Maestro
Ny medlem
Lätt att vara efterklok Maestro
Vaknade på soffan med tv på och en halv kebabrulle på golvet.
Man vill ju inte vara den ende på krogen som tackar nej när det bjuds på snaps
Lätt att vara efterklok Maestro
Vaknade på soffan med tv på och en halv kebabrulle på golvet.
Man vill ju inte vara den ende på krogen som tackar nej när det bjuds på snaps
Det är förstklassigt. Du brände donnan följdaktligen?
Jag tror han just nu sitter och försöker komma med en rimlig förklaring till varför han söp sig till apstadiet istället för att utröna om hon kanske var intresserad.
Men om hon ännu är intresserad så äre ju ba å tjöö!
Det finns ju en möjlighet att han blev apfull p.g.a. att hon inte ville.
Det är förstklassigt. Du brände donnan följdaktligen?
Kommer bli awkward imorgon, har mer ångest över det här än över mitt brutala uppvaknande i Christer Petersson-stil i förmiddags. Får börja öva på vad jag ska säga.
:yolo
Jag tycker det var extra festligt att du frågade om råd i tråden...........och sen fullständigt pissade på råden du fick!Jag tror det, när jag hade vaknat kollade jag i mobilen och såg ett okänt nummer. Spännande och se om det var cheyen på jobbet som hade ringt mitt i natten, undrar vad hon hade velat slog upp det och det kom ifrån en okänd chey, hmm skumt
På förfesten hade vi det jättetrevligt, vi pratade och skrattade mycket men ute på krogen kom vi ifrån varandra mer och det var också här det började gå åt helvete när sexorna radades upp. Framåt slutet var man bra laddad. Kände mig snäppet under den där människan i smack my bitch upp-videon.
Först trodde jag att en resterna av en micrad kebabrulle var det största problemet gårdagen kunde erbjuda men sen slog det mig att hon som ringde var nog hon som jag hookade upp med vid baren, mitt nöt
Vet inte om tjejen från jobbet såg det men det spelar ingen roll, det var osmidigt och oprofessionellt, jag tror hon såg det dock, svårt att missa. Nästa gång får jag väl framstå som mesig om jag tackar nej till bjudsprit, vuxenpoäng iaf.
Kommer bli awkward imorgon, har mer ångest över det här än över mitt brutala uppvaknande i Christer Petersson-stil i förmiddags. Får börja öva på vad jag ska säga.
:yolo
Jag tycker det var extra festligt att du frågade om råd i tråden...........och sen fullständigt pissade på råden du fick!
Jag hade dom i bakhuvudet hela tiden men så hände ett och annat som förändrade resten av kvällens utveckling.
Hur går det på jobbet idag då?
Under förutsättningarna som råder så tror jag det har gått bra. Jag går lite med svansen mellan benen och har pratat med henne om lördagen och att det blev för mycket alkohol för min del
Få se om hon är sugen på att fest nästa gång eller om det här var tillräckligt avskräckande. Jag hade blivit avskräckt om en brewd hade betett sig så. Nåja, det bröt isen så nu kan man iaf prata med henne på normalt sätt.
Hur går det på jobbet idag då?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |