High Chapparall

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Ravetrancer skrev:
2 sprejburkar o ett vitt lakan, spraya med orange burk en oval.....sen med svart sprej sporthoj.com, sätt sedan upp flaggan redan på torsdag eller fredag så man hittar dom andra sporthojarna på bikemeet, e det nån som kan ställa upp på detta????

Så kan man ju oxå göra om man inte är så kräsen som jag :)

Jag fixar på måndag :tummenupp

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
tycker det att om man hade haft en flagga så hade dom flesta sporthojare hittat till samma plats, och det kunde ju vara kul.......

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
Ravetrancer skrev:
tycker det att om man hade haft en flagga så hade dom flesta sporthojare hittat till samma plats, och det kunde ju vara kul.......

Vi kommer att ha två st armétält (20-manna) och bo direkt till vänster när man kommer igenom entrén. Är en stor gräsmatta (ovanligt på en camping ;) ) som är uppdelad av cykelvägar.
Så kolla efter två armétält samt ett blå/vitt partytält där det står en 999:a, R1 samt två ZX9R utanför.

Jaja, det kommer fler hojjar under helgen så vi ska inte vara helt ensamma i tälten!

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Kommer ha med mig min sporthoj.com tröja, så om ni ser mig i den .. får ni gärna bjuda mig på en öl :D ....det gäller även dig Pajo :crash

Så kom ihåg... En 999 brevid en silverfärgad R1 direkt till vänster vid entren som Pajo säger (Pajo vet bäst... :rodnar ), så många fler sådana kombinationer kan det ju inte finnas på HC :fakta

Anledningen till att det blir 2 20manna tält, är ju för att jag ska få plats med alla brudarna :D

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
Mattiaz skrev:
Kommer ha med mig min sporthoj.com tröja, så om ni ser mig i den .. får ni gärna bjuda mig på en öl :D ....det gäller även dig Pajo :crash

Så kom ihåg... En 999 brevid en silverfärgad R1 direkt till vänster vid entren som Pajo säger (Pajo vet bäst... :rodnar ), så många fler sådana kombinationer kan det ju inte finnas på HC :fakta

Anledningen till att det blir 2 20manna tält, är ju för att jag ska få plats med alla brudarna :D

Kan hänga upp dig och din tröja i en stolpe så har vi ju en egen flagga :tummenupp Då lär ju ingen bomma vart vi bor :fakta

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
pajo skrev:
Vi kommer att ha två st armétält (20-manna) och bo direkt till vänster när man kommer igenom entrén. Är en stor gräsmatta (ovanligt på en camping ;) ) som är uppdelad av cykelvägar.
Så kolla efter två armétält samt ett blå/vitt partytält där det står en 999:a, R1 samt två ZX9R utanför.

Jaja, det kommer fler hojjar under helgen så vi ska inte vara helt ensamma i tälten!

Måste man förbeställa.... kan inte jag bara komma på lördag kväll o joina partyt?

750RR

Anna

tuff brud i lyxförpacknin
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Drag star 1100-03
pajo skrev:

Hur i hel*ete får ni upp två arme tält?? :confused: - En 999:a, R1 samt två zx9r!! Dom vägwer inte ett eller två kg!!! Lycka till! :tummenupp

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Anna skrev:
Hur i hel*ete får ni upp två arme tält?? :confused: - En 999:a, R1 samt två zx9r!! Dom vägwer inte ett eller två kg!!! Lycka till! :tummenupp

999 har rätt stora packutrymmen faktiskt... något som många inte vet om, men den kan hävda sig även mot Guldvingarna :bow :crash

Sedan kan det ju hjälpa att vi ska ha ner, och inte upp våra tält ;)

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
Originally posted by Anna: Jag ska nog upp på fredag till lördag!!! Har lite fobi m allmäna toaletter o duschar!!!

Alltid aktuellt Hultfreds-ordspråk:
- Vad är det för likhet på ett gammalt luder och en BajaMaja?
- Alla vet var dom ligger, men ingen vill dit! :zpy

Bike Meet låter kul, men jag har själv "fobi" med en sak: Icke låsbara tält.

Det stjäls friskt på Rockfestivaler (vad folk än säger), har flera polare som blivit av med ett och annat (framför allt skor?).

På Bikerträffar är säkert alla ärliga, särskilt om man gör som de "hårdaste" knuttegängen brukar göra, och sprider ut ett rykte om att man har med sig hagelbössor i packningen... men mitt 99:- tält (köpt på Rusta) har jag ingen lust att varken knyta fast på bågen eller stoppa i ryggsäcken.

Går det inte att bo på Big Bengt? 400:-/natten för dubbelrum?

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flagga skrev:
Alltid aktuellt Hultfreds-ordspråk:
- Vad är det för likhet på ett gammalt luder och en BajaMaja?
- Alla vet var dom ligger, men ingen vill dit! :zpy

Bike Meet låter kul, men jag har själv "fobi" med en sak: Icke låsbara tält.

