Helgplaner?

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
NGK-Masters, kokkôrv och tvååtter hela dagen! Nu sitter jag och njuter av en whisky och SH utan reklam. :tummenupp

Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Nu när MC-säsongen är över var jag på hemmafest och drack massa bärs :fyllisar :D och idag var jag uppe med lillebrorsan och flög lite då han är pilot :hihi rätt skönt pirr i kropp o knopp när jag hetsar för att han ska försöka skrämma mig lite i luften :musik:crash

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Ikväll blir det god mat på cowboyrestaurang och sedan förfest hos en jobbarkompis som fyller år, därefter blir det krogen :fyllisar

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jobbat, tryckt i mig 7 hekto revbensspjäll och druckit två öl. Jag tar en öl till efterrätt också. :fyllisar

Shit, nu blev jag sugen på revbensspjäll också... Och jag som jsut kommit tillbaka från affärn. UTAN revbensspjäll.
Skit också.

Här blir det soft ikväll. Seg sen gårdagen. Blir glass och film sen tidigt i bingen för min del.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
blir nån ölute med gamla vänner ska se om man får med sig nått hem kanske?

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Folk på jobbet har hostat hela veckan och nu lagom till helgen är det min tur att bli förkyld. Brukar sällan bli förkyld men nu är jag snorig som fan och halsen bränner när jag sväljer. Mina helgplaner blir nu att göra nått åt detta.

Jag har tagit fram en flaska "Små Gule" som jag köpt i Deutschland och det verkar faktiskt funka bra.
Trodde aldrig att lakritsshotar skulle ge en sån len känsla i halsen. För tillfället iaf.

Last edited:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Folk på jobbet har hostat hela veckan och nu lagom till helgen är det min tur att bli förkyld. Brukar sällan bli förkyld men nu är jag snorig som fan och halsen bränner när jag sväljer. Mina helgplaner blir nu att göra nått åt detta.

Jag har tagit fram en flaska "Små Gule" som jag köpt i Deutschland och det verkar faktiskt funka bra.
Trodde aldrig att lakritsshotar skulle ge en sån len känsla i halsen.

Har gått och varit smått på väg att bli magsjuka sen i onsdags och bestämde mig för att kolla upp en bekants myt om whiskyns effekt mot åkomman.

Då jag avskyr whisky blev det istället shottar på strohrom, fan vet om det inte funkar, för varje gång har magen lugnat ner sig efter bara några minuter.

Men i fredags fick även jag ont i halsen och de blev ingen bra kombo, kan iof ha att göra med att skiten jag häller i mig är jävigare än handpriten.:hihi

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Fick glo på kärringens dansshow. Sen kom polarn och hans dam, så det fick bli snabbmat och budgetfilm.

Som vilken annan helg som helst..

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Små gule-flaska är tom så jag får gå över till något i en helt annan klass. Juggebrännvin gjord på vindruvor, fan vad det smakar , huh :gråta

2wgaw4h.jpg

Men halsen ska ha sitt! :fyllisar

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Tryckt i mig en jävla massa Skagentoast och friterad kyckling stekt i Hot Tiger-sauce och sköljt ned det med massa Jack Daniel´s Honey och Sailor Jack-rom hemma hos en polare.
Till råga på allt så tog jag cykeln dit i 2dm blötsnö och tamefan om jag inte klarade mig helt utan att dra på arslet, vare sig dit eller hem. Lite vingligare hem dock men då hade de hunnit ploga som tur var.
Nu ska man försöka sova också då tjejen valde att jobba imorgon vilket innebär att jag är barnvakt åt ungarna, måtte de små terroristerna ta sovmorgon :mad:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Helt ok sovmorgon, gick upp halv tio om jag inte minns fel. Skönt med trötta ungar :)

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Är det som grappa eller gjort på druvjuice?

Vet i fan, det är Brandy. Jobbigt att pimpla i början men efter några snapsar rullar det på fint. Man kan bli extremt packad på det här rätt snabbt. Lagras i ekfat i några år.

Brandy is the name used for a wide range of potable spirits, made mostly from grape wines but sometimes also from other fruits (for fruit brandies see Eaux-de-Vie). The name brandy is a shortened form of brandywine, which an anglicized form of Dutch brandewijn, which means 'burnt wine'.

This is precisely what brandy is. To make brandy, wine is heated in a still until it separates into its components, which evaporate at various points on the temperature scale. The more volatile the component, the lower the temperature at which it evaporates, leaving behind the impurities and heavier compounds. This is the process used to turn wine into brandy.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Vet i fan, det är Brandy. Jobbigt att pimpla i början men efter några snapsar rullar det på fint. Man kan bli extremt packad på det här rätt snabbt. Lagras i ekfat i några år.

Fint att bli bladig på fruktsprit. Kanske kan bli nästa veckas helgplan.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA