Köp inget som passar hojen, väl hellre ett neutralare som passar olika hojar för tro det eller ej så byter man hoj då och då! Det roligaste är ju att åka till en återförsäljare och testa vad han har, sova på saken och senare göra slag i saken!
En välvillig tolkning är att du köpt dubbelt av allt för att frun ska få en uppsättning kläder så att hon kan åka med dig på hojen. Annars är du varje mc shops drömkund, en sådan som de kan pracka på vad som helst två gånger. Fråga varför nöjde du dig med en så simpel hoj?
Kan säga att säjaren fick pruta ganska kraftigt på utpriset för att jag skulle ta med mig 3 fyllda kassar ut ur hans butik.
Att jag nöjde mig med en 09a honda 600rr är för att jag aldrig tídigare har suttit på en motorcykel och så hittade jag denna på blocket som gått 224 mil och varit servad 2 ggr med oljebyten hos aukturiserad honda verkstad och såg ut som den lämnat fabriken igår.
Jag tror inte jag kommer klara av att behärska en 600 cc hoj detta år fullt ut och jag tror absolut inte att jag hade haft högre kurvhastighet med en 1000 cc hoj heller.
Priskillnaden på en honda 1000rr och 600rr av samma årsmodell och miltal är väldigt lite så det var inte det som avgjorde utan förnuftet helt enkelt.
P.s En honda cbr 600rr är ett monster för mig och jag tycker den är allt annat än simpel med dom förutsättningar och kunnande jag har!!!
Din hornet 600 - 09 är en skit skön hoj att köra, skit snygg och billigare att äga än en sporthoj. Hade jag inte min sporthoj hade jag köpt en hornet. Hornet 600 är förövrigt hojjen man kör risktvåan med, vilken du kommer göra ifall du ska ta mc kortet. Att du dessutom har schyst ekonomi är ju kul, men roligare att se att du köper massa skinnställ för 30 barre som vi vanliga svenssons inte direkt går in i en butik och köper.
Hmm det är ju ingen hornet det är hu hondas motsvarighet till yamaha r6 ju.. Honda cbr600rr!! Vart utnämnd till klassvinnare i bikes test 2008.
Efter att vi provat 40 hjälmar hittade vi tillslut en som satt som den skulle.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|