Klyrre
Gudomlig sporthojare
Har redan klarat av en hojtur så nu blir de öl, har iofs kvar en hyffsad mängd strohrom sen i tisdags oxå
2013-års Knights MC Artweekend är en uppföljning, i större variant, av förra årets succé.
Även detta år kommer eventet präglas av konst från vår klubb och från en rad inbjudna skapare.
Konst i form av målningar, teckningar, pinstripe, motorcyklar och andra vackra underbara förunderliga ting.
Vi kommer detta år utöka med Liveband, tattoo artists och massa annat roligt.
Happenings på Kajskjulet ikväll också. Det får blli en tripp dit på eftermiddagen efter några öl.
Är det bygget utmed Nissan?
Undrade vad det var för ett jäkla oväsen därifrån när jag var ute och gick med plåthinkens vovve.
Japp, liveuppträdande utomhus, musiken hördes över hela stan. Många snutar, SYLB- och Bandidosvästar rörde sig i området men det var en lugn och trevlig stämning.
Är det bygget utmed Nissan?
Undrade vad det var för ett jäkla oväsen därifrån när jag var ute och gick med plåthinkens vovve.
Min hund! Min hund!!!!
(kunde inte låta bli, I'm bored!!!)
Ok, mitt bidrag: Tyringedagarna på lördag ihop med ett gäng SHare
Idag körde jag hoj till jobbet och sen vidare till Ullared, underbart!
Nu är det dags för öl på uteservering i solen.
Uteservering i Ullared.
Låter kul det....
Nä, i stan. Go man är nu.
I Ullared vara jag bara en sväng och returnerade varor.
Jag önskar verkligen att jag också kunde sluta 11:30 på fredagar, men jag gissar att du menar 23:30Jag hatar mitt jobb. Jag hatar mitt jobb Jag h.....
Slutar 11:30 på fredagar. Står nu och förbereder mig på 11h i ett rum utan fönster med en stark lampa i pannan medan alla andra lapar sol....
Jag önskar verkligen att jag också kunde sluta 11:30 på fredagar, men jag gissar att du menar 23:30
Själv sitter jag och skriver det sista på en månadsrapport och planerar helgens träningspass och morgondagens fisketur
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|