tipset om en sms125 är ganska vettigt, då det är en ganska vass gat 125a och du har som sagt inga större problem att stunta med den. En exc är väl en ren cross maskin som vissa har gatreggat som jag har förstått det, det betyder att det är väldigt korta service intervaller och det går ganska lätt isönder MEN du har i gengäld mycket effekt och det är ju skojsigt!
Angående trim till duken så är det ej lönt.. någon snackade om 200cc kit som gav 26 hk, snacka om att kasta pengar i sjön ! En tvåtaktare har ofta mer än så orginal. Men det är nog inga större problem att stunta med den, funkar ju med mopeder
Hade jag personligen kollat efter 125a idag så hade jag letat efter en mito eller kanske en fräsch nsr... eller ja en aprilia är ju inte heller fel hehe
Det är alltid absurt att jämföra 125or fyrtakt med mopeder.. då kraften är 3 gånger större.
Vi är inte heller här för att ändra hans hoj val utan att hjälpa han ta fram informationen han söker
Beror väl på va det kostar om kitet kostar ca 5k så skulle jag säga go for it!
26HK på 120-130 kg är inte så illa
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |