tipset om en sms125 är ganska vettigt, då det är en ganska vass gat 125a och du har som sagt inga större problem att stunta med den. En exc är väl en ren cross maskin som vissa har gatreggat som jag har förstått det, det betyder att det är väldigt korta service intervaller och det går ganska lätt isönder MEN du har i gengäld mycket effekt och det är ju skojsigt!
Angående trim till duken så är det ej lönt.. någon snackade om 200cc kit som gav 26 hk, snacka om att kasta pengar i sjön ! En tvåtaktare har ofta mer än så orginal. Men det är nog inga större problem att stunta med den, funkar ju med mopeder
Hade jag personligen kollat efter 125a idag så hade jag letat efter en mito eller kanske en fräsch nsr... eller ja en aprilia är ju inte heller fel hehe
Det är alltid absurt att jämföra 125or fyrtakt med mopeder.. då kraften är 3 gånger större.
Vi är inte heller här för att ändra hans hoj val utan att hjälpa han ta fram informationen han söker
Beror väl på va det kostar om kitet kostar ca 5k så skulle jag säga go for it!
26HK på 120-130 kg är inte så illa
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail
En dröm sedan många år har ... |
|
Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås
Foto: LEON Transportstyr... |
|
Aprilia RSV4 X ex3ma
Aprilia har presenterat RSV... |
|
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future
Europeiska investeringsbank... |
|
Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås
Transportstyrelsen har före... |
|
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |