Inbillade fel!!!!!Chrille skrev:Att du vinkar flera gånger för samma fel och att du inbillar dig fel är alltså förmildrande omständigheter?! Hmm![]()
Men trots det var det vad du skyllde din oprovocerade vurpa på...Chrille skrev:Felaktiga felsökningar då?
Kugga hit eller dit. Jag trodde att jag hade skickat växellådan första gången det hände. Sen hände det aldrig igen efter kedjebytet...
McB skrev:Det är nästan roligt att säsongen är över, för nu kommer allt tjafs fram och tillbaks... Riktigt mysigt.![]()
Nr:18 skrev:Men trots det var det vad du skyllde din oprovocerade vurpa på...![]()
Skulle det vara en merit att vurpa??? Konstigt resonemang.....Chrille skrev:Jo, men jag körde tills jag trillade omkull. Du räckte upp handen och gjorde en WO.
GSXR1100R skrev:Chrille tar den röda spaden & Mummelhumlan tar den gröna spaden, seså barn ut och lek nu.
Ni bägge är RR historiens största mytomaner, snackar tufft hela vintern och sen då, man ska väl köra åxå![]()
Macho Woman skrev:Kärring? Har ni gått och blivit drag queens under helgen?
En person som jag annars skulle vilja nominera till en riktigt stor och kacklande kycklingtrofé är Mattias. Är han snabb eller inte? Är rr-intresset äkta eller inte? Orsaken till att han aldrig satsar på allvar måste vara att han är rädd för att folk ska sluta snacka om honom som Stockholms snabbaste (då menar jag hojkörning, även om jag har hört liknande omdömen i andra sammanhang). Det räcker inte att vara polare med Cralle för att få respekt av en riktig rr-groupie!![]()
Skenet bedrar, han är Clark Kent på dagarna, på natten så förvandlas han till Poof rider, klädd i rosa stretchtrikå så wheelar han fram på fjollträsks gator, oftast på Rollers hoj, eftersom han inte vågar skenförsäkra sin egen hoj längre så sålde han den, dessutom så saknar Poof rider fast adress vilket innebär att han åxå är skenbosatt, missbedöm inte denne man, han är livsfarlig bakom styret.Bj.O.rn skrev:Såg precis ut som en skolpojke som gått vilse i depån..
/B
Bj.O.rn skrev:McB har en Okey-affisch på rummet...![]()
/B
MrGooFy skrev:Okej heter tidningen
MrGooFy skrev:Okej heter tidningen och bildbevis finns.
Marcus försökte ta telefonen ifrån mig för att förstöra eventuelle bevis men det sket sig. Sen kom han med den lama bortförklaringen att det var jättelängesedan han köpte denna tidningen så då tittade jag på årtalet, den var från 95 och då var Marcus 17 år. Gaygaygay!!!
GSXR1100R skrev:...Nästa år väljer jag nog 250SP mest för att slippa tjatet i Tjockie-1000 klassen, kolla in Torkel & Teddy, RR Ronny & Ragge![]()
Goodstuff skrev:Min röst går utan tvekan till abstruse - detärsålångtattåkaochdetkanbliregnpåsöndag.
1. Han har hittat på alla möjliga typer av ursäkter för att inte komma och köra själv.
2. Han dyker upp under eftermiddagen och tittar lite.
3. När han har tittat på R600 så orkar han inte stanna och titta på R1000 för att "det är så långt till Sundsvall och då kommer jag inte fram förrän 24:00 och hinner inte lägga min ansiktsmask och gurkskivorna på ögonen". Dessutom måste jag ju gå upp 07:00 och jobba heeela dagen.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |