HjÄlp Mig!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Chrille skrev:
Exakt! Hojar gör man med hjärtat, inte hjärnan. Annars hade inte Gubbstuff trimmat en TRX för 15k när han funderar på att tävla, jag hade inte spenderat Xk på nya däck för att köra som en kärring och hälften av landets sporthojsägare hade skaffat sig en annan hobby.

Med det senare åsyftar du en annan kärring då, d vs undertecknad? :(

Btw, din husvagn finns med på bild, bl a... :D http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=13780&perpage=20&pagenumber=1

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Re: Om inte

Palte skrev:
Om du inte får sålt hojen så låt Jiwe skruva på fjädringen ! Han fick till min gaffel såpass bra att jag tänker köra R600 V30 !!!

Muahaha! Mannen som inte skulle taevla! Detta aer riktigt skoj! Vi visste vael hela tiden hur det skulle ga ;)

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
GLen Richards ligger 4a, laag 3a i BSB och det aer mot en hel hoeg GSXR, R1 och Duccar. Sa det finns allt liv i den gamle aennu, foer att aterknyta till det aemnet.

Vad gaeller Abstruse planer sa aer man en smula forvaanad, men det later hur som helst som en cool plan. Dock tror jag du doemmer ut din nuvarande hoj lite for tidigt. Att det inte gick fortare andra gangen pa Gaellerasen kan bero pa manga saker, helt slutslitet backdaeck ett av dom. Se bara pa Chrille hur laenge det tog for honom att fa upp farten i aar, och det var knappast hojens fel. Visst, kan du faa 69.000 for din nuvarande hoj och fa den andra till ett riktigt bra pris aer det bara att koera pa.

Ska du fortfarande ha min uppsaettning daeck?

Och McB, R6an aer inte sa jaettespaennande och Jocke laer nog inte bli snabbare pa den aen pa en kittad zx6a.
Sa aer det med den saken ;)

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Vad gäller Haga 2000 så skall nog den prestationen tillskrivas honom mer än R7:an, killen vann ju förhelvete på en YZF750!!!!!

Fast att R7:an hade ett underbart chassi på vissa banor(Läs: Laguna Seca) står utom allt tvivel.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Don Quixote skrev:
Vad gaeller Abstruse planer sa aer man en smula forvaanad, men det later hur som helst som en cool plan. Dock tror jag du doemmer ut din nuvarande hoj lite for tidigt.

Som jag skrev initialt: Jag är inte ute efter ny hoj för att "köpa mig" lägre tider. Det är inte detta det handlar om. Jag tänker på framtiden helt enkelt. Vad gäller tiderna är det ju alltid skiten bakom spakarna som avgör.

Don Quixote skrev:
Ska du fortfarande ha min uppsaettning daeck?

Ja, det har vi ju bestämt?

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...