Hemkommen från krogen och rejält djävla bitter...

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Women!! Can´t llive without them, can´t kill `em!!

Ok för att liva upp din sinnesstämning så ska du få en rolig historia:

Vet du skillnaden mellan en fiskmås och en brud?

Svar: Den ene flaxar, skränar, skitar ner och lever jävel. Den andre är en fågel....

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
JKay skrev:
Women!! Can´t llive without them, can´t kill `em!!

Ok för att liva upp din sinnesstämning så ska du få en rolig historia:

Vet du skillnaden mellan en fiskmås och en brud?

Svar: Den ene flaxar, skränar, skitar ner och lever jävel. Den andre är en fågel....
Nu blev jag glad:D

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
ett par är ute o åker bil.
killen blir sugen på glas.
han säger: stanna på macken så kan vi köpa glass.
sagt o gjort så stannas det o glass ätes.

tjejen blir sugen på glas.
hon säger: de skulle va gott med glass
samtidigt som du svichar förbi macken inte ont anande.
2 mil senare så undrar du varför hon ser så sur ut.
o frågar oså.
hon lätt skrikande: men du stanna ju inte på macken när jag var sugen på glass. :rolleyes:

detta är den mest bästa förklaring skillnaden mellan killar o tjejer som jag nånsin hört :)

slutsats...vi killar måste lära oss läsa denna arts tankar, endast då kan vi bli jämspelta...men det är väl lite kuligare som de är nu :tummenupp

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
ozeo skrev:
killen blir sugen på glas.
han säger: stanna på macken så kan vi köpa glass.
sagt o gjort så stannas det o glass ätes.

tjejen blir sugen på glas.
hon säger: de skulle va gott med glass
samtidigt som du svichar förbi macken inte ont anande.
2 mil senare så undrar du varför hon ser så sur ut.
o frågar oså.
hon lätt skrikande: men du stanna ju inte på macken när jag var sugen på glass. :rolleyes:

detta är den mest bästa förklaring skillnaden mellan killar o tjejer som jag nånsin hört :)

slutsats...vi killar måste lära oss läsa denna arts tankar, endast då kan vi bli jämspelta...men det är väl lite kuligare som de är nu :tummenupp
Så sant, var går man en sån kurs?

Jag tror felet ligger hos "Sex and the Citys" och böcker som "flickors jakt och fiske", de får tjejer att tro att man ska va lika sviniga som de är i dessa fiktiva berättelser. De fattar dock inte att de får ett djävla kass rykte, jag kan ju säga vad mitt svar kommer vara om nån frågar mig om dessa tjejer....

Last edited:

Mcbrud

Guest
Kan bara säga att vissa tjejer nog föddes utan varken hjärna eller hjärta!! Kan själv bli skitförbannad på tjejer som leker med killar sådär. var ute med några vänninor för ett tag sedan och en av tjejerna träffade en kille som hon såg ut att vara jätteintresserad av. Hon hängde med honom hela kvällen och följde även med honom hem sedan. Klockan tre på natten ringer hon mig och undrar om hon kunde få komma hem och sova hos mig. Jag frågar såklart varför hon inte är med killen hon följde med hem. Hennes svar var:
- han hade så skitigt hemma att jag stack när han var på toaletten!

Hon fick sova hos någon annan den natten......

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Mcbrud skrev:
Kan bara säga att vissa tjejer nog föddes utan varken hjärna eller hjärta!! Kan själv bli skitförbannad på tjejer som leker med killar sådär. var ute med några vänninor för ett tag sedan och en av tjejerna träffade en kille som hon såg ut att vara jätteintresserad av. Hon hängde med honom hela kvällen och följde även med honom hem sedan. Klockan tre på natten ringer hon mig och undrar om hon kunde få komma hem och sova hos mig. Jag frågar såklart varför hon inte är med killen hon följde med hem. Hennes svar var:
- han hade så skitigt hemma att jag stack när han var på toaletten!

Hon fick sova hos någon annan den natten......

:va :kocko

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Twosaint skrev:
Mingves du är en förtappad själ, hur i hela ****** kan du tacka nej till maiden för nån sunkig brud ? Det är ju inte direkt så att dom spelar varje helg :fatta!

Kunde inte sagt det bättre själv!

Gixxer-Anders

the story of my life..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-lös
Men Mingves, ärligt talat..
Ingen faller för någon som är desperat. Detta gäller både tjejer och killar. Du måste ta det lite mer soft. Desperation lyser alltid igenom.
Att en tjej visar lite intresse och pratar med dig betyder inte att hon vill knulla och gifta sig.

