Yes. Försäkringsbolaget lovade mig i alla fall att betalningen kommer gå igenom nu i början på nästa vecka. Så man kan ju hoppas på någon magisk super verkstad i Holland som är jätte effektiv ala tysk anda. Får se om det händer dock. Försöker hålla hoppet och optimismen uppe!
Nästa vecka är tentavecka, och hojen ska bli färdig till slutet på nästa vecka så nu funderar jag på att köpa en extra goPro och filma lite små turer kring Nederländerna då det ska bli varmt och fint nu i nästa vecka 23 grader!! Kanske till och med kan bjuda på en liten hoj rulle nu i höstmörket för att göra er avis. Kan inte sluta tänka på hojen, ser fram emot att få köra så jävla mycket just nu. Snart 2 månader sedan jag körde sist...
Jobbigt att hitta några fina vägar här, bara 50 överallt och in i grannbyar, 2 km mellan varje by. Saknar svenska vägar, frihet och tomhet!
Jobbigt att hitta några fina vägar här, bara 50 överallt och in i grannbyar, 2 km mellan varje by. Saknar svenska vägar, frihet och tomhet!
Jobbigt att hitta några fina vägar här, bara 50 överallt och in i grannbyar, 2 km mellan varje by.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|