Ronny A
Skogstomte
- Gick med
- 24 Jul 2007
- Hoj
- Honda Vfr 800 02:a,Honda Cb 750 f -81,Ktm 640 Adventure 05:a,Äldre maskiner-sålt: Suzuki rmx 250 -91 ,Ktm 250 exc-f -07 Bandit 600 96
Ärligt, så är det bara en pryl. Visst surt med självrisk och så men det sura för mig nu är att jag bestämde mig för att köra hela jävla vägen till Holland inte för att det är bekvämt utan för att jag ville ut och bomba fina landsvägar och köra en tur till Alperna. Det kan man ju bara glömma nu och det är det som retar mig.
I övrigt tycker jag prylar kan ersättas med andra prylar och att man inte bör bli för fäst vid objekt, tycker folk som blir det är smått galna.
Surt är det iallafall, tack för stödet sporthoj!!
Så som jag ser det så har det inte med prylen i fråga att göra ett dugg-skulle nån sno en snöskyffel från mej så skulle jag bli förbannad-värdet har inget med saken att göra...e ju handlingen i sej,tjuvar har inget livsberättigande alls för min del,är do så in i helvette lata att dom snor andras grejjer istället för att jobba ihop deg för att köpa grejjerna själva,så ska dom jävvlarimej avrättas på plats!!!