Ändra inställning. När du träffar en tjej du är intresserad av; Gå inte in för att "få till det". Var dig själv, och gå in för att lära känna henne. Bli bekant först.
Och var inte desperat, cool eller svinig om du inte är det av naturen. Var den du är.

Om du bara slutar försöka så kommer allt att komma till dig. Sluta jaga!

Mina $0.02

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
När jag blir stor så..
Om man jämför "Att-förstå-sig-på-svårigheten" mellan tjejer och killar:

Att förstå sig på en kille = Lika svårt som lekis-matte
Att förstå sig på en tjej = Krävs magisterexamen i raketfysik

Rock on!

ozeo

Gick med
12 Sep 2004
Hoj
Gixxer-Anders skrev:
Ingen faller för någon som är desperat. Detta gäller både tjejer och killar. Du måste ta det lite mer soft. Desperation lyser alltid igenom.
Att en tjej visar lite intresse och pratar med dig betyder inte att hon vill knulla och gifta sig.

Ändra inställning. När du träffar en tjej du är intresserad av; Gå inte in för att "få till det". Var dig själv, och gå in för att lära känna henne. Bli bekant först.
Och var inte desperat, cool eller svinig om du inte är det av naturen. Var den du är.

Mina $0.02

stämmer nog bra...bara va lixom(låter flumigt)..de bruka visa sig om man går hem o då kan man börja satsa..
jag har aldrig bråttom i början..snarare tvärtom..
bruka sega o dom får dra i mig men de kan ha lite med min blyghet o göra men de bli mer rätt så
:rolleyes:

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
ozeo skrev:
stämmer nog bra...bara va lixom(låter flumigt)..de bruka visa sig om man går hem o då kan man börja satsa..
jag har aldrig bråttom i början..snarare tvärtom..
bruka sega o dom får dra i mig men de kan ha lite med min blyghet o göra men de bli mer rätt så
:rolleyes:

eller så kan man bara åka in på macken för å tvätta visiret en snabbis så kommer det fram en brud som mer än gärna skulle tillbringat natten med mig... :tummenupp frågan är vad hon va ute efter, mig, min hoj, eller min kropp.. :rolleyes:
men skit samma, ja hade inte tid så det fick va.. :gnissla
Fick iaf en puss... eller tre va det väl... :)

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
När jag blir stor så..
Fluxir skrev:
eller så kan man bara åka in på macken för å tvätta visiret en snabbis så kommer det fram en brud som mer än gärna skulle tillbringat natten med mig... :tummenupp frågan är vad hon va ute efter, mig, min hoj, eller min kropp.. :rolleyes:

Vad drömde du sen? :rofl :rofl

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Gixxer-Anders skrev:

Mina $0.02
Men det e ju så jag brukar göra, men det funkar ju inte. Jag raggar på fel brudar:(

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Ett osäkert ragg istället för en Iron Maiden-konsert.

Jag måste nog citera Jan Banan i Torsk på Talinn "Roland, fan, gå och lägg dig och runka istället!"

Ta inte illa upp. :D

Mcbrud

Guest
JKay skrev:
Jo har ett X som är sådan......helpuckad.

Kan bara trösta dig med att även killar kan födas med denna mutation... har även jag ett X som efter antal idiotiska gärningar så som att slå mig ändå inte fattar att jag inte vill ha honom... och detta tre år efter att jag dumpade honom!!!

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Mingves skrev:
Låter som vissa har mer tur än andra.
Det jag stör mig mest på är att mina polare ringde 1800 och hade en biljett över till Maiden och jag sket i den bör hennes skull, för jag trodde hon var åtminstone lite intresserad....
Du missade en religiöst bra konsert! Jag är fortfarande lyrisk!

Bara så att du vet ;)

ozeo

Gick med
12 Sep 2004
Hoj
Fluxir skrev:

tja..kom fram ett par brudar när bilen dog inne i stan..
står o småfnittrar o kommer fram..
snackar i ca 30 sek..(riktigt finbrud oså) sen får jag en kyss.
man blev lite paff men va faen man bangar ju inte när man e singel.
går ca 30 sek till sen ser jag att hon kollar in mina ögon o kommer närmre o jag får mitt livs avslättning...
ahhh..man baxa..
sen har man aldrig sett hon någe mer :(

jag hade mina skitiga mekkläder bmw,n o en släpkärra.
inte många som trott på mig men de hände.

:banana

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Mingves! Du förtjänar det fan om du avböjer en Maiden-konsert för en brud! Så gör man bara inte! Hade hon varit intresserad hade hon funnits kvar dagen efter eller hur?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024