Chris Ash skrev:Jämför med en SBK gör man med en annan SBK, Grevens Kawa....MUMS!
Fortfarande inte i närheten av en R7a.
Chris Ash skrev:Jämför med en SBK gör man med en annan SBK, Grevens Kawa....MUMS!
McB skrev:Fortfarande inte i närheten av en R7a.
Chris Ash skrev:Vad är det för coolt med en R7 eg? Den har aldrig varit snabb, varken nu eller då den kom.....
Kawan har dock fortfarande hastighetsrekordet,den gröna ärgen och ljudet.....
abstruse skrev:Dessutom har ju Kawan, sina år med avsaknad av utveckling till trots, varit enda radfyran som varit med "någorlunda" i SBK de senaste åren. Hur det är i år vet jag dock inte.
Chris Ash skrev:Dessutom är den snygg som satan, R7:an ser bara tråkig ut.
Chris Ash skrev:Om jag får ge råd till Apstruts så får det bli att behålla den du har, en kittad Kawa är förvisso cool men en gungande bakdämpare är ett litet problem jämfört med en skjuten motor....
Jag är allergisk mot kittade dieslar sen den 27 april så jag är kanske inte riktigt rätt man att fråga dock..
Chris Ash skrev:Dessutom är den snygg som satan, R7:an ser bara tråkig ut.
abstruse skrev:McBertil väljer don efter person...
McB skrev:Just därför jag kör R6 och du kör en gulsvart AIK-groda. Alla vet ju att Yamahas hojar är snyggast, i synnerhet de röda varianterna.
abstruse skrev:AIK?!?! Det där var droppen!
McB skrev:Du vet, färgvalet återspeglar ofta ägarens personlighet eller undermedvetna känslor.
AIK:are är ju kända för sin intelligens, sin otroligt fina inställning till andra lag och sin förmåga att diskutera och lösa problem utan att ta till våld. Ungefär som Kawa-fjomparna.
McB skrev:R7
Jätteful är den, och Haga var inte alls grym i WSBK.
abstruse skrev:...F ö håller jag på DIF.
Goodstuff skrev:Du talar för döva öron och blinda ögon.
abstruse skrev:Dessutom har ju Kawan, sina år med avsaknad av utveckling till trots, varit enda radfyran som varit med "någorlunda" i SBK de senaste åren. Hur det är i år vet jag dock inte.
Chris Ash skrev:
Vad är det för coolt med en R7 eg? Den har aldrig varit snabb, varken nu eller då den kom.....
Kawan har dock fortfarande hastighetsrekordet,den gröna ärgen och ljudet.....
Goodstuff skrev:Det är ju inte så svårt att vara "någorlunda" med när man är enda fabriksteamet med radfyra. I år är de inte med eftersom de nya reglerna tillåter 1000cc radfyra och Kawasaki har ingen sådan, finns iofs privatförare med Kawa men de har ju verkligen inte mycket att komma med.
Goodstuff skrev:När det gäller abstruse problem så tycker jag att han ska skita i vad vi andra tycker. Får han sin touringkawasaki såld och har råd med en mer kittad hoj så ska han köpa den om han vill. Vare sig det visar sig vara fel beslut när motorn rasar eller inte...
Sluta vela och bestäm dig!
abstruse skrev:
Mja, mjo, men det finns ju för- och nackdelar med båda alternativen. Tiden får utvisa vad jag har för hoj på Gåsen om två veckor.
Goodstuff skrev:Sluta mjao och mjo:a dig.
Du vill ju köpa, så köp!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari