High Chapparall

ô-Man

Man ska INTE ha husvagn!!
Gick med
23 Apr 2003
Hoj
-03 B12
Nu är det när kan jag lova.
Drar till söderns nejder under eftermidagen Ons. Ska iaf bli roligt och se om det finns "biker Babes" i vårt avlånga land. Ibland hör man talas om dom men man ser dom allt för sällan.
Men det kan nog bli en och annan :öl

Biker78

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart Kawwa o en svart Sucka
Har sagt att jag ska skita i Bike meet i år o satsa på Skagen istället, men nu börjar det fan rycka i kroppen inte helt omöjligt att jag dyker ner får se?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Gpx skrev:
Har sagt att jag ska skita i Bike meet i år o satsa på Skagen istället, men nu börjar det fan rycka i kroppen inte helt omöjligt att jag dyker ner får se?

Jag ringer när jag kommer på lördag........ OM jag kommer. Jag reserverar mig för eventuella hinder som brukar ställa in saker o ting för mig :hej

Biker78

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart Kawwa o en svart Sucka
maverick_750rr skrev:
Jag ringer när jag kommer på lördag........ OM jag kommer. Jag reserverar mig för eventuella hinder som brukar ställa in saker o ting för mig :hej

Gör det om jag är där villsäga?! Vet ju inte ens om hojen funkar det vet jag först imorgon..

ô-Man

Man ska INTE ha husvagn!!
Gick med
23 Apr 2003
Hoj
-03 B12
Om du é snabb GPX så hinner du om viljan finns :D
Leta reda på oss nordlänningar så ska jag bjuda på en :öl

135mil :squid me vi kommer :tummenupp

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Anna skrev:
E NI LADDADE NU MC FOLKET?? I MORGON BÖRJAR DET!!!!

Korrigering: IDAG Börjar det :D :öl :rock

Kommer du o hälsar på oss Anna? Vi Värmlänningar är inte så farliga som vi utges för att vara ;)

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
Mattiaz skrev:

Kommer du o hälsar på oss Anna? Vi Värmlänningar är inte så farliga som vi utges för att vara ;)

Vi är värre :rock men du är välkommen ändå :tummenupp

Hojen är tankad, tvättad och laddad!! KOmmer att bli den snabbaste resa till HC jag någonsin gjort!! Ingen ska få sinka mig för då :whip :smasha

(hör du det, Mattiaz???)

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
pajo skrev:
Vi är värre :rock men du är välkommen ändå :tummenupp

Hojen är tankad, tvättad och laddad!! KOmmer att bli den snabbaste resa till HC jag någonsin gjort!! Ingen ska få sinka mig för då :whip :smasha

(hör du det, Mattiaz???)

Visst hör jag det :D

Min är tvättad, laddad ... men inte tankad... fast det finns det ju bot för :crash

Har hört rykte om en snittfart på runt 200stäcket :crash ... kan du bekräfta eller förneka det Pär :eek:

Har du hört nått från Ericsson by the way ?

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
Mattiaz skrev:
Visst hör jag det :D

Min är tvättad, laddad ... men inte tankad... fast det finns det ju bot för :crash

Har hört rykte om en snittfart på runt 200stäcket :crash ... kan du bekräfta eller förneka det Pär :eek:

Har du hört nått från Ericsson by the way ?

Kan inte bekräfta eller dementerna något (vet ju aldrig vem som lyssnar). Men vi kommer inte att vara ivägen för någon iaf :fakta

Tyvärr var de 25st T610 som kom idag felaktiga :-(
Hoppas på nästa vecka men det hjälper ju inte dig. Är det panik får du låna en av mig!!

Anna

tuff brud i lyxförpacknin
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Drag star 1100-03
Mattiaz skrev:

Det börjar faktiskt inte för än i morgon!!
Men folket kommer i dag!!
Var hittar man er då??? :hej

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
pajo skrev:
Kan inte bekräfta eller dementerna något (vet ju aldrig vem som lyssnar). Men vi kommer inte att vara ivägen för någon iaf :fakta

Tyvärr var de 25st T610 som kom idag felaktiga :-(
Hoppas på nästa vecka men det hjälper ju inte dig. Är det panik får du låna en av mig!!

Hehe, nej självklart tog jag det ur luften från fantasins värld :rolleyes:

Får låna min mors 3310, så den bör ju hålla.... vad hade du annars att låna ut ?

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
pajo skrev:
Vi kommer att ha två st armétält (20-manna) och bo direkt till vänster när man kommer igenom entrén. Är en stor gräsmatta (ovanligt på en camping ;) ) som är uppdelad av cykelvägar.
Så kolla efter två armétält samt ett blå/vitt partytält där det står en 999:a, R1 samt två ZX9R utanför.

Orkade inte skriva om det ;)

Anna: Kom och hälsa på oss! Ju fler stollar desto roligare. Det gäller Mavve med!

Suki

Darkside
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
3 St olika
Japp imorrrn åker man ner till

Bike Meet med Bettan

Bifogat

• for wether1.jpg
    for wether1.jpg
    48.3 KB · Visningar: 201

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Är också precis hemkommen, vilken helt underbar träff!!!
Längesedan jag hade så roligt, och 4 dagars festande och hålligång tar på krafterna, det märks nu....
Tråd kommer med bilder, och kanske även nån film :D

Mycket pengar gick det åt iallafall, och jag vet inte vad jag skulle gjort utan er Pär o Anne-li :bow

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
Originally posted by Mattiaz: Är också precis hemkommen, vilken helt underbar träff!!!
Längesedan jag hade så roligt, och 4 dagars festande och hålligång tar på krafterna, det märks nu....

...men var höll ni hus? Var där fredag-lördag, tog mitt 99 kronors Rusta-tält och klarade mig helt utan "inbrott".

Fast fattas bara annat... Hade oturen att få träffens absolut mest uppseendeväckande hoj: "Rat-bike" parkerad precis bredvid.

Fullt ös konstant...dygnet runt: Folk kom i klungor på 10-15 pers och sprang nästan ner mitt supermini-tält i ivern att studera den dieseldrivna f.d. asfaltspaddan.
Då det blev mörkt och jag trodde att det äntligen skulle lugna ner sig, började man lysa upp hojen med tändare och mobiltelefoner(!).

När de sedan tittat sig mätta, övergick de till att fälla spydiga kommentarer om mitt lilla tält.

Värst: (Medelålders kvinna kl 4.00 på morgonen)
- Oj titta, han sover med huve't åt fel håll! Aj, vad ont!

Näe, PUCKO! Jag hade stoppat ner hjälmen i den trånga fotändan så att den "lyste igenom". Brukar inte sova med den på.

Elakast: (Oerhört fet västknutte kl 14.00, jag stod bakom honom)
- Fy f-n, vad äckligt!

Jo, han hade inte kommit in i mitt tält om man så smort in honom med ister...

Mest framfusig: (Ung tjej som slet upp dragkedjan kl 6.00 på morgonen(!) och stack in huvudet) :eek:
- Det sover två här! (När hon fick se mina stövlar och skor)
- Näe, det sover en här! (När jag korrigerat henne)

Lyckades dock få en timmes sömn, när Guldvingarnas partytält 2 meter bort tog paus mellan 7.00-8.00 på morgonen. Resten av tiden var det ett konstant tjatter på finska, svenska och danska(?).

Ska vara lite mer noggrann med val av tältplats i fortsättningen...och köpa ett större tält. :D

Last edited:
Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...