Ravetrancer
Now even more badass!!!
bla bla bla, dra en kam genom håret, eller gnugga en ballong mot håret........vad händer då, ballong av gummi, kam av plast.....så sluta nu med allt skit. Magnetiser kanske var fel sätt att uttrycka det på , statisk elektricitet kanske är ett bättre sätt att säga det på.....CalleE skrev:Hej!
Du får gärna tala om hur man avmagnetiserar något som består av plast! Skall bli mycket intressant att höra!
Och om man värderar kvaliten på hur många som knäpper med fingrarna kan jag skicka ned min gamla Phillips FA290 till dig!
Återigen, Hur hittar man inspelningar som är goda nog för det här? Vilket format och vilken spelare i världen klarar av att leverera så bra ljud att man måsta stötta upp sina sladdar på plastpedistaler? Mycket för sin egen känsla och välbefinnande tror jag!
Eftersom jag inte har råd att betala för en massa pryttlar som låter som guld och gröna skogar i reklamen så tänker jag fundera på vad jag får för mina pengar och få saker som funkar för så billiga pengar som möjligt!
det är ingen som sagt att du ska köpa nåt du inte har råd med, och vill du köpa billiga grejer så e det ok med mig, så länge du trivs med det....
Det finns mycket därute som är grymma inspelningar. bla cd skivor direkt pressade från mastertapes etc.
jag tycker oxo att gubben med kablarna ovanför tog i lite, dessutom snacka han om smutsig ström som levereras till våra hem. IOch personligen så avmagnetiserar jag inte mina skivor.
Ang presleylåten. eftersom det egentligen var 2 st som knäppte med fingrarna så betyder det ju att all elektronik inte återger det som blivit inspelat på ett korrekt sätt, vilket i sin tur är det jag eftersträvar......
Last edited: