Helgens kärring award

Fegast i helgen

• Antal röstningar
    0

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nr:18 skrev:
Men vafan nurå??? Snacka om onödigt inlägg!!!! Spam av värsta sort :fakta

Spam? Ta och kamma dig, även om det blir svårt.
Vad har erat tjafsande om din hoj att göra med pollen om Helgens Kärring Award?
Nada. Ni spammar och jag regerar.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Att så få reagerar över det kärringaktiga i att stå vid bankanten bara för att det regnar tyder på an alltför stor andel hiphopskadade sängvätare bland forum-medlemmarna här.

Att vi inte vågar låna hojar är ju iofs rätt formulerat. Jag vågar inte riskera att skuldsätta mig långt bortom nyår bara för att köra ett litet rejs till..

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Chrille skrev:
Att så få reagerar över det kärringaktiga i att stå vid bankanten bara för att det regnar tyder på an alltför stor andel hiphopskadade sängvätare bland forum-medlemmarna här.

Att vi inte vågar låna hojar är ju iofs rätt formulerat. Jag vågar inte riskera att skuldsätta mig långt bortom nyår bara för att köra ett litet rejs till..

Vi ska inte mobba dig alltför länge för den sakens skull, nr18 vågade ju sig inte ens till banan. Men jag tror han höll sig i olofström eftersom hans gixxer hade fått stryk av en trx på sviestad ;)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
oFFkeFF skrev:
Vi ska inte mobba dig alltför länge för den sakens skull, nr18 vågade ju sig inte ens till banan. Men jag tror han höll sig i olofström eftersom hans gixxer hade fått stryk av en trx på sviestad ;)

Jag tog mig ju i varje fall i mål till skillnad från Nr:Alltidnågotfelpåhojen18. :crash

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Chrille skrev:

Det hade varit jättekul att utan tidtagning köra ut med 5 pers varav 3 veidecförare.

På snea regndäck som NR:18 en gång kastad hade man säkert kunnat fixa mekning för hela vintern. Jiiiiiiiiihaaaaaaaaaaa!!!!!!

MEN med Grandmaster, Zilver, Pudeln, Mummelhumlan, Zäälflugan, Roger, etc. på lineupen hade det varit en annan femma och race-on! :fakta Nu kändes det inte så givande i vatten pölarna.

Vadå inte råd att fixa trasig hoj? Du borrar ju olja i Norge hela vintern, 3 467:-/tim. :fakta

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Nr:18 skrev:
Har bara haft ett enda fel på hojen denna säsongen :fakta

NU var det allt ett riktigt grovt klavertramp fårn grabben som vinkar mer är Kungen och Silvia. ....TILLSAMMANS.

Glasade bromsbelägg, felvända termostater och skjutna topplockspackningar...... osvosv...

Ett enda fel?

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Chrille skrev:
NU var det allt ett riktigt grovt klavertramp fårn grabben som vinkar mer är Kungen och Silvia. ....TILLSAMMANS.

Glasade bromsbelägg, felvända termostater och skjutna topplockspackningar...... osvosv...

Ett enda fel?

Hähä.. meken/föraren alltså.. :va

/B

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Chrille skrev:

Ett enda fel?
Okej, okej, 2 fel, men inte dom du räknar upp. Toppackningen berodde på termostatfelet i våras= 1fel. Glasade belägg visade sej efter konsultering hos ISR vara utslitna nitar till bromsskivorna.
Tror jag hörde nån skylla på att kedjan kuggade över och orsakade en omotiverad vurpa..... :rolleyes:

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...