Hemkommen från krogen och rejält djävla bitter...

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Måste fråga, var är det du har varit nånstans Mingves?
Alla snackat om att "nu när du kommit tillbaka" och hit och dit.. berätta! :)

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Jonathan skrev:
Kan inte annat än att hålla med.

Var tillsammans i ca ett halvår med mitt X. Observera att jag precis fyllt 18 så man har ju inte hunnit med sådär extremt många förälskelser (läs noll). Men hon var fanimej nåt speciellt, klyscha jag vet men det var så!

/Celibaten Jonathan

Jag tror att en annan klyscha är på sin plats här: Det går fler tåg :tummenupp

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Mingves skrev:
Jag måste bara skriva av mig lite......
Jag blir så in i helvete sne på det kvinnliga släktet, jag är så djävla sne nu så jag nästan spricker!!!!! Hade jag en boxboll här så skulle den få smaka på en rejäl omgång.

Jag var ute härom dagen med mina kompisar, träffa en tjejkompis XX och hennes polare YY. Visst vi snacka på och hon(YY) var jättetrevlig. Följde henne en bit på vägen hem, snacka en massa goja och så sa jag att vi får träffas nån mer dag. Visst säger hon då, vi ska ut imorgon och vi skall träffas hos XX för att grilla. Du får bjuda in dig själv, sedan skall vi gå ut på krogen. Visst tänkte jag, snacka in mig på en tjejmiddag gör jag inte men jag kan dyka upp på krogen.
Träffar alla där, då e det som att hon inte vill se mig på någe sätt YY. Min kompis XX säger att jag e för på, bara för att jag snacka lite med YY.
Jag blir så djävla trött, vad skall man göra för att det ska bli rätt, snackar man för lite e inte det bra sncakar man för mycket e inte det bra heller. Uppernbarligen vill tjejerna ha ett svin som bara dissar dem, behandlar dem som skit och inte bryr sig om dem. Sure, nu ska de djävlarna få det med!!! Jag e så helvetes lack nu så jag ska vara ett svin framöver, det är ju ingen ide att va juste när de trampar på mig som värsta mattan!
Här går jag ut trots att jag tänkte spara deg och ta det lungt ikväll bara för hennes skull och vad får man, jo "jag känner mig så trött, skall nog gå hem...jag snackar hellre med XXs ragg"
Men gå då din Dj***la bi*ch hade jag lust att säga, men jag e för snäll.
Du e ändå för gammal och grå, jag kan hitta nån som både är yngre och snyggare än dig.

Dock känns det just nu känns det som jag vill ge varendaste tjej som jag möter fingret, vad fan ska man hålla på och bjuda på sig för när det bara går åt helvete ändå...

Förstår om ni inte orkat läsa ända hit men jag var bara tvungen att gnälla för nån...

Ursäkta men jag fattar inte vad ditt problem är...
Om och om igen skriver du om alla dessa bitchar som du kallar dem. Att de har gjort si o de har gjort så....
Jo visst kan vissa tjejer vara riktiga idioter och bitchar men har du någonsin funderat på att det kanske är ditt eget fel med som alltid fattar tycke om dessa idiottjejer som du kallar dem för.??
Och varför ska du sluta o vara snäll bara för att dessa är enligt dig själv idioter? Du ska ju självklart vara den du är, lika go o snäll. Och strunt i sådana tjejer, de är ändå inte värda någonting.

Jag hoppas att det löser sig nu för dig o tjejerna...
:pannkyss

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Madhonda skrev:
Dagens klokaste ord!!! :tummenupp Fast det stämmer även på killar väl?

Äh det är bara att ge fan i att jaga så förbannat, håll huvudet kallt.

Kanske nåt för Mingves att lära sig. :tungan
Men jag har ju solen ständigt i ryggen.... :hihi

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Quaya skrev:
Måste fråga, var är det du har varit nånstans Mingves?
Alla snackat om att "nu när du kommit tillbaka" och hit och dit.. berätta! :)
Jag slutatde åka hoj förra sommaren, efter att knappt ha börjat. Sedan så fick jag ett ryck i våras med en sjuhel**tes nytändning som håller i sig:) Därav alla kommentare om att jag varit borta...

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Du verkar ha lite personlighetsklyvning Mingves!!!!

Det är väl inte babsens fel att du går ut på krogen?? sen att du inte får dej nåt kan ju bero på att DU är avtändande i deras ögon, samt att dom kvinnorna som fanns/finns på krogen kanske bara är ute efter att ha kul, inte k****a?!?!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024