Henken
Guest
Hon borde tjöpa sig en türoler-hatt, bara-därför-att, locka-fram-ett-skratt!
Yoddeleio-ho-ho!
Hon borde tjöpa sig en türoler-hatt, bara-därför-att, locka-fram-ett-skratt!
Yoddeleio-ho-ho!
Ja. av personerna själva ja. Därför att det känns som att det hjälper för tillfället. Dock är det väl oerhört sällsynt att läkare ordinerar alkohol till patienter med ångest. Det hänger samman med att alkoholen egentligen inte har någon riktig farmakologisk ångestdämpande effekt samt att den har risker som vida överstiger fördelarna.
Att man dricker sprit behöver
inte vara ett bevis på att man är frisk.
Nej, läkarna ordinerar vanligtvis inte alkohol mot ångest.
Men om man däremot har ångest och tycker att man behöver något för
att dämpa den är trots allt köerna på systembolaget oftast kortare än
köerna på vårdcentralen. Det finns många som tycker att alkoholen
fungerar tillräckligt bra som ångestdämpare för att de ska utsätta sig
för riskerna med förödande biverkningar. Att man dricker sprit behöver
inte vara ett bevis på att man är frisk.
håller med delvis,men hur vanligt är det? tror inte alla fuskar dock,vet bara till mig sjä'lv att det är jäkligt tråkigt att vara hemma och sjukskriven,och dyrt framför allt,sitter med just nu med en jätteförkylning och har feber,men du tycker kanske att jag fuskar och borde jobba? kan jag iof göra men smittar ju ner hela skiftlaget,så vet ju inte om det är en så jättebra ide,by the way har varken ridit eller kört hoj,har hämtat posten och eldat i pannan enda jag gjort idag förutom tv och dator........Nej. Han vill nog bara bevisa för oss alla att han är en högutbildad akademiker.
Vad har något av det du skriver med "logik" att göra? Du menar att bara för att jag aldrig är sjuk borde ingen annan vara det? Du borde nog lära dig lite mer mer om allt. Ett litet tips i all välmening. Du verkar inte vara den vassaste kniven i lådan direkt.
Givetvis kan folk vara sjuka. Jag jobbar själv som undersköterska och har sett både ett och annat genom åren. Bl.a. personal som är långtidssjukskrivna, trots att de kan vara ute och rida, sporta, plocka svamp, resa etc.
Att INTE tro att folk fuskar och snyltar på systemet - ja, DET är äkta idioti.
Jag hänger på
Det är bra att de borgerliga partierna stramar upp i bidrag & sjukförsäkringsträsket alldeles för många som gör för lite i detta avlånga land.
tips visa tråden för honom! om inte annat så ser han att du bryr dig........Har haft ett väldigt kort samtal med personen. Jag vet inte om det är jag som är lättlurad eller inte. Men jag tror han faktiskt har problem. Verkar som det är på bättringsvägen i alla fall...
Det finns grader i helvetet. Du begriper väl att det är MYCKET bättre att tjöra på bakslangen från polisen i 270 utanför en skola än att vabba!!
Kan inte någon av alla ni fuskare här berätta varför och hur ni fuskar?
håller med delvis,men hur vanligt är det? tror inte alla fuskar dock,vet bara till mig sjä'lv att det är jäkligt tråkigt att vara hemma och sjukskriven,och dyrt framför allt,sitter med just nu med en jätteförkylning och har feber,men du tycker kanske att jag fuskar och borde jobba? kan jag iof göra men smittar ju ner hela skiftlaget,så vet ju inte om det är en så jättebra ide,by the way har varken ridit eller kört hoj,har hämtat posten och eldat i pannan enda jag gjort idag förutom tv och dator........
dem som är hemma från jobbet pga vård av sjuk hoj
jodå det gör jag! en kompis som har problem sen började vissa diskutera bidragsfusk.......alla fuskar nog inte även om den här killen låter lite suspektJag tror inte att du riktigt fattat vad den här tråden handlar om egentligen.
"Förkylning"...? Njae...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |