Nr:18 skrev:Vänta lite nu! Får man häckla folk även om man inte har racehoj och licens? Trodde det var förbjudet![]()
Jag är RR-maffians ledare sedan JudasJenny flyttade till Norrland, alltså får jag häckla, reta och irritera så mycket jag kan.
Nr:18 skrev:Vänta lite nu! Får man häckla folk även om man inte har racehoj och licens? Trodde det var förbjudet![]()
Bj.O.rn skrev:McB har en Okey-affisch på rummet...![]()
/B
Mummelhumlan har rätt, här får endast licencierade häckla, föreningen för snabbast i depån har ingen talan, helt obegripligt många som är snabbast utan att ens ha varken räcer eller licens, MacBertil kan fortsätta med sin frimärkssamling och lämmna oss proffs i fred.Nr:18 skrev:Vänta lite nu! Får man häckla folk även om man inte har racehoj och licens? Trodde det var förbjudet![]()
GSXR1100R skrev:Mummelhumlan har rätt, här får endast licencierade häckla, föreningen för snabbast i depån har ingen talan, helt obegripligt många som är snabbast utan att ens ha varken räcer eller licens, MacBertil kan fortsätta med sin frimärkssamling och lämmna oss proffs i fred.
(Rösta på Jalle)![]()
Va i h-e TYST sa jag, ett inlägg till i Racingforumet av dig så är du bannad, Mattias har lagt nya riktlinjer för vilka som får posta på Racingforumet, du måste ha minst B-Licens, Räcer (ingen jäla gat R6:a), genomfört 1 tävling, klotat i Torparn samt sakna självdistans.McB skrev:Tyst med dig. Bättre att vara snabb i depån än att ha knapp styrfart med en SBK-kittad Kawa.![]()
Och du... Vänta tills nästa år. Jag lovar att pulvrisera dig och din missil i alla träningar/tävlingar som vi båda ställer upp i, för nu är det KRIG!!!![]()
Glömde säga att detta är en flervalspoll, jag röstade på alla andra.Torkel skrev:Jag röstade på dig i alla fall! Och Chrille! Fast lite förstår jag er, man kan inte köra fullt på lånad hoj (om man inte heter Erik Sjöström förstås!)
Nä förresten, jag ångrar mig, ni är "tunnisar" bägge två! (diplomatisk som jag är så använder jag inte kärringar i negativ mening...![]()
)
GSXR1100R skrev:Va i h-e TYST sa jag, ett inlägg till i Racingforumet av dig så är du bannad, Mattias har lagt nya riktlinjer för vilka som får posta på Racingforumet, du måste ha minst B-Licens, Räcer (ingen jäla gat R6:a), genomfört 1 tävling, klotat i Torparn samt sakna självdistans.
oFFkeFF skrev:Mörtar är modigare än så...
McB skrev:Du vet inte vad jag gjorde med Mattias i går. Låt mig säga att jag inte behöver bry mig några regler längre.![]()
oFFkeFF skrev:Hmm, det här var info jag inte hade hört innan, jag trodde att Chrille hade en godtagbar ursäkt på sviestad, men det var ju bara ren skär lögn. Kan man låna en annan sunkgixxer så kör man väl för helskotta.
nr18 är man också svårt besviken på, hojen är hel och han vågar inte ens komma till banan.
Mörtar är modigare än så...
GSXR1100R skrev:Jaha du är du för-bannad och tillvidare så sätter jag dig på mig ignorelist, du kan faxa mig ditt Licensintyg nästa vår så ska jag fundera på att o-ignora dig.
Om du har det så ser jag inte några hinder för dej att köpa min hoj och rejsaMcB skrev:Ni är bara avundsjuka på oss ungdomar som har potential och möjligheter.![]()
GSXR1100R skrev:Chrille & Mummelhumlan är starka kandidater till Årets: vi som tror att vi kan men har bara haft lite otur.
Nr:18 skrev:Om du har det så ser jag inte några hinder för dej att köpa min hoj och rejsa![]()
![]()
Inte såld ännu! Men nyrenoveradMcB skrev:Den sålde du ju i lördags, eller lögnade du nu igen?
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |