Blackbird är en tung rackare.
GSX1400 är så tråkig att klockan stannar.
jag skulle uppskatta ett lok som GSX 1400
Jag med
Seriöst alltså.
Om du frågar míg så vill jag nog ha liite karaktär på hojen, annars tycker jag att det blir ganska tråkigt.
Alla tycker såklart olika, självklart.
När jag hade en Bandit 1200 så tog jag en provtur på en flång ny GSX1400.
Banditen var ljusår roligare att köra, tveklöst. GSXen är väldigt förutsägbar.
Den drar mkt jämnt över hela registret, så jämt att man inte uppfattar att det trots allt är lite pulver i spisen. Chassit är stabilt som en gråsugga vid ett övergångsställe, inga överraskningar där heller. Om du frågar míg så vill jag nog ha liite karaktär på hojen, annars tycker jag att det blir ganska tråkigt.
en bmw kanske?
k1200r ser lite speciell ut (formgivarna har fått tuppjuck), har tekniska prylar långt upp i avgaset.
ska tydligen ha nån typ av snoffsig "duolever" dämpare fram som gör att hojen behåller samma tryck på däcken även om man nitar fram.
kanske lite för ny, men antagligen hyffsad försäkring.
länk
dock boxer så handikapp-skak och muller uteblir nog lite.
tycker bmw har bättrat sig på senare år utseendemässigt
Blackbird är en tung rackare.
GSX1400 är så tråkig att klockan stannar.
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |