Helgplaner?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Grymt! Traktorpulling, var i landet kan man kolla sånt? Det skulle jag gärna vilja se.
I övrigt ser din dag ut som vilken normal farsas som helst. Tur man inte är ensam!

Bästa traktorpullingen ser du i Ekeröd (Höörtrakten).

Själv har jag arrangerat rally.
Skilling 50.
I morgon blir det enduro med juniorerna.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Jag har varit på dejt, kändes sketabra :)
Nu blire MotoGP kval och imorrn innebandykorppremiär, motogp race och plugga sig lite :smasha

edit: kanske lufta hojen imorrn med om det kan hålla upp en HEL dag som omväxling...

Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ok. Packade iväg familjen-08 på expedition. Korvar packades, varm choklad koktes, ungarna och pappa ät kittade till tänderna med GTX-kläder och annat fancy. Laddar X3:an och drar iväg till den sista vildmarken (Järvafältet) utanför Stockholm. Ni som är föräldrar vet vilket typ av expedition jag talar om. Det krävs minutiösa förberedelser och digra packlistor.

Det hade regnat, så det var stora vattenpölar på parkeringen. Lite läskigt, men X3:an klarar dom som en dans. Känns tryggt.

Laddar ur vagnar, morsa, ungar, mat, engångsgrill och hela klabbet. Efter 100 meter på skogsstigen vänder båda ungarna. De har fått nog och skall tillbaka till bilen. Suck. Släpade med dom några hundra meter till till en plats där vi slog läger och bredde ut oss rejält. Fram med engångsgrillen och varmkorv. Sen hem.

1h förberedelse & påklädning, säkert 1h transport och max 1h vistelse i skogen. Grejt!

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ok. Packade iväg familjen-08 på expedition. Korvar packades, varm choklad koktes, ungarna och pappa ät kittade till tänderna med GTX-kläder och annat fancy. Laddar X3:an och drar iväg till den sista vildmarken (Järvafältet) utanför Stockholm. Ni som är föräldrar vet vilket typ av expedition jag talar om. Det krävs minutiösa förberedelser och digra packlistor.

Det hade regnat, så det var stora vattenpölar på parkeringen. Lite läskigt, men X3:an klarar dom som en dans. Känns tryggt.

Laddar ur vagnar, morsa, ungar, mat, engångsgrill och hela klabbet. Efter 100 meter på skogsstigen vänder båda ungarna. De har fått nog och skall tillbaka till bilen. Suck. Släpade med dom några hundra meter till till en plats där vi slog läger och bredde ut oss rejält. Fram med engångsgrillen och varmkorv. Sen hem.

1h förberedelse & påklädning, säkert 1h transport och max 1h vistelse i skogen. Grejt!

Ungefär som det brukar bli då.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Funderar på att baka eget hamburgerbröd imorgonbitti så man kan ta en lite grillning på eftermiddagen.:ernstkirchstieger

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
2 öl på krogen igår.
Känns som att jag borde göra nåt kul ikväll. Kan inte riktigt avgöra om jag är festsugen eller bara kåt.

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Låter ball! Bodde jag inte i stan skulle jag också ha en endurohoj!

Ut och kör grus med bumsen på natten. Sjukt mycket äventyr bara för att det är mörkt. Vi brukar alltid vara i samma grustag som de senaste åren. Men vi lyckas köra vilse, komma ifrån varandra och köra mystiska ras. Allt blir värre för man bara ser rak framför sig och inget annat. Är man själv i ett hörn och stannar och slår av lyset kommer mörkerrädslan krypande.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Har tvättat.
Bör städa.
Bör också filma lite.
I övrigt kommer det nog att bli soffrodel för hela slanten.

mr_sundstrom

Firefighter
Gick med
27 Jun 2008
Hoj
SV650S -05
Har varit på trerätters hos kära vänner, nu blir det ett par timmars sömn innan man går på renoveringen i tvättstugan.. Måtte det bli klart snart! :gåriniväggensnarttvättstugehelvete

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Blev just väckt av chefen, den som är jour har blivit sjuk och jourpasset börjar 0930. Om jag vill ersätta myssöndag i sängen med 24h jour? Nej men jag behöver en ny öhlinsgaffel....

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Ska ner till Vellinge nu och hämta en bil, igår skulle det vara kalas och sen godis och chips i soffan, men fick hoppa in óch köra fulla golfare i regeringens jobb.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Gårdagen avlöpte som förväntat.
Nu sitter jag med en kopp kaffe och lyssnar på juniorerna som tvåtaktar sig runt i skogen runt huset.
Bättre än bakfylla.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Chokladmjölk och fulsprit - ett gott och mycket effekltivt sätt att dynga till det på.
Mycket populärt på Roskilde bl.a där förutsättningarna för civiliserat beteende är starkt begränsade.

Kan ju också ha att göra med spritsmaken knappat kommer fram ens på 50/50-groggar :lol

skål på er.

4p3eu.jpg

Last edited:

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Chokladmjölk och fulsprit - ett gott och mycket effekltivt sätt att dynga till det på.
Mycket populärt på Roskilde bl.a där förutsättningarna för civiliserat beteende är starkt begränsade.

skål på er.

4p3eu.jpg

Skål på dig.

Drog fram en Bacardi äpple och en flaska sprit med e. (Sprite för er som inte fattar ;))
Får väl tulla lite på wirrarna sen också.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Bra val Michelle No2!

Såg nu att bandet "Pussy Galore" spelar ikväll - undrar om det har att göra med att det är ladeis night :hihi

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA