pajo skrev:Jäjäjä!
det finns kvinnliga sporthojjare oxå!
Gpx skrev:Har sagt att jag ska skita i Bike meet i år o satsa på Skagen istället, men nu börjar det fan rycka i kroppen inte helt omöjligt att jag dyker ner får se?
maverick_750rr skrev:Jag ringer när jag kommer på lördag........ OM jag kommer. Jag reserverar mig för eventuella hinder som brukar ställa in saker o ting för mig![]()
ô-Man skrev:Om du é snabb GPX så hinner du om viljan finns![]()
Leta reda på oss nordlänningar så ska jag bjuda på en![]()
135milme vi kommer
![]()
Anna skrev:E NI LADDADE NU MC FOLKET?? I MORGON BÖRJAR DET!!!!
Mattiaz skrev:Korrigering: IDAG Börjar det![]()
![]()
![]()
Kommer du o hälsar på oss Anna? Vi Värmlänningar är inte så farliga som vi utges för att vara![]()
pajo skrev:Vi är värremen du är välkommen ändå
![]()
Hojen är tankad, tvättad och laddad!! KOmmer att bli den snabbaste resa till HC jag någonsin gjort!! Ingen ska få sinka mig för då![]()
![]()
(hör du det, Mattiaz???)
Mattiaz skrev:Visst hör jag det![]()
Min är tvättad, laddad ... men inte tankad... fast det finns det ju bot för![]()
Har hört rykte om en snittfart på runt 200stäcket... kan du bekräfta eller förneka det Pär
![]()
Har du hört nått från Ericsson by the way ?
Mattiaz skrev:Korrigering: IDAG Börjar det![]()
![]()
![]()
Kommer du o hälsar på oss Anna? Vi Värmlänningar är inte så farliga som vi utges för att vara![]()
pajo skrev:Kan inte bekräfta eller dementerna något (vet ju aldrig vem som lyssnar). Men vi kommer inte att vara ivägen för någon iaf![]()
Tyvärr var de 25st T610 som kom idag felaktiga :-(
Hoppas på nästa vecka men det hjälper ju inte dig. Är det panik får du låna en av mig!!
pajo skrev:Vi kommer att ha två st armétält (20-manna) och bo direkt till vänster när man kommer igenom entrén. Är en stor gräsmatta (ovanligt på en camping) som är uppdelad av cykelvägar.
Så kolla efter två armétält samt ett blå/vitt partytält där det står en 999:a, R1 samt två ZX9R utanför.
Originally posted by Mattiaz: Är också precis hemkommen, vilken helt underbar träff!!!
Längesedan jag hade så roligt, och 4 dagars festande och hålligång tar på krafterna, det märks nu....
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|