Hej en till ny här...

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Kristianstad?
Hoj
Crescent citybike
Haha vi hade Richard under Risk 2:an men han bara fråga vad det var som hände, och då la jag skulden på den dumma custom hojen hehe. Men han sa att det var lungt. Hehe han tog bort konerna när vi skulle köra.
 

Smagu

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Ducati Monster 821 (2015)
Nu är det bara vänta på att köra upp. teroin var en barnlek.

Skolan har semester nu.

Det enda som jag tycker är jobbigt är den där förbannande krypkörningen. bromsning går bra.

Hojen står redan på gården, så motivationen finns där
 

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Kristianstad?
Hoj
Crescent citybike
Nu är det bara vänta på att köra upp. teroin var en barnlek.

Skolan har semester nu.

Det enda som jag tycker är jobbigt är den där förbannande krypkörningen. bromsning går bra.

Hojen står redan på gården, så motivationen finns där

Vad är det du tycker är jobbigt med krypkörningen (vilket fel gör du)?
 

Acid Nation

Utan tvekan!
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Hemma
Hoj
Kawasaki ZX-6R -07
Aha :D Ja usch, den jäkla customgrejen fick iaf mig att bli bombsäker på att aldrig skaffa något sådant i mitt liv!

@Smagu
Frågar samma sak, vad tycker du är jobbigt? För mig blev det en uppenbarelse att välja rätt spår i banan, blev tusen gånger lättare. Har skickat en bild med uppritat spårval till ett par stycken på forumet här, hojta till om du vill ha en!
 

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Kristianstad?
Hoj
Crescent citybike
Aha :D Ja usch, den jäkla customgrejen fick iaf mig att bli bombsäker på att aldrig skaffa något sådant i mitt liv!

@Smagu
Frågar samma sak, vad tycker du är jobbigt? För mig blev det en uppenbarelse att välja rätt spår i banan, blev tusen gånger lättare. Har skickat en bild med uppritat spårval till ett par stycken på forumet här, hojta till om du vill ha en!

Var inte blyg! skicka ett till mig!!!
 

daniilito

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Ort
upplands väsby
Hoj
ingen just nu :(
Teorin är fixad idag !!!!!! fyfaaaaaaan va skönnnnnt snart har man kortet i handen !!!!!!!!!!!!!!!! den svåra biten är avklarad nu!
 

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Kristianstad?
Hoj
Crescent citybike
Teorin är fixad idag !!!!!! fyfaaaaaaan va skönnnnnt snart har man kortet i handen !!!!!!!!!!!!!!!! den svåra biten är avklarad nu!

GRATTIS!! jag bokade om min till 8/3 var det svårt? hehe skriv någon fråga som kan komma (som handlar om MC) hehe.
Själv inhandlade man en BMW F650CS -03 idag, men kan inte köra jueee... skolan är uppbokade typ 2 veckor fram så typ omöjligt att bli klar med kortet!
 

daniilito

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Ort
upplands väsby
Hoj
ingen just nu :(
GRATTIS!! jag bokade om min till 8/3 var det svårt? hehe skriv någon fråga som kan komma (som handlar om MC) hehe.
Själv inhandlade man en BMW F650CS -03 idag, men kan inte köra jueee... skolan är uppbokade typ 2 veckor fram så typ omöjligt att bli klar med kortet!

Tack !

asså som jag tyckte va frågorna inte alls liknande dom jag gjorde på STRs hemsida , dom va mycket mer kluriga så jag fick tänka noga o det var många frågor som jag bara gissade mig på.

oj det kommer frågor om allt minns inte direkt någon så där, men det va mycket från B sidan alltså almänna trafikregler sen lite om motorcykeln ljuddämpare, avgaser, placering osv.

fick 53/70 inte helt nöjd kunde ha pluggat lite hårdare och fått bättre resultat men men nu sätter jag fokus på uppkörningen.

Ett tips är att läsa igenom B-boken om man har tid o tillgång till det.

grattis till hojjen , får se när man har råd med egen hojj ska se om man kan fixa några extra pass på jobbet så man får ihop till en på ca 2 mån eller nått.
 

Acid Nation

Utan tvekan!
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Hemma
Hoj
Kawasaki ZX-6R -07
Teorin är fixad idag !!!!!! fyfaaaaaaan va skönnnnnt snart har man kortet i handen !!!!!!!!!!!!!!!! den svåra biten är avklarad nu!



Grattis! :D 1 poäng mer än mig :yoparty

@h051n
Jag skickar bilden så fort jag kommit till jobb, har den liggandes på datorn där :) (jobbar natt)
 

daniilito

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Ort
upplands väsby
Hoj
ingen just nu :(
Ja jävlar... Jag gick till och med tillbaka i provet och ändrade en fråga innan jag rättade. Det räddade mitt skinn :yoparty

OJ aa de va ju tur det :)
jag hade ca 15 min kvar när jag va klar tänkte gå tillbacka o kolla igenom men gjorde inte det , det kanske va tur då kanske man hade ändrat på nått man svarat rätt på :p
 

daniilito

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Ort
upplands väsby
Hoj
ingen just nu :(
va jobbigt det är när kontot är tomt fast man vill ut o köra nu nu nu..... måste få in pengar snart så man kan ta den där uppkörningen, så att man kan ta hojen och åka ut och köra lite :(

har inte kollat upp men går det boka smc-kurser fortfarande eller är säsongen över för dom, kommer ha kortet GARANTERAT till nästa månad, finns det smc eller vanliga bandagar som man kan köra from nästa månad ?
 
Nyheter
Vätgasdriven Kawasaki

Kawasaki har presenterat vä...

20 000 körkort återkallade under första halvåret

Foto: Liza Simonsson Tr...

Hydet Dirt Drags på lördag

I skrivande stund är det ba...

2025 Ducati Panigale V4 lanserades på Misano

Helt nya 2025 års Ducati Pa...

Klart med H-D Euro Festival 2025

Vill uppleva nästa vår i Fr...

Ducati DesertX Discovery

Ducati har presenterat Dese...

Ducati Panigale V2 Superquadro Final Edition

Ducati har presenterat Pani...

CFMoto har presenterat 657 SR-R

Kinesiska tillverkaren CFMo...

2025 års MX-modeller från Yamaha

För säsongen 2025 har Yamah...

Bike söker en motorjournalist

Vi söker dig som är genuint...

Top