Jag vet inte om jag vågar gå i shorts när ingen annan gör det, kan inte nån bestämma åt mig om jag ska ha det?
Jag förstår inte de som envisas med att köra och hälsa i Stockholm. INNE i stan alltså. Där finns ju hur många hojar som helst. Eller folk som sitter och viftar på motorväg. Orka.
Håller med. Hälsandet är en kvarleva från den tid då hojåkare var en liten exklusiv skara, idag blir det snarast en belastning när vägarna kryllar av hojar. Har själv slutat hälsa, hoppas ingen tar illa upp...
Hur hejar man om man kör förbi eller passerar någon ? Foten ut eller vad?
Man vill ju helst inte släppa högerhanden då.
Samt undrar jag lite hur ni tackar ex lastbil som glidit åt sidan för att man ska kunna passera lättare eller nått dylikt. Är det blinktack, hand upp, tummen upp?
Hälsningarna är jättetrevliga men man fiskar också efter kvittens att vägen är fri framåt. Skulle jag få en glad hälsning och 100 meter senare är det laserkontroll skulle jag ta det som min mission in life att leta upp den hälsande hoj- och skinnställskombinationen och sen ligga med personens mamma som hämnd
Hälsningarna är jättetrevliga men man fiskar också efter kvittens att vägen är fri framåt. Skulle jag få en glad hälsning och 100 meter senare är det laserkontroll skulle jag ta det som min mission in life att leta upp den hälsande hoj- och skinnställskombinationen och sen ligga med personens mamma som hämnd
Du är säkert jättepopulär ute på vägarnJag brukar räcka fingret åt alla för att se deras överaskande reaktioner!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari