Tjena
vilken dämpare!! var i hela friden fick du tag i det?
blev bra sugen när jag fick syn på det
http://www.racefit.co.uk
Tjena
vilken dämpare!! var i hela friden fick du tag i det?
blev bra sugen när jag fick syn på det
Har du skruvat på grejjorna än? Jag vill se bilder
Är det inte det som kostar 720 euro? Finns lite filmsnuttar på youtube med den Racefitdämparen på, det låter riktigt gott
http://www.speedycom.co.uk/shop/product.php?productid=17391&cat=549&page=1
£495 eller €722, kanske lite dyrt för ett slip-on men det kostar att ligga på topp
Har oxå ett street extreme carbon på väg, som kommer denna veckan. Ska bli kul å höra det. 22.5cm långt
Har monterat mitt street extreme. Höll på att skita ner mig när jag starta första gången
Vad avundsjuk jag blir på er när jag ser utbudet på ljuddämpare till era hojar! Till 954:an bara tråkiga rör...
PS. Street extreme tycker jag var snyggast!
Bara å byta hoj då he he
Längtar tills ja får hem hojen... antar att inte din dB-killer sitter i.
nej jag har inte enns provat hur det låter med db killern. Men min högsta önskan var att få ljudet så högt och störande som möjligt och tro mig. Sur grannen har redan varit på besök utanför verkstan och skällt ut mig jag e störtnöjd
Röret är sjukt snyggt, synd bara att prislappen på det är lika snygg... Men visst fan klart du ska shoppa det om du vill ligga på topp..!! Upp med bilder när du får hem det
Hehe, med tanke på att jag inte köpt någon hoj än så kan man ju undra hur smart man är Om allt går enligt plan får jag hem röret och en PCIII i mitten/slutet av nästa vecka Självklart kommer det bilder I alla fall inga tvivel om vilken hoj det blir
Nä fan nu måste d bli en zx10r. Vad siktar du på för färg? Och årsmodell?
Har Precis sålt ett nytt komplett ER slipon till en ZX10:a.
Det bästa och värsta som finns !
Jag har hittat en blå -04'a som jag överväger starkt Även en svart -04'a men jag gillar den blå Systemet passar bara 04-05 så nått sånt måste det bli.
Fått hem det än?? Bilder!
Jag har hittat en blå -04'a som jag överväger starkt Även en svart -04'a men jag gillar den blå Systemet passar bara 04-05 så nått sånt måste det bli.
Kommer på torsdag tror jag
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |