HEL uppträder i Sundsvall

Gandalf

# 51
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R1 -07, 660 -04
Bikerbitch skrev:
Angående detta med musik. Om jag lyssnar på någon sopig rappare som rappar om att han skall våldta sin flickvän osv.
Betyder det att jag är någon slags våldsman då?
Att man lyssnar på HEL har väl mest att göra med att deras låtar är bra, det är iaf mitt skäl.

Ang. utlänningar. Jag har väldigt svårt för en del som inte kan respektera att detta är vårat land o ta seden dit dom kommer.
Sossarna välkomnar dom hit, dumpar en familj med 10 ungar i ett hus och önskar dom lycka till. Vissa sitter där hela livet, vill inte lära sig svenska, vill inte försöka få jobb o lever på socialbidragen.
Dom vill inte ta del utav den svenska kulturen.
Andra är så glada för att få komma hit, jag har ju vänner med utländsk påbrå och dom är ju kanon!

Det värsta jag var med om var när vi lirade innebandy borta i Norsborg ( för er som inte bor i sthlm så är norsborg ett väldigt invandrartätt område) Vi kom igång o spelade o under matchens gång var det mycket skällsord som flög ur deras käftar.
Att jag skulle få höra svenne***** var jag inte alls beredd på..

Såväl utlänningar så kan svenskar vara riktigt dumpuckon också!
Men att Sverige snart består av fler utlänningar som före mig kan få en lägenhet till trots att man slitit med att jobba här i sverige..
Det övergår mitt förstånd..

Och om vi skall snacka om vilka som är rasister så är det väl ändå utlänningarna.. Deras döttrar får ju inte gifta sig eller ens vara tillsammans med en svensk... Det om något är rasism..

:fakta :fakta :bow

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Shavey skrev:
:tummenupp :fakta Undrar detsamma

ursprungligen så var väl inte skinheads nynasister/rasister,men det är väl vad man kallar dom för att alla ska förstå.när jag skriver det så förstår ju säkert dom flesta.visste att dom engelska inte var nynassar mm.märka ord :fakta

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...