HEL uppträder i Sundsvall

Corbalin

När blir man oskuld igen?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Oldschoolgixxer
Den 19e april blir en offentlig spelning med Hel. Förband blir rockabillybandet Pinballs

Plats: Njurunda, Sundsvall
Pris: 150:-/person, betalas i entré.
Insläpp vid 19-20 tiden.
Åldersgräns 15 år.

KLART SEVÄRT!
samt lagon hojåka från Göteborg! :tummenupp eller....

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
är inte dom ett sånt band som går med på att spela för en massa jävla skinhuvuden,istället for att ta avsånd och inte ta en ton.stäng trådjäveln för vi ska inte göra reklam för rassar o nassar. :finger :finger :finger

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha Majesty Scooter :)
r1666 skrev:
är inte dom ett sånt band som går med på att spela för en massa jävla skinhuvuden,istället for att ta avsånd och inte ta en ton.stäng trådjäveln för vi ska inte göra reklam för rassar o nassar. :finger :finger :finger

Eler så kan man lyssna på den musik man vill och inte reta upp sig på allt en själv inte gillar....

Det är väl upp till dem vad de spelar för musik, och sen vilka som lyssnar på dem är väl en annan femma...

Det finns nog "nassar & nassar" som lyssnar på Running Wild och den Satanistmusik du verkar gilla, och det är inte destruktiv musik va?

Fredrick

2-t ÄR livet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia AF-1 125 Sintenesi Replica -89, Yamaha YZ 125 -01
HEL e ju riktigt bra överlag.. men nån enstaka låt kanske man kan hoppa över ja. Dåligt av dom, om det är så att dom spelar för sånna pundare.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
tycker man ska krossa allt som har med rasism att göra.om man som band spelar när det finns skinheads i publiken,är det att stödja och uppenbarligen tillfredställa dessa dårar.nej till HEL.finns inget destruktivt med >RW...bara ren o skär glädje :tummenupp :tummenupp :tummenupp och jag lyssnar inte på satanistmusik.

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
r1666 skrev:
tycker man ska krossa allt som har med rasism att göra.om man som band spelar när det finns skinheads i publiken,är det att stödja och uppenbarligen tillfredställa dessa dårar.nej till HEL.finns inget destruktivt med >RW...bara ren o skär glädje :tummenupp :tummenupp :tummenupp och jag lyssnar inte på satanistmusik.

Hmm... ska bandet sluta spela eller inte släppa in folk me rakad skalle då eller? :brynad

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
ähhh,jaha??? eller :fakta inte.skinskallar är inte en folkgrupp,bara en skara mindre smarta människor.nä fan nu ska jag åka lite hoj tror jag. :tummenupp

Douge

Bor på sporthoj.com
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
cross 125
:finger

kallar ni hel rasist band dom är ju så skonsamma i sina texter
ska det vara något så lyssna på odium storm och riktig frymm musik som verkligen sjunger ut sitt budskap
nu vet jag att jag får många i mot mig men jag har mina åsikter och dom är starka

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Goodstuff skrev:
Dom blir ju inte mindre skinnskallar/rasister/nazister för att man slår dom. Dock är rasism, nazism, sexism och annan inskränkt skit inget som vi vill ha.

vad jag menade var att HEL som grupp inte borde spela för en skara människor som uppenbarligen ställer sig bakom ett av tidernas största massmord på tusentals oskyldiga och barn,om man väljer att spela och glädja rasister och ge dom tillfälle att njuta och roa sig är man i mina ögon inte ett skit värd.får man ska ta avsånd och om man säger sig inte vara rassist ska man inte heller gynna dom.samma sak med ultima thule som säger sig inte alls stödja eller vill kopplas samman med rasister men ändå spelar på fester där det till säkert 80% bara är rassar o nassar.Nä fy fan för rasister och folk som föder dom.om man som grupp upptäcker att det bara finns SKallar i publiken är det bara att packa o dra.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
r1666 ---> Jag förstod vad du menade men jag tror inte att :fatta! är lösningen på problemet. att tydligt ta avstånd är ett av många sätt.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Goodstuff skrev:
r1666 ---> Jag förstod vad du menade men jag tror inte att :fatta! är lösningen på problemet. att tydligt ta avstånd är ett av många sätt.

ikonen var kanske lite missvisande,jag menade inte att ta till våld.det får AFA göra istället.är det inte värt att slåss för jämlikhet,rättvisa,kärlek och frihet ?? att med alla medel krossa allt ont och ge människor lycka och chansen att leva utan att vara rädda?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
r1666 skrev:
ikonen var kanske lite missvisande,jag menade inte att ta till våld.det får AFA göra istället.är det inte värt att slåss för jämlikhet,rättvisa,kärlek och frihet ?? att med alla medel krossa allt ont och ge människor lycka och chansen att leva utan att vara rädda?

Absolut. Men att slåss för en sak behöver inte innefatta våld.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
nä det är sant....håller med! det kan lika gärna ske verbalt eller att inte delta.har bara lite svårt för RaSISTER.alla lika värda :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Hel :bow

Underbart, Bevara sverige svenskt!

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
Jag gilalr hel lyssnar på dom lite ibland..

Kalla mig rasist.. jag gillar inte vissa "folkslag" som finns i sverige idag..

jag stödjer INTE det hitler jorde mot judarna mf.

Men att folk från vissa länder kan komma hit och sedan inte respektera dom personerna som bor i det landet man kommer till det gillar jag inte..

*ta seden dit du kommer*

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...