Nr:18 skrev:Men vafan nurå??? Snacka om onödigt inlägg!!!! Spam av värsta sort![]()
Spam? Ta och kamma dig, även om det blir svårt.
Vad har erat tjafsande om din hoj att göra med pollen om Helgens Kärring Award?
Nada. Ni spammar och jag regerar.
Nr:18 skrev:Men vafan nurå??? Snacka om onödigt inlägg!!!! Spam av värsta sort![]()
Nr:18 skrev:Vad menar du? Nuppa bort en halv säsong![]()
HAHAHAHA, jag tog 4 poäng i årGoodstuff skrev:
Goodstuff - tog en pinne med femtondeplats, fler B-poäng än flera andra feta R1000 piloter här i år.
Nr:18 skrev:HAHAHAHA, jag tog 4 poäng i år![]()
Hade jag bara hunnit dit hade jag piskat allihopoFFkeFF skrev:Och ändå vågar du inte rasta din super-raket på sviestad?
Nr:18 skrev:Hade jag bara hunnit dit hade jag piskat allihop![]()
![]()
Nr:18 skrev:Hade jag bara hunnit dit hade jag piskat allihop![]()
![]()
Chrille skrev:Att så få reagerar över det kärringaktiga i att stå vid bankanten bara för att det regnar tyder på an alltför stor andel hiphopskadade sängvätare bland forum-medlemmarna här.
Att vi inte vågar låna hojar är ju iofs rätt formulerat. Jag vågar inte riskera att skuldsätta mig långt bortom nyår bara för att köra ett litet rejs till..
oFFkeFF skrev:Vi ska inte mobba dig alltför länge för den sakens skull, nr18 vågade ju sig inte ens till banan. Men jag tror han höll sig i olofström eftersom hans gixxer hade fått stryk av en trx på sviestad![]()
Chrille skrev:Att så få reagerar över det kärringaktiga i att stå vid bankanten bara för att det regnar tyder på an alltför stor andel hiphopskadade sängvätare bland forum-medlemmarna här.
Att vi inte vågar låna hojar är ju iofs rätt formulerat. Jag vågar inte riskera att skuldsätta mig långt bortom nyår bara för att köra ett litet rejs till..
Har inte varit i olofström sedan 1992.......Goodstuff skrev:Faktum kvarstår. Du satt i Olofström och häckade. De "allihop" du skulle piskat körde.
Nr:18 skrev:Har inte varit i olofström sedan 1992.......![]()
Har bara haft ett enda fel på hojen denna säsongenGoodstuff skrev:Jag tog mig ju i varje fall i mål till skillnad från Nr:Alltidnågotfelpåhojen18.![]()
Nr:18 skrev:Har bara haft ett enda fel på hojen denna säsongen![]()
Nr:18 skrev:Har bara haft ett enda fel på hojen denna säsongen![]()
Chrille skrev:NU var det allt ett riktigt grovt klavertramp fårn grabben som vinkar mer är Kungen och Silvia. ....TILLSAMMANS.
Glasade bromsbelägg, felvända termostater och skjutna topplockspackningar...... osvosv...
Ett enda fel?
Nr:18 skrev:Har inte varit i olofström sedan 1992.......![]()
Okej, okej, 2 fel, men inte dom du räknar upp. Toppackningen berodde på termostatfelet i våras= 1fel. Glasade belägg visade sej efter konsultering hos ISR vara utslitna nitar till bromsskivorna.Chrille skrev:NU var det allt ett riktigt grovt klavertramp fårn grabben som vinkar mer är Kungen och Silvia. ....TILLSAMMANS.
Glasade bromsbelägg, felvända termostater och skjutna topplockspackningar...... osvosv...
Ett enda fel?
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |