Hjärnsläpp.

Noc

Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Piteå
Hoj
Diverse japanskt och en del ryskt!?
Inget allvarligt men det jag kan bli så grymt förbannad på är att när jag t.ex. meckar och har tagit lös något som jag absolut inte får tabba bort och så lägger jag det på ett smart ställe där det inte ska försvinna :rolleyes: . Sen när man då ska grejjen är det omöjligt att hitta den. BORTA!!! :mad:
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Mina klassiker är ju ganska harmlösa...

Läsa morgontidningen, och när man hittar en intressant rubrik dubbelklickar man på ostmackan.

Se på TV och helt plötsligt skakar man på fjärrkontrollen för att inte skärmsläckaren ska gå igång...

Tillbringar jag för mycket tid framför datorn kanske?
 

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
ZX-10R
Det har hänt mig mer än en gång att jag stått med frukosttallriken vid handfatet på muggen, tittat på mig själv i spegeln och konstaterat att jag bör diska tallriken i köket istället.
 

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
GuW skrev:
Mina klassiker är ju ganska harmlösa...

Läsa morgontidningen, och när man hittar en intressant rubrik dubbelklickar man på ostmackan.

Se på TV och helt plötsligt skakar man på fjärrkontrollen för att inte skärmsläckaren ska gå igång...

Tillbringar jag för mycket tid framför datorn kanske?

Svar: Ja! :lol
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:tummenupp konstigt det där brukar hända mej med mmmmm oftast med att den jag pratar med lägger på så jag kan kolla klart på tv:n :lol

Josafan skrev:
På tal om detta ämne....är det bara jag som får samtal på telefon....när jag har tv:n på....Efter ett tag så säger folk(utan att jag har ljudet på)....Tittar du på TV? Jävligt vanligt.....
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Tja det känns tryggt att veta att alla virrpannor kör hoj :lol

Sitter och funderar vad jag brukar lyxas med och här är väll ett par saker.

1. Hade gått första terminen i ettan och detta var vid jul. Mamma och pappa höll på att sätta fram julsakerna och klä grannen, när jag kom ut från mitt rum (tenderade till att gå en del i sömnen när jag var liten) tittar på mina föräldrar och säger -A som i Karin och går på toan och lägger mej på golvet där... :rolleyes:

2. Går i gymnasiumet och har vare och festar ordentligt. Tycker att här är det ju inte nå folk som går så här kan jag spy. Sakt och gjort när jag spyt klart så kommer det fram en kompis och frågar hur det är med mej då jag inte hör till dom som spyr när jag är full. Jag tittar på henne och frågar hur hon kunna hitta mej. Var på hon svarar - Men Karin du är ju på möljen alla ser dej. :huvet

3. Vaknar och insett att jag har sove över, stresar in i duschen och klär mej och åker till jobbet...det var inte nån annan där för det var lördag :3freak


Tja det är några saker i alla fall :lol resten håller jag för mej själv....
 

putteb

Live hard, die young.
Gick med
25 Mar 2004
Ort
Östersund
Hoj
Ingen just nu.
Sitta och prata i telefon, säger vänta lite, går och ska hämta något och glömmer bort att man prata med nån i telefonen, efter 10-15 min "visst f*n jag snacka i telefon" BORTA¨.

detta är något som även händer mig med jämna mellanrum.. fast det sämsta är att jag iregel lyckas med det på jobbet vilket är mindre lyckat.. :)
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Hittade denna underbara tråd och nu är det fanimig dags för ett trådlyft :D

Fyll på! :)
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ah, trevligt..nr. 1 och 2 känner jag till. Inte trean..får kolla upp det!
Det är under beachhandbollen det är skoj att bo i Åhus! Fy fan vilket röj det är då under hela veckan..
Sorry att detta är lite OT.. :tuttar
Du råkar inte veta när det är i år? Har Sommarställe vid kristianstad så kanske ska passa på att hälsa på päronen när det finns något att göra :hihi
Kommer inte på något tankspridt jag har gjort bara för det utom klassiker som att läsa utan att läsa kolla klocken men inte registera det och glömma va folk säger efter 1 sekund.

Jo när jag va mindre (14 år) va jag på en kompis sommarställe och sov i våningsäng vilket hela huset märkte att jag hade glömt på morgonen.
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Du råkar inte veta när det är i år? Har Sommarställe vid kristianstad så kanske ska passa på att hälsa på päronen när det finns något att göra :hihi
Kommer inte på något tankspridt jag har gjort bara för det utom klassiker som att läsa utan att läsa kolla klocken men inte registera det och glömma va folk säger efter 1 sekund.

Jo när jag va mindre (14 år) va jag på en kompis sommarställe och sov i våningsäng vilket hela huset märkte att jag hade glömt på morgonen.
SPELDAGAR 2008

Fre 11 juli F 98-99, P 98-99

Fre 11 juli - Lör 12 juli F 97, P 97

Lör 12 juli - Sön 13 juli F 94, P 94

Sön 13 juli - Mån 14 juli F 96, P 96

Mån 14 juli - Tis 15 juli F 93, P 93

Tis 15 juli - Ons 16 juli F 95, P 95

Ons 16 juli - Tors 17 juli F 91-92, P 91-92

Tors 17 juli - Fre 18 juli Damjun., Herrjun.

Fre 18 juli Nätverks-, Kändis-
och Företagsklass

Fre 18 juli - Lör 19 juli Seniorer aktiva
Damer och Herrar

Lördag 19 juli Dam Motion

Söndag 20 juli Herr Motion

Lör 19 juli - Sön 20 Juli Elit Damer och
Herrar
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
SPELDAGAR 2008

Fre 11 juli F 98-99, P 98-99

Fre 11 juli - Lör 12 juli F 97, P 97

Lör 12 juli - Sön 13 juli F 94, P 94

Sön 13 juli - Mån 14 juli F 96, P 96

Mån 14 juli - Tis 15 juli F 93, P 93

Tis 15 juli - Ons 16 juli F 95, P 95

Ons 16 juli - Tors 17 juli F 91-92, P 91-92

Tors 17 juli - Fre 18 juli Damjun., Herrjun.

Fre 18 juli Nätverks-, Kändis-
och Företagsklass

Fre 18 juli - Lör 19 juli Seniorer aktiva
Damer och Herrar

Lördag 19 juli Dam Motion

Söndag 20 juli Herr Motion

Lör 19 juli - Sön 20 Juli Elit Damer och
Herrar
Perfa veckan innan man fyller år å allt! :yoparty
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Då ses vi kanske. Morsan har hus precis vid beachhandbollen :D
Hehe fasen va trevligt, Tror du det är populärt att komma strandvägen :hihi är bara 4 mil längs stranden har jag för mig :D

Just ja igår när jag hjälpte polarn att byta bromsar satte jag fast oket (utan belägg!:huvet) innan jag satt på nya skivan. Och sen när jag upp täkt dt och satt ditt skivan först och oket sen kom jag på att handbromsbackarna skulle byttas.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Det händer fan varje dag att jag kollar klockan på mobilen utan att registrera tiden, kollar igen, registrera inte, får kolla en gång till :huvet

Ibland när jag pratar i telefonen och har pratat klart lägger jag på men kan en kvart efteråt finna mig själv sittandes med telfonen mot örat, jävligt iriterande:huvet :) :gnissla
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top