Helgplaner?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Kan aldrig bli irish coffe med Statesman :fakta
Mr Sheridan skulle vända sig i sin grav om han såg dig nu :mad:

*Fast jag fick fulblanda "Irish" på Famous på julafton, hade slut på riktig irish-whiskey*

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Enda irländska med Irish är att den görs på Jameson... Den "uppfanns" i sydafrika om jag inte missminner mig.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Dricker öl och är strax på väg till förfest och sedan en lite krogrunda på det. Årets första.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Fick en faktura från iTunes på mail. Måste vara fejk då jag aldrig beställt nånting, trots att det var min epostadress som dom skickade till. I mailet står det också ett namn och adress på beställaren. Jag googlade snubben och jag tror jag hittade honom på Linkedin. Samma konstiga namn och från Kanada, så jag mailade till adressen som står i Linkedin och frågade om detta var hans faktura, inväntar svar.

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Hoppas på att få hem objektet för nästa hojbygge. Tyvärr har jag dock inga större förväntningar om att det kommer hända då nuvarande ägare verkar ha svårt att hitta tid att lotsa ut den från ladan där den står parkerad bakom diverse raggarbilar. Lite fel säsong att sälja en hoj som står parkerad för vinterförvaring kanske.

Så troligtvis blir det väl att sitta och glo i soffan som vanligt.

Vargen2k

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
klotad rsv mille samt en ofärdig fz750
Skoter, köra den ena, meka i den andra... Och någon öl på kvällarna

Edit:

Körde ca 1 mil med fyra vänner, 2 st har nu mekbehov samt jag har en blå stortå sedan krash i ca 70 km/h , whiskey........

Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Nu blir det bekymmer.
Hade planerat en lugn kväll ikväll så ringde en jobbarkompis och frågade om jag, han och en tjej på jobbet som han känner, eftersom bägge kommer från Adecco, kunde festa tillsammans ikväll. Denna tjej har jag spanat lite på och jag har fått uppfattningen av att hon spanat in mig med - ögonkontakt på fikarasterna, inleder konversation vid kaffautomaten och i korridoren osv. Fast det kan ju vara inbillningar med.

Nu är frågan, hur mycket ska man dynga till det på festen? :fyllisar jag går ju inte nykter till en fest och det är lätt hänt att det går överstyr i ett sånt här läge då man kanske betämmer sig för att supa bort nervositeten.
Och vad fan ska man prata om? Min käft går på högvarv vid optimal fylla :lol Men det är lätt hänt att det uppstår pinsam tystnad om man är nervös och inte kommer på nått, det är jobbigt.

Hur hade ni gjort på festen?

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Nu blir det bekymmer.
Hade planerat en lugn kväll ikväll så ringde en jobbarkompis och frågade om jag, han och en tjej på jobbet som han känner, eftersom bägge kommer från Adecco, kunde festa tillsammans ikväll. Denna tjej har jag spanat lite på och jag har fått uppfattningen av att hon spanat in mig med - ögonkontakt på fikarasterna, inleder konversation vid kaffautomaten och i korridoren osv. Fast det kan ju vara inbillningar med.

Nu är frågan, hur mycket ska man dynga till det på festen? :fyllisar jag går ju inte nykter till en fest och det är lätt hänt att det går överstyr i ett sånt här läge då man kanske betämmer sig för att supa bort nervositeten.
Och vad fan ska man prata om? Min käft går på högvarv vid optimal fylla :lol Men det är lätt hänt att det uppstår pinsam tystnad om man är nervös och inte kommer på nått, det är jobbigt.

Hur hade ni gjort på festen?

1. Passa på starkspriten.
2. Varannan vatten.
3. Visa henne inte att ditt skrev är uppspänt som ett scouttält under peakande jamboree

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
1. Passa på starkspriten.
2. Varannan vatten.
3. Visa henne inte att ditt skrev är uppspänt som ett scouttält under peakande jamboree

Vettigt, ingen sprit. Varannan vatten tar jag dock bara på festival. Skrevet kommer inte att fläkas upp, jag har klass :lol Tar på mig min Armani Exchange-skjorta inköpt i Miami och ett par Harley Davison-boxershorts inköpta i Ullared, det kan impa.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Vettigt, ingen sprit. Varannan vatten tar jag dock bara på festival. Skrevet kommer inte att fläkas upp, jag har klass :lol Tar på mig min Armani Exchange-skjorta inköpt i Miami och ett par Harley Davison-boxershorts inköpta i Ullared, det kan impa.

Menar du att du ska hasa ner brallorna så hon ser dina HD-kallingar? :crash

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein

Jag tycker du verkar ha koll på läget. Ta med ett par solglasögon som du räcker över till henne. När hon frågar vad hon ska med dom till, svarar du självupptaget - "Så du kan hantera min utstrålning bejbi." Innan du går med Zeb Macahan-stil mot baren och beställer en hela southern comfort.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Helgplan? Nja jag har trattat i mig en sida spareribs, och snart blir det en chokladkaka. Kl 22 ska jag kolla på lite MMA innan jag somnar. Jobbhelg. :(

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag tycker du verkar ha koll på läget. Ta med ett par solglasögon som du räcker över till henne. När hon frågar vad hon ska med dom till, svarar du självupptaget - "Så du kan hantera min utstrålning bejbi." Innan du går med Zeb Macahan-stil mot baren och beställer en hela southern comfort.

Fan, du vet ju hur det här går till.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Lätt att vara efterklok Maestro :hihi

Själv blev det restaurang och bio, tjejen som ville gå till en sportbar och käka istället för det svindyra italienska haket, det kan jag inte klaga på :)
Lite rödtjut och whiskey sour gjorde att man inte är 100% idag känns det som...

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA