Helgplaner?

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Har redan klarat av en hojtur så nu blir de öl, har iofs kvar en hyffsad mängd strohrom sen i tisdags oxå :fyllisar

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Happenings på Kajskjulet ikväll också. Det får blli en tripp dit på eftermiddagen efter några öl.

11008681-g2mn6.jpg

2013-års Knights MC Artweekend är en uppföljning, i större variant, av förra årets succé.
Även detta år kommer eventet präglas av konst från vår klubb och från en rad inbjudna skapare.
Konst i form av målningar, teckningar, pinstripe, motorcyklar och andra vackra underbara förunderliga ting.

Vi kommer detta år utöka med Liveband, tattoo artists och massa annat roligt.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Är det bygget utmed Nissan?

Undrade vad det var för ett jäkla oväsen därifrån när jag var ute och gick med plåthinkens vovve.

Japp, liveuppträdande utomhus, musiken hördes över hela stan. Många snutar, SYLB- och Bandidosvästar rörde sig i området men det var en lugn och trevlig stämning.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Japp, liveuppträdande utomhus, musiken hördes över hela stan. Många snutar, SYLB- och Bandidosvästar rörde sig i området men det var en lugn och trevlig stämning.

Ja jag gick förbi på andra sidan Nissan på vägen ner till hamnen och det hördes en bit ja.
En och annan hoj blåste ur sina raka rör också lät det som :yoparty

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Idag körde jag hoj till jobbet och sen vidare till Ullared, underbart!
Nu är det dags för öl på uteservering i solen.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Imorgon är det bokat för 100 pers på en cowboyrestaurang i stan, personalfest. Det blir burgare, massvis med öl och tävling i bågskytte och lasso, det kommer bli kaoz :hihi

Slutar kl 14 och en timme senare öppnas första ölen och några kollegor kommer över på förfest. Strålande väder sägs det så det blir balkonghäng och skön musik.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
En halvtimme kvar innan hemgång och kort därefter kommer champagnen att korkas upp på balkongen. Fantastiskt väder, solen steker och ölen är på kylning. :fyllisar

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag skall ta en båt med barnen till Zoo i Helsingfors. Blir soft. Tills de somnat. MOUAHAH

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Jag hatar mitt jobb. Jag hatar mitt jobb Jag h.....

Slutar 11:30 på fredagar. Står nu och förbereder mig på 11h i ett rum utan fönster med en stark lampa i pannan medan alla andra lapar sol....

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Jag hatar mitt jobb. Jag hatar mitt jobb Jag h.....

Slutar 11:30 på fredagar. Står nu och förbereder mig på 11h i ett rum utan fönster med en stark lampa i pannan medan alla andra lapar sol....
Jag önskar verkligen att jag också kunde sluta 11:30 på fredagar, men jag gissar att du menar 23:30 ;)

Själv sitter jag och skriver det sista på en månadsrapport och planerar helgens träningspass och morgondagens fisketur :tummenupp

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag önskar verkligen att jag också kunde sluta 11:30 på fredagar, men jag gissar att du menar 23:30 ;)

Själv sitter jag och skriver det sista på en månadsrapport och planerar helgens träningspass och morgondagens fisketur :tummenupp

Ja, nu stänger jag butiken och hasar iväg till Silja-terminalen i Värtan.... Tjingeling!

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
90 minuter kvar. Inledningsvis blir det ett snabbt mellanmål innan fredagstur med hojen, därefter oxfilé på grillen för att slutligen somna stinn av kött, potatis och öl.

Helgen består av hojtvättande, hojkörande, ev. hojköpande (2 pers, ett A-kort och tre hojar i ett hushåll är ok.), köttätande, tränande och födelsedagskalasande.

Hurra för grillsäsong!!! :banana

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Pizza.

Har inte mycket till liv känns det som. Man skulle vart singel.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA