h051n
Ny medlem
Haha vi hade Richard under Risk 2:an men han bara fråga vad det var som hände, och då la jag skulden på den dumma custom hojen hehe. Men han sa att det var lungt. Hehe han tog bort konerna när vi skulle köra.
Nu är det bara vänta på att köra upp. teroin var en barnlek.
Skolan har semester nu.
Det enda som jag tycker är jobbigt är den där förbannande krypkörningen. bromsning går bra.
Hojen står redan på gården, så motivationen finns där
Aha Ja usch, den jäkla customgrejen fick iaf mig att bli bombsäker på att aldrig skaffa något sådant i mitt liv!
@Smagu
Frågar samma sak, vad tycker du är jobbigt? För mig blev det en uppenbarelse att välja rätt spår i banan, blev tusen gånger lättare. Har skickat en bild med uppritat spårval till ett par stycken på forumet här, hojta till om du vill ha en!
Teorin är fixad idag !!!!!! fyfaaaaaaan va skönnnnnt snart har man kortet i handen !!!!!!!!!!!!!!!! den svåra biten är avklarad nu!
GRATTIS!! jag bokade om min till 8/3 var det svårt? hehe skriv någon fråga som kan komma (som handlar om MC) hehe.
Själv inhandlade man en BMW F650CS -03 idag, men kan inte köra jueee... skolan är uppbokade typ 2 veckor fram så typ omöjligt att bli klar med kortet!
Teorin är fixad idag !!!!!! fyfaaaaaaan va skönnnnnt snart har man kortet i handen !!!!!!!!!!!!!!!! den svåra biten är avklarad nu!
Grattis! 1 poäng mer än mig
@h051n
Jag skickar bilden så fort jag kommit till jobb, har den liggandes på datorn där (jobbar natt)
Tack ! Fan på gränsen att man misslyckades ...
Ja jävlar... Jag gick till och med tillbaka i provet och ändrade en fråga innan jag rättade. Det räddade mitt skinn
Grattis! 1 poäng mer än mig
@h051n
Jag skickar bilden så fort jag kommit till jobb, har den liggandes på datorn där (jobbar natt)
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|