Det stjäls friskt på Rockfestivaler (vad folk än säger), har flera polare som blivit av med ett och annat (framför allt skor?).

På Bikerträffar är säkert alla ärliga, särskilt om man gör som de "hårdaste" knuttegängen brukar göra, och sprider ut ett rykte om att man har med sig hagelbössor i packningen... men mitt 99:- tält (köpt på Rusta) har jag ingen lust att varken knyta fast på bågen eller stoppa i ryggsäcken.

Går det inte att bo på Big Bengt? 400:-/natten för dubbelrum?

Det är LITE skillnad på en rockfestival och en mcträff :rolleyes:

Fast man kan ju änåd försöka vara lite eftertänksam med sina saker....

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
Originally posted by Mattiaz: Det är LITE skillnad på en rockfestival och en mcträff Fast man kan ju ändå försöka vara lite eftertänksam med sina saker....

Jo... så är det nog... och Big Bengt lär vara fullbokat sedan ett halvår tillbaka...

Får väl se vad det blir. :)
Edit: Om inte lördagens Folkrace i Kisa går före. :D

Last edited:

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
Maverick: Bara att komma förbi, ingen bokning behövs. Tälten är nog fulla med fulla ( :D ) men är du snäll kan nog du få plats för en natt. Tror att Mattiaz inte skulle ha ngt emot att få en polare i häcken (jag menar säcken) :eek:

Anna: Måste erkänna att vi fuskar lite, har en Ford Explorer som vi lastar full med prylar så kör en av polarna ner den medan vi andra åker hoj!! Tvärtemot vad Mattiaz antyder om packmöjligheterna på 999:an så får det bara plats en lufttrycksmätare samt en metallplatta för stödet under kutsen på den hojen. Sen är det ullt med avgassystem :fakta

Stor stereo är tydligen lastad sen får vi se hur det blir med kylskåpet! Vill ha kall :öl

sno_pro

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Domimator-98
Japp åker från Luleå på onsdag skojsigt som tusan blir de..
:rock 130mil man kommer nog att må fint när man kommer fram :(

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
sno_pro skrev:
Japp åker från Luleå på onsdag skojsigt som tusan blir de..
:rock 130mil man kommer nog att må fint när man kommer fram :(

Sväng förbi våra tält så ska jag bjuda dig på en pilsner!!! Det kan du behöva efter den turen :fakta

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
pajo skrev:
Stor stereo är tydligen lastad sen får vi se hur det blir med kylskåpet! Vill ha kall :öl

Är det tillåtet att ta med lite goa hårdrocksskivor alltså :rock

Mavve: hittar du ingen sovsäck är du alltid välkommen till min ;)

Anna: Du får komma förbi och säga hej om du besöker träffen, fast du skulle ju ner några dagar senare än oss... så ta hänsyn till att vi kanske är lite slitna då :crash

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
Mattiaz skrev:
Är det tillåtet att ta med lite goa hårdrocksskivor alltså :rock

Mavve: hittar du ingen sovsäck är du alltid välkommen till min ;)

Anna: Du får komma förbi och säga hej om du besöker träffen, fast du skulle ju ner några dagar senare än oss... så ta hänsyn till att vi kanske är lite slitna då :crash

Slitna??? Vi kommer att vara KUNGAR!!! :fakta
När vi kommer hem på söndag e.m DÅ kommer vi att vara slitna :squid

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
pajo skrev:
Slitna??? Vi kommer att vara KUNGAR!!! :fakta
När vi kommer hem på söndag e.m DÅ kommer vi att vara slitna :squid

Hehe, jo jag vet :rock Försöker vara lite ödmjuk för att inte skrämma de andra som ska dit, men de ska va fullt drag på vår del av området :bow

Alla tjejer är välkomna :rock

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
Testade att ringa Big Bengt idag. Om man ska ha rum där måste man boka ETT ÅR i förväg (när man åker hem) ! :D

Rummen släpps sedan vid Midsommar, och då får man besked om man finns med på listan. Klubben för inbördes beundran? :D

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
Har varit på HC tre år i rad nu och det har aldrig förvunnit en pryl. Är ganska gott att bo i tält! Alla har ju samma intresse så det brukar vara stillsamt på det sättet.

Kommer att bli skitkul, hoppas att man stöter på några sporthojjare när vi är där!

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
pajo skrev:
Har varit på HC tre år i rad nu och det har aldrig förvunnit en pryl. Är ganska gott att bo i tält! Alla har ju samma intresse så det brukar vara stillsamt på det sättet.

Kommer att bli skitkul, hoppas att man stöter på några sporthojjare när vi är där!

Ojdå.... om du ska STÖTA på sporthojare, så tror jag vi ska ligga i olika delar av tältet :crash ;)

Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!