Helgens kärring award

Fegast i helgen

• Antal röstningar
    0

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Att du vinkar flera gånger för samma fel och att du inbillar dig fel är alltså förmildrande omständigheter?! Hmm :brynad

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Chrille skrev:
Att du vinkar flera gånger för samma fel och att du inbillar dig fel är alltså förmildrande omständigheter?! Hmm :brynad
Inbillade fel!!!!!
Om vi nu ska gå ner på den nivån, kan du räkna ut hur mycket en kedja måste förlänga sej för att kugga över? Eller måste vi konsultera ulf_lundin och grabbarna? :rolleyes:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Felaktiga felsökningar då?

Kugga hit eller dit. Jag trodde att jag hade skickat växellådan första gången det hände. Sen hände det aldrig igen efter kedjebytet...

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Chrille skrev:
Felaktiga felsökningar då?

Kugga hit eller dit. Jag trodde att jag hade skickat växellådan första gången det hände. Sen hände det aldrig igen efter kedjebytet...
Men trots det var det vad du skyllde din oprovocerade vurpa på... :fakta

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Det är nästan roligt att säsongen är över, för nu kommer allt tjafs fram och tillbaks... Riktigt mysigt. :D

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
McB skrev:
Det är nästan roligt att säsongen är över, för nu kommer allt tjafs fram och tillbaks... Riktigt mysigt. :D

Hehe, japp, särskilt när de värsta kombatanterna har stått vid sidan av banan eller läst vullebull-domarböcker istället för att köra :D

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Chrille tar den röda spaden & Mummelhumlan tar den gröna spaden, seså barn ut och lek nu.

Ni bägge är RR historiens största mytomaner, snackar tufft hela vintern och sen då, man ska väl köra åxå :fakta

En skam för Sverige är ni, Jalle & Martin är inte ett dugg bättre, inte ens när vi erbjöd att byta hjul åt dom så nappade dom.

Nästa år väljer jag nog 250SP mest för att slippa tjatet i Tjockie-1000 klassen, kolla in Torkel & Teddy, RR Ronny & Ragge :tummenupp

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
GSXR1100R skrev:
Chrille tar den röda spaden & Mummelhumlan tar den gröna spaden, seså barn ut och lek nu.

Ni bägge är RR historiens största mytomaner, snackar tufft hela vintern och sen då, man ska väl köra åxå :fakta

Japp, mycket snack och ingen kommer till den riktiga sandlådan och slåss.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Kärring? Har ni gått och blivit drag queens under helgen?

En person som jag annars skulle vilja nominera till en riktigt stor och kacklande kycklingtrofé är Mattias. Är han snabb eller inte? Är rr-intresset äkta eller inte? Orsaken till att han aldrig satsar på allvar måste vara att han är rädd för att folk ska sluta snacka om honom som Stockholms snabbaste (då menar jag hojkörning, även om jag har hört liknande omdömen i andra sammanhang). Det räcker inte att vara polare med Cralle för att få respekt av en riktig rr-groupie! :brynad

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Macho Woman skrev:
Kärring? Har ni gått och blivit drag queens under helgen?

En person som jag annars skulle vilja nominera till en riktigt stor och kacklande kycklingtrofé är Mattias. Är han snabb eller inte? Är rr-intresset äkta eller inte? Orsaken till att han aldrig satsar på allvar måste vara att han är rädd för att folk ska sluta snacka om honom som Stockholms snabbaste (då menar jag hojkörning, även om jag har hört liknande omdömen i andra sammanhang). Det räcker inte att vara polare med Cralle för att få respekt av en riktig rr-groupie! :brynad

Såg precis ut som en skolpojke som gått vilse i depån..

/B

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bj.O.rn skrev:
Såg precis ut som en skolpojke som gått vilse i depån..

/B
Skenet bedrar, han är Clark Kent på dagarna, på natten så förvandlas han till Poof rider, klädd i rosa stretchtrikå så wheelar han fram på fjollträsks gator, oftast på Rollers hoj, eftersom han inte vågar skenförsäkra sin egen hoj längre så sålde han den, dessutom så saknar Poof rider fast adress vilket innebär att han åxå är skenbosatt, missbedöm inte denne man, han är livsfarlig bakom styret.

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Bj.O.rn skrev:
McB har en Okey-affisch på rummet... :fakta

/B

Okej heter tidningen och bildbevis finns.

Marcus försökte ta telefonen ifrån mig för att förstöra eventuelle bevis men det sket sig. Sen kom han med den lama bortförklaringen att det var jättelängesedan han köpte denna tidningen så då tittade jag på årtalet, den var från 95 och då var Marcus 17 år. Gaygaygay!!!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag SÄGER ju att jag inte är snabb nog! Så fort jag har lärt mig att köra motorcykel så kanske jag kör en tävling. Håll inte andan medan ni väntar.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
MrGooFy skrev:
Okej heter tidningen och bildbevis finns.

Marcus försökte ta telefonen ifrån mig för att förstöra eventuelle bevis men det sket sig. Sen kom han med den lama bortförklaringen att det var jättelängesedan han köpte denna tidningen så då tittade jag på årtalet, den var från 95 och då var Marcus 17 år. Gaygaygay!!!

Och du är 24 år och bor hemma hos mamma? :whip

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
GSXR1100R skrev:
...Nästa år väljer jag nog 250SP mest för att slippa tjatet i Tjockie-1000 klassen, kolla in Torkel & Teddy, RR Ronny & Ragge :tummenupp

Just det. Skippa Tjock-till-tusen och kom till gentlemannaklassen där vi kör med stil. För att höja mysfaktorn ska Torkel och jag börja anordna aktiviteter för alla SP-förare. I vår kommer vi att ha Avgasportskådning.

Angående Mattias så ÄR han faktiskt stockholms snabbaste. Ingen annan jag sett kör så snabbt på landsväg med goda säkerhetsmarginaler.Det finns säkert hundratalet vildhjärnor som chansar hej vilt och därför kör snabbare, men om man har barn och inte har behov av att hävda sig så nöjer man sig med att vara bäst (till skillnad mot värst).

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Goodstuff skrev:
Min röst går utan tvekan till abstruse - detärsålångtattåkaochdetkanbliregnpåsöndag.

1. Han har hittat på alla möjliga typer av ursäkter för att inte komma och köra själv.
2. Han dyker upp under eftermiddagen och tittar lite.
3. När han har tittat på R600 så orkar han inte stanna och titta på R1000 för att "det är så långt till Sundsvall och då kommer jag inte fram förrän 24:00 och hinner inte lägga min ansiktsmask och gurkskivorna på ögonen". Dessutom måste jag ju gå upp 07:00 och jobba heeela dagen.

Ahmenvaf*n! Så fort man vänder ryggen till (eller åker till Norrland) så passar den smilfinken på! :mad:

F ö var jag framme i Sundsvall strax före midnatt.

...så jag hann precis in på macken för att köpa gurka innan de stängde.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...