MoppeMan_92_mt5
Guest
ni ä bara avensjuka!!!!!!!!!!!!!! vi ses på vägarna i sommar!!
MoppeMan_92_mt5 skrev:ni ä bara avensjuka!!!!!!!!!!!!!! vi ses på vägarna i sommar!!
MT5 Draj ju aljt dju!.. *PuZz ...MoppeMan_92_mt5 skrev:ni ä bara avensjuka!!!!!!!!!!!!!! vi ses på vägarna i sommar!!
Esquina skrev:Köp ingen 125, det är bara problem nästintill hela tiden. Fortsätt spara till bil och b-körkort istället.
Esquina skrev:Köp ingen 125, det är bara problem nästintill hela tiden. Fortsätt spara till bil och b-körkort istället.
MoppeMan_92_mt5 skrev:ni ä bara avensjuka!!!!!!!!!!!!!! vi ses på vägarna i sommar!!
Anton_Ljunghusen skrev:Du fyller ju för fan 13 i år.. vadå har du en ny trehjuling eller?
Anton_Ljunghusen skrev:med en rg kanske
whitesnake skrev:Det va det dummaste jag har sett i denna tråden (och de säger rätt mycket)....
Esquina skrev:Nej då. Yamaha är väl den hoj som jag uppfattat som mest hållbar dock. Men förr eller senare kommer problemen på löpande band.
DJM skrev:nej nej, allt håller bara man sköter det. Förutom mito.
Körde själv 1200mil förra året utan att röra motorn.
Esquina skrev:Givetvis, men det gäller inte alla fall. Har en kompis som är noggranare än vad många är här på detta forum. Han har fått renovera sin hoj fyra gånger efter varann efter att den skurit och det tycker jag är långt ifrån acceptabelt. Det är inga småpengar har lagt ut för att renovera allt x 4.
Jag har bara dåliga erfarenheter av 2-takt och 125or, kan bero på det.
MikkE skrev:Är 'MoppeMan_92_mt5' ett skämt eller?
Veckans.. Hela jävla året!Svanen skrev:Tolka det som du vill men jag tror att han är veckans skämt!
MikkE skrev:Veckans.. Hela jävla året!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |