Heeelveeeteeeeee Plötsligt kommer en Nuda ut på Blocket så missar jag detSåg denna och kom att tänka på dig!
http://www.blocket.se/ostergotland/Husqvarna_Nuda_900R_64807131.htm?ca=11&w=3
Heeelveeeteeeeee Plötsligt kommer en Nuda ut på Blocket så missar jag detSåg denna och kom att tänka på dig!
http://www.blocket.se/ostergotland/Husqvarna_Nuda_900R_64807131.htm?ca=11&w=3
Ajdå! Synd du missade den!
Får hoppas på fler chanser bara, tack för tipset ändå! Priser och utbud på blocket är ju helt bedrövligt nu men det är ju ändå snö fortfarande så det är bara att gråta sig till sömns varje kväll tills det blir bättre
Hade jag haft råd hade det fan blivit en MV alltså, läckrare hojar får man leta efter.
QUOTE]
Varför har du inte köpt min då ännu .... inte billigast på Blocket men förhandlingsbart
(för övrigt fantastiskt kul hojjar , men jag ska ha nått större å tröttare nästa sommar är det tänkt)
Hade jag haft råd hade det fan blivit en MV alltså, läckrare hojar får man leta efter.
QUOTE]
Varför har du inte köpt min då ännu .... inte billigast på Blocket men förhandlingsbart
(för övrigt fantastiskt kul hojjar , men jag ska ha nått större å tröttare nästa sommar är det tänkt)
Alldeles för långt över budget tyvärr
Edit: Någon som har kört både Duke eller ST3 och MT-07 som kan ge en jämförelse? MT-07 verkar ju nästan omåttligt populär men är inte övertygad om att det inte bara handlar om det låga priset.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|