Hemkommen från krogen och rejält djävla bitter...

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Jag måste bara skriva av mig lite......
Jag blir så in i helvete sne på det kvinnliga släktet, jag är så djävla sne nu så jag nästan spricker!!!!! Hade jag en boxboll här så skulle den få smaka på en rejäl omgång.

Jag var ute härom dagen med mina kompisar, träffa en tjejkompis XX och hennes polare YY. Visst vi snacka på och hon(YY) var jättetrevlig. Följde henne en bit på vägen hem, snacka en massa goja och så sa jag att vi får träffas nån mer dag. Visst säger hon då, vi ska ut imorgon och vi skall träffas hos XX för att grilla. Du får bjuda in dig själv, sedan skall vi gå ut på krogen. Visst tänkte jag, snacka in mig på en tjejmiddag gör jag inte men jag kan dyka upp på krogen.
Träffar alla där, då e det som att hon inte vill se mig på någe sätt YY. Min kompis XX säger att jag e för på, bara för att jag snacka lite med YY.
Jag blir så djävla trött, vad skall man göra för att det ska bli rätt, snackar man för lite e inte det bra sncakar man för mycket e inte det bra heller. Uppernbarligen vill tjejerna ha ett svin som bara dissar dem, behandlar dem som skit och inte bryr sig om dem. Sure, nu ska de djävlarna få det med!!! Jag e så helvetes lack nu så jag ska vara ett svin framöver, det är ju ingen ide att va juste när de trampar på mig som värsta mattan!
Här går jag ut trots att jag tänkte spara deg och ta det lungt ikväll bara för hennes skull och vad får man, jo "jag känner mig så trött, skall nog gå hem...jag snackar hellre med XXs ragg"
Men gå då din Dj***la bi*ch hade jag lust att säga, men jag e för snäll.
Du e ändå för gammal och grå, jag kan hitta nån som både är yngre och snyggare än dig.

Dock känns det just nu känns det som jag vill ge varendaste tjej som jag möter fingret, vad fan ska man hålla på och bjuda på sig för när det bara går åt helvete ändå...

Förstår om ni inte orkat läsa ända hit men jag var bara tvungen att gnälla för nån...

Mech

www.apan.se
Gick med
24 May 2004
Hoj
R
Jag vet. Det är sjukt svårt att förstå sig på kvinnosläktet.

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Visst, vi killar kanske är lite svåra för tjejer att förstå. Men som sagt så är tjejer ett helt annat kapitel. Allt ska vara så himla komplicerat och svårt.

Edit: kvinnor kommer från Venus och män kommer från Mars...

Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Skit i dem bara - inget att ha asså.

Jag fick fan ett nummer av en tjej på ett ställe o sen när jag stod utanför nån annanstans kom hon innan hon skulle dra med taxin o fråga efter det igen eftersom hon hade tryckt bort det eller nåt. Haha, blir säkert ballt.....

hatar denna kvällen, ska gråta mig till sömns nu full som ett ägg :) kram jävla mingvesfanskap

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Mavve skrev:
Skit i dem bara - inget att ha asså.

Jag fick fan ett nummer av en tjej på ett ställe o sen när jag stod utanför nån annanstans kom hon innan hon skulle dra med taxin o fråga efter det igen eftersom hon hade tryckt bort det eller nåt. Haha, blir säkert ballt.....

hatar denna kvällen, ska gråta mig till sömns nu full som ett ägg :) kram jävla mingvesfanskap
Låter som vissa har mer tur än andra.
Det jag stör mig mest på är att mina polare ringde 1800 och hade en biljett över till Maiden och jag sket i den bör hennes skull, för jag trodde hon var åtminstone lite intresserad....

Solid snake

Guest
Mingves skrev:
Det jag stör mig mest på är att mina polare ringde 1800 och hade en biljett över till Maiden och jag sket i den bör hennes skull, för jag trodde hon var åtminstone lite intresserad....

HA! Hade mina polare haft en biljett över så hade jag lämnat bruden som man ändå inte kände åt råttorna och haft sköj med polarna.

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Solid snake skrev:
HA! Hade mina polare haft en biljett över så hade jag lämnat bruden som man ändå inte kände åt råttorna och haft sköj med polarna.
Gissa vad jag kommer göra nästa gång...

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Mingves skrev:

Mingves du är en förtappad själ, hur i hela ****** kan du tacka nej till maiden för nån sunkig brud ? Det är ju inte direkt så att dom spelar varje helg :fatta!

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
stick kniven ännu djupare bara buhuhuhuhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!

