blom skrev:nu vräker det ner stefan vi får nu säd till våra bullar i år oxå
Så länge vi slipper säd PÅ våra bullar så är det bra.....
blom skrev:nu vräker det ner stefan vi får nu säd till våra bullar i år oxå
det vet man inte kjelle... har hört rätt grova storys från stefan om bönder som både pissar och pippar i silosarnaKjelle skrev:Så länge vi slipper säd PÅ våra bullar så är det bra.....
blom skrev:det vet man inte kjelle... har hört rätt grova storys från stefan om bönder som både pissar och pippar i silosarna
ja man mår dåligt av det