Hjälp att hitta slipon till zx10r

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Är det inte det som kostar 720 euro? Finns lite filmsnuttar på youtube med den Racefitdämparen på, det låter riktigt gott

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Vad avundsjuk jag blir på er när jag ser utbudet på ljuddämpare till era hojar! Till 954:an bara tråkiga rör...

:)

PS. Street extreme tycker jag var snyggast!

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Har monterat mitt street extreme. Höll på att skita ner mig när jag starta första gången:tummenupp

Längtar tills ja får hem hojen... antar att inte din dB-killer sitter i.

Vad avundsjuk jag blir på er när jag ser utbudet på ljuddämpare till era hojar! Till 954:an bara tråkiga rör...

:)

PS. Street extreme tycker jag var snyggast!

Bara å byta hoj då he he

Last edited:

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Bara å byta hoj då he he

Jag kan svära under ed på att jag vill sätta tänderna i en ZX-10R men varje gång krossas drömmarna av att jag kommer på att jag måste försäkra hojen också. Min nuvarande hoj kostar 1000:-/månad helförsäkring när den nu i vår fyller fyra år enligt IF och det är svårt att matcha med en ZX-10:a i STHLM för någon under 30.

Låt vara att självrisken på stöld är 15 000:- och vagnskada 25 000:- men jag ser det som att jag får i alla fall ut lite grann för den om den blir stulen/kraschad till skillnad om jag kör den bara trafikförsäkrad och dessutom kostar förmodligen trafikförsäkringen > 1000:-/månad för mig och en ZX-10:a.

EDIT: Det var en liten glädjekalkyl från min sida, min nya premie blir 1110:-/månad helförsäkrat.

Last edited:

Motocicletta

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2006
Hoj
DUCATI
Längtar tills ja får hem hojen... antar att inte din dB-killer sitter i.

nej jag har inte enns provat hur det låter med db killern. Men min högsta önskan var att få ljudet så högt och störande som möjligt och tro mig. Sur grannen har redan varit på besök utanför verkstan och skällt ut mig:D jag e störtnöjd

Last edited:

EVOVII

Medlem
Gick med
19 Feb 2007
Hoj
2012 Yamaha XT660R
Röret är sjukt snyggt, synd bara att prislappen på det är lika snygg... Men visst fan klart du ska shoppa det om du vill ligga på topp..!!:tummenupp Upp med bilder när du får hem det

Hehe, med tanke på att jag inte köpt någon hoj än så kan man ju undra hur smart man är :galen Om allt går enligt plan får jag hem röret och en PCIII i mitten/slutet av nästa vecka :tungan Självklart kommer det bilder :tummenupp I alla fall inga tvivel om vilken hoj det blir :D

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Hehe, med tanke på att jag inte köpt någon hoj än så kan man ju undra hur smart man är :galen Om allt går enligt plan får jag hem röret och en PCIII i mitten/slutet av nästa vecka :tungan Självklart kommer det bilder :tummenupp I alla fall inga tvivel om vilken hoj det blir :D

Nä fan nu måste d bli en zx10r. Vad siktar du på för färg? Och årsmodell?

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Jag har hittat en blå -04'a som jag överväger starkt :) Även en svart -04'a men jag gillar den blå :kär Systemet passar bara 04-05 så nått sånt måste det bli.

Detta är rätt snyggt på en blå 10:a. Jag beställde ett sånt, fast kolfiber, till min häromdan. $240 inkl frakt på eBay.

(Micron high pipe) :kär

Bifogat

• micronhigh.jpg
    micronhigh.jpg
    89.2 KB · Visningar: 126

Sören

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB 750 -74, Honda CB 1100 F -83 med flera
Till ZX-10R 04-05 har jag ett nytt slipon DuoTech Titan från Laser liggandes för 2.940:- + frakt.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln