Hemkommen från krogen och rejält djävla bitter...

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
EBS skrev:
Mingves! Du förtjänar det fan om du avböjer en Maiden-konsert för en brud! Så gör man bara inte! Hade hon varit intresserad hade hon funnits kvar dagen efter eller hur?
Jag får väl erkänna att jag inte lyssnat speciellt mycket på maiden. Hade det varit U2 eller Bruce hade jag skitit direkt i henne:)

Jonathan

Guest
Kan inte annat än att hålla med.

Var tillsammans i ca ett halvår med mitt X. Observera att jag precis fyllt 18 så man har ju inte hunnit med sådär extremt många förälskelser (läs noll). Men hon var fanimej nåt speciellt, klyscha jag vet men det var så!

Sen bara under nån vecka vart det lite dåligt mellan oss, vet fortfarande inte varför men sedan på torsdagen den veckan förklarade hon att hon inte kände nåt för mig. Bara sådär. Vet ännu inte riktigt varför.

Fan vad jag saknar henne :(

/Celibaten Jonathan

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
korvgubbe skrev:
Du får kyssa många grodor innan du till slut hittar en som förvandlas till en tjock vårtig padda! :tummenupp
Paddor e lätta att finna, men den där extrafina speciella grodan som man vill leva med hela livet tar tid att finna. Men jag har höga krav med....

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Mingves skrev:
Det jag stör mig mest på är att mina polare ringde 1800 och hade en biljett över till Maiden och jag sket i den bör hennes skull, för jag trodde hon var åtminstone lite intresserad....

Det var det roligaste jag läst i år :rofl :lol

Fan alltså, jag trodde du kom tillbaka som en ny och bättre människa efter ditt avbrott.
Nu har du sänkt dig ytterligare en nivå och kommer dø i førtid på grund av sprängd pung.

Ps. ingen vinner något på att vara snäll, mot folk man inte känner ;)

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
NoicE skrev:
Nu har du sänkt dig ytterligare en nivå och kommer dø i førtid på grund av sprängd pung.
E det därför man har sån värk i brallan? Trodde det berodde på vibrationerna från bågen :D

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Mingves skrev:
Paddor e lätta att finna, men den där extrafina speciella grodan som man vill leva med hela livet tar tid att finna. Men jag har höga krav med....
Det har hon också. Beklagar.

:pannkyss

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Inga märkvärdiga saker
Mingves skrev:
Det värsta är min numera FD polare XX som jag härmed säger upp bekantskapen med, visste troligen att hon inte var intresserad. Jag ringde och snacka med henne på dagen innan jag gick ut och hon sa att "jag vill inte lägga mig i". Nu fattar jag varför, för hon hade inte stake nog att säga att hennes polare inte var intresserad. Vad e det för en kompis! Hon kan dra åt helvete hon med. Hon e dessutom så desperat så man får skämmas, raggar verkligen på allt som rör sig!
Sådana kompisar är jag hellre utan! BITCH!

Om nu YY visste om att XX var din kompis så kanske hon inte vågade säga vad hon egentligen tyckte...

Tjejjer vill att killen ska ta kommandot i såna där lägen, ska vara energiska, överdrivet charmiga :rolleyes:, bjuda på restaurang, ja helt enkelt hitta på saker att göra - tex bjud ut henne att åka rullskridskor (men gå inte på det där om att hon inte är bra på skridskor)
Picnic med mc brukar funka jäklit bra på dom som inte åkt förut.

(Ovan gäller dock endast om man ser hyfsat bra ut - e man ful vill dom inte veta att man finns)

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
UltraMarine skrev:
Picnic med mc brukar funka jäklit bra på dom som inte åkt förut.
Hon med på min älskling, skulle inte tro det. En kvinna besudla min lilla mc, no no!!! :D
Så snygg var hon inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Påt igen bara!

Min egen "misslyckade-ragg"-historia:
Den jättesöta jättetrevliga jätteblyga tjejen som jag alltid trott var för blyg för att festa&knullarunt följer av en händelse med på krogen, mest p.g.a. mitt tjat. Krogvistelsen förlöper utan intressanta händelser tills sista dansen spelas. På chans frågar jag om hon vill dansa och utan att jag hinner uppfatta vad som sker så står vi och grovhånglar värre än 2 tyska läderbögar på pride-festival. Tar med henne hem och grovhånglar lite till i köket. Funderar på om jag vågar lägga upp henne på diskbänken, bor ju i korridor... Givetvis kommer polaren och avbryter helt utan känsla för den sensuella atmosfären. Han jiddrar på om sitt och efter ett par minuter drar hon. Försöker få fatt på henne men misslyckas. Dagen efter är hon sitt vanliga blyga själv igen och avböjer alla mina inviter.

Jaja, nästa gång hon är på fyllan skall jag försöka visa henne vad lite grovhångel kan leda till.
Men tills dess ska jag fanimej ragga på allt utan Y-kromosom som kommer i min väg! Min poäng:
Om du misslyckas; Påt igen!
Misslyckas du en gång till? Påt igen!
O.s.v.

flipm0de

Radical Riders
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
.
haha mingves! starkt o gå in här o skriva att du blev dissad av en brud.

men som någon sa innan.. ingen gillar när man är för på.. dom vill ha lite utmaning! precis som vi? :tungan

Är dom för på så brukar jag skita i dom av någon konstig anledning.

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Kvinnor... ja.. :va

Jag tror en hel del av dem har trasiga DNA-stegar. :censored

Speciellt de som är snygga OCH är på krogen ofta. :whip

/ :cdevil

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Kineserna har klurat ut det;

En kvinna är som en skugga. Förföljer du henne, försvinner hon bort. Springer du ifrån henne, kommer hon att jaga ikapp dig.

My1974

alias Anja
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
Honda CBR600 F -94
JKay skrev:
Women!! Can´t llive without them, can´t kill `em!!

Ok för att liva upp din sinnesstämning så ska du få en rolig historia:

Vet du skillnaden mellan en fiskmås och en brud?

Om du inte vet det bör du nog inte ragga alls :pannkyss

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
t-rex skrev:
En kvinna är som en skugga. Förföljer du henne, försvinner hon bort. Springer du ifrån henne, kommer hon att jaga ikapp dig.

Dagens klokaste ord!!! :tummenupp Fast det stämmer även på killar väl?

Äh det är bara att ge fan i att jaga så förbannat, håll huvudet kallt.

Kanske nåt för Mingves att lära sig. :tungan

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
heinz_p skrev:
Om man jämför "Att-förstå-sig-på-svårigheten" mellan tjejer och killar:

Att förstå sig på en kille = Lika svårt som lekis-matte
Att förstå sig på en tjej = Krävs magisterexamen i raketfysik

Rock on!

FEL!!
Raketfysik följer logiska och matematiska lagar. Det gör inte :tuttar ...
Har för övrigt aldrig haft sådan framgång som när jag ansträngt mig hårt för att INTE flirta, utan varit mitt eget, vidriga, jag :va

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024