Enda irländska med Irish är att den görs på Jameson... Den "uppfanns" i sydafrika om jag inte missminner mig.
Nu blir det bekymmer.
Hade planerat en lugn kväll ikväll så ringde en jobbarkompis och frågade om jag, han och en tjej på jobbet som han känner, eftersom bägge kommer från Adecco, kunde festa tillsammans ikväll. Denna tjej har jag spanat lite på och jag har fått uppfattningen av att hon spanat in mig med - ögonkontakt på fikarasterna, inleder konversation vid kaffautomaten och i korridoren osv. Fast det kan ju vara inbillningar med.
Nu är frågan, hur mycket ska man dynga till det på festen? jag går ju inte nykter till en fest och det är lätt hänt att det går överstyr i ett sånt här läge då man kanske betämmer sig för att supa bort nervositeten.
Och vad fan ska man prata om? Min käft går på högvarv vid optimal fylla Men det är lätt hänt att det uppstår pinsam tystnad om man är nervös och inte kommer på nått, det är jobbigt.
Hur hade ni gjort på festen?
1. Passa på starkspriten.
2. Varannan vatten.
3. Visa henne inte att ditt skrev är uppspänt som ett scouttält under peakande jamboree
Vettigt, ingen sprit. Varannan vatten tar jag dock bara på festival. Skrevet kommer inte att fläkas upp, jag har klass Tar på mig min Armani Exchange-skjorta inköpt i Miami och ett par Harley Davison-boxershorts inköpta i Ullared, det kan impa.
Menar du att du ska hasa ner brallorna så hon ser dina HD-kallingar?
Vettigt, ingen sprit. Varannan vatten tar jag dock bara på festival. Skrevet kommer inte att fläkas upp, jag har klass Tar på mig min Armani Exchange-skjorta inköpt i Miami och ett par Harley Davison-boxershorts inköpta i Ullared, det kan impa.
Jag tycker du verkar ha koll på läget. Ta med ett par solglasögon som du räcker över till henne. När hon frågar vad hon ska med dom till, svarar du självupptaget - "Så du kan hantera min utstrålning bejbi." Innan du går med Zeb Macahan-stil mot baren och beställer en hela southern comfort.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|