ZpiX

"Bwäh! Raktframracing är ändå gay..."
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg FS650 ´04, KTM 640 LC4 '02, Suzuki TL1000S '99, Aprilia RS250 '97
"Been there, done that... "

Det är bara att bli Rumpnisse, det enda vettiga...

... åtminstonde tills man träffar nästa kvinna som förhäxar en. :rolleyes:

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
ZpiX skrev:
"Been there, done that... "

Det är bara att bli Rumpnisse, det enda vettiga...
haha, skulle inte tro det. Då ska man va bra desperat.

ZpiX

"Bwäh! Raktframracing är ändå gay..."
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg FS650 ´04, KTM 640 LC4 '02, Suzuki TL1000S '99, Aprilia RS250 '97
Solid snake skrev:
Haha... konstigt nog inte då jag trots allt är ett sådant kap.

Menar bara att efter varje gång man blivit bränd säger man "Jag ska aaaaldrig titta åt brudar igen!" Men så fort en liten ny pingla passerar en så är man fast igen :)

Mingves skrev:
haha, skulle inte tro det. Då ska man va bra desperat.
Äh, det svider bara i början :hihi

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
ZpiX skrev:
Haha... konstigt nog inte då jag trots allt är ett sådant kap.

Menar bara att efter varje gång man blivit bränd säger man "Jag ska aaaaldrig titta åt brudar igen!" Men så fort en liten ny pingla passerar en så är man fast igen :)

Äh, det svider bara i början :hihi
Tja, du kan ju ragga på 50%mer än oss andra straita :D

Last edited:

Racercukel

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
Yamaha R6 -06-
Mingves skrev:
Jag måste bara skriva av mig lite......
Jag blir så in i helvete sne på det kvinnliga släktet, jag är så djävla sne nu så jag nästan spricker!!!!! Hade jag en boxboll här så skulle den få smaka på en rejäl omgång.

Jag var ute härom dagen med mina kompisar, träffa en tjejkompis XX och hennes polare YY. Visst vi snacka på och hon(YY) var jättetrevlig. Följde henne en bit på vägen hem, snacka en massa goja och så sa jag att vi får träffas nån mer dag. Visst säger hon då, vi ska ut imorgon och vi skall träffas hos XX för att grilla. Du får bjuda in dig själv, sedan skall vi gå ut på krogen. Visst tänkte jag, snacka in mig på en tjejmiddag gör jag inte men jag kan dyka upp på krogen.
Träffar alla där, då e det som att hon inte vill se mig på någe sätt YY. Min kompis XX säger att jag e för på, bara för att jag snacka lite med YY.
Jag blir så djävla trött, vad skall man göra för att det ska bli rätt, snackar man för lite e inte det bra sncakar man för mycket e inte det bra heller. Uppernbarligen vill tjejerna ha ett svin som bara dissar dem, behandlar dem som skit och inte bryr sig om dem. Sure, nu ska de djävlarna få det med!!! Jag e så helvetes lack nu så jag ska vara ett svin framöver, det är ju ingen ide att va juste när de trampar på mig som värsta mattan!
Här går jag ut trots att jag tänkte spara deg och ta det lungt ikväll bara för hennes skull och vad får man, jo "jag känner mig så trött, skall nog gå hem...jag snackar hellre med XXs ragg"
Men gå då din Dj***la bi*ch hade jag lust att säga, men jag e för snäll.
Du e ändå för gammal och grå, jag kan hitta nån som både är yngre och snyggare än dig.

Dock känns det just nu känns det som jag vill ge varendaste tjej som jag möter fingret, vad fan ska man hålla på och bjuda på sig för när det bara går åt helvete ändå...

Förstår om ni inte orkat läsa ända hit men jag var bara tvungen att gnälla för nån...

Det var mycket bra sagt! Så är det pratar man för lite så e inte det bra, och för mycket så e int det bra! Ja....förbannad blir man
:huvet

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Racercukel skrev:
Det var mycket bra sagt! Så är det pratar man för lite så e inte det bra, och för mycket så e int det bra! Ja....förbannad blir man
:huvet
Det värsta är min numera FD polare XX som jag härmed säger upp bekantskapen med, visste troligen att hon inte var intresserad. Jag ringde och snacka med henne på dagen innan jag gick ut och hon sa att "jag vill inte lägga mig i". Nu fattar jag varför, för hon hade inte stake nog att säga att hennes polare inte var intresserad. Vad e det för en kompis! Hon kan dra åt helvete hon med. Hon e dessutom så desperat så man får skämmas, raggar verkligen på allt som rör sig!
Sådana kompisar är jag hellre utan! BITCH!

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Lätt, men jag kan inte ge henne någe bra betyg, säger hellre att leta vidare. Hon e inte värd dig!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln