjärlappshopptävling igår, inte lika mycket prestige. Men shit va skoj det var....

Men vi körde paralellrejs oxå, men det var någe fel på min stjärtlapp för den gick saktare... kanske var fel färg eller någe :va Pröjsar man 15spänn på Statoil då förväntar man sig ju det BÄSTA i stjärtlappsväg ju :tungan :D

SUpermoto, du tar ingen space...... tar för dig :Bugar :banana

Supermoto skrev:
Berätta mer, berätta mer !!!!

Jag klotade oxå lite i lördags. Fast på isen. I vanliga fall när framhjulet sticker kan man ju stötta lite med knät som ni vet. Den här gången parkerade sig cykeln på knät, "ingen fara" tänkte jag, jag får upp den (inga sexanspelningar tack). Sen började skiten glida av knät och snövallen kom närmre och närmre. *PLONK* så låg man där :(
Vi körde något slags HM (hjälmarmästerskapen) och gissa vad. SUPERFUCKOT fick pris :D Förvisso bestod det bara av en flaska lyx5-56 men ändå. Har aldrig vunnit nåt förut så det här var stort för mig. Jag kom sexa i den lilla serien på fyra heat vi körde. Då ska inräknas att jag körde av en gång (liten Yamma-fan pressade ut mig över vallen) och var helt CP i ett heat och kom näst sist.

F'låt om jag försökte sno lite rampljus :BugarGURUN:Bugar men jag var bara tvungen att delge er min glädje.

husan_650

stunner
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
retta 02:a, 600fs (stunt)
Tom Byron skrev:

ooo gud va de spänner!!! :huvet nästa gång hänger ja av dej hah.. :va eller inte! blir lite mindre sladd då :tummenupp kapa av bakbroms o så :D va jäkla skoj iallafall, tills lilla olyckan! aj aj :3freak .

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lite förvånad att du var så pigg................ du skrota, stolpe stod å mecka........... Jag brummade..........hehe

Krya på dig :fyllisar

husan_650 skrev:
ooo gud va de spänner!!! :huvet nästa gång hänger ja av dej hah.. :va eller inte! blir lite mindre sladd då :tummenupp kapa av bakbroms o så :D va jäkla skoj iallafall, tills lilla olyckan! aj aj :3freak .

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
F´låt, hade supit då... Jag menar självklart D&G!!!! Det RÅKKAR!

Tom Byron skrev:
Gucci? Är inte det lite väl NewYork-ish...... :)

DIor är faktiskt mera min stil... Chanel kan duga en Söndageftermiddag om man ska åka stjärtlapp eller någe..... :gnissla

*modelejon*

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Quitte skrev:
F´låt, hade supit då... Jag menar självklart D&G!!!! Det RÅKKAR!
Dolce & Gabanna :va
Jävla fjolla :arsele
Dricker du cosmopolitan oxå LR ??

katana

Min medelmotorcykel är från -84
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
Suzuki DR 800, Suzuki Katana, Yamaha SR 500
Aj aj, en klotning? hände väl efter att jag hade åkt? Krya på dig !!!
Här kommer några bilder från söndagens lekstund i den extremt mörka Go-cart hallen + en idolbild från en fantastisk vinterdag på älgsjön.

ps. tack för att ni står ut med mina fotoexperiment. :Bugar

Bifogat

• Gurun.jpg
    Gurun.jpg
    136.7 KB · Visningar: 77
  • internet1.jpg
    internet1.jpg
    94.6 KB · Visningar: 56
  • internet2.jpg
    internet2.jpg
    72.8 KB · Visningar: 66
  • internet3.jpg
    internet3.jpg
    99 KB · Visningar: 54
  • internet4.jpg
    internet4.jpg
    77.8 KB · Visningar: 51

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Är det bara husafolk som vågar ta sig in i hallen eller :va :banana

Ser ju skapligt skojsigt ut. Här håller snön på att blåsa bort så nu är det snart dags att polera upp 17"arna och ge sig ut :yoparty

Varför sladdade du inte på det viset på RM't GURUN :va

Ser fan ut som mr_fuckster vågat sig upp till seminorrland, hehe.

husan_650

stunner
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
retta 02:a, 600fs (stunt)
oooo shysta bilder :tummenupp nu lär man krya på sej in för nästa gång :3freak

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag mörkade lite iår så kan det bara gå bättre nästa år vettu.........:)

Nä men det knyter sig när det blir spårigt, det går fortast i 1a kvalet sedan i 2a lite sämre å så touring i finalen............hm, ......... det sitter nog i huvudet
*hjälp* :):)
Supermoto skrev:
Varför sladdade du inte på det viset på RM't GURUN :va

.

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Jag mörkade lite iår så kan det bara gå bättre nästa år vettu.........:)

Säg som det egentligen är, du tänkte på alla dom andra & deras egon,
som nu fortfarande är i behåll tack vare att du höll igen. :tungan

:Bugar :Bugar :Bugar HEDA

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HÄR finns lite bilder från Hjälmaren förra helgen. Hoppas du ångrar dig riktigt mycket att du satte på 17"arna redan nu, hehe.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0