High Chapparall

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
=( ville verkligen dit :(

E inte hojen körklar imorgon måndag begår jag tyvärr mord och behöver ett alibi. Så om nån snäll själ skulle kunna ställa upp med det?

Har missat det varje år nu bara för att hojen varit nerplockad.

Nån som ska till medeltidsveckorna på gotland o våldgästa gotland ring samtidigt kanske?

750RR

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Wiseguy.... du har inga bilder på nån 999 ? tänkte ifall nån av oss fastnade på det kortet isåfall.... vi hade en blinkande lampa uppepå vårt partytält, så man skulle hitta hem på natten :crash

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
Originally posted by Wiseguy: Bodde du i närheten av den här ?

Japp! Den står precis där jag slog upp mitt tält. Troligen var han ute och åkte just då, hade jag bara vetat... *puh*

Det var i alla fall kul med uppståndelsen första timmen... :)

Originally posted by Mattiaz: vi hade en blinkande lampa uppepå vårt partytält

Måste varit blind, minns inte att jag såg något blinkande tält... Fast det syns ju inte så bra mitt på dagen, när jag passade på att gå runt hela området... ;)

Last edited:

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Mattiaz skrev:
Wiseguy.... du har inga bilder på nån 999 ? tänkte ifall nån av oss fastnade på det kortet isåfall.... vi hade en blinkande lampa uppepå vårt partytält, så man skulle hitta hem på natten :crash

Jag lyckades aldrig hitta erat tält eller någon 999. Jag letade febrilt när jag kom dit. Men efter ett tag gav jag upp och smällde upp mitt eget tält i närheten av Beaver Camp (det hette faktiskt så).
Nästa år så måste vi spärra av ett ordentligt område och märka ut det. Så att alla härifrån hittar dit.

Dziobek

Staten Litar På Mig
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
korvmojsrääser
isåfall så kom ner på onsdagen så får ni plats...
satt vid crazy kings tält på fredagen....
såg ingen sporthoj.com:are...too bad...

Asken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1
Mattiaz skrev:

Jag bode i tältet någon gata längre ner med Adrenalinflaggan.
Jag var i alla fall upp och snodde lite papper för er på lördag morgon...

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
tycker att sporthajarna skulle fixat det lite bättre....jag leta som fan efter er juh.......ni skulle ju vara direkt till vänster efter att man kört in, javisst ni var där va???? not.

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
Ravetrancer skrev:
tycker att sporthajarna skulle fixat det lite bättre....jag leta som fan efter er juh.......ni skulle ju vara direkt till vänster efter att man kört in, javisst ni var där va???? not.

Jaja, vi bodde allt i närheten. Men precis till vänster efter infarten så höll Bandidos till och jag tror inte att vi var välkomna att smälla upp vårt tält precis utanför dem. Hade du slängt en blick utöver fältet skulle du ha kunnat se Mattiaz Sporthoj.com-tröja vaja i vinden. Synd att du ínte hittade oss, men det var ju faktiskt ganska många där. Hörde rykten om att de på fredagkväll stängde insläppet då det inte fanns plats till alla ( 22000 besökare) :bow :rock :öl

Kommer att lägga upp lite bilder på vad ej kawaåkare fick vara med om (pikar dig inte alls Mavve :whip )

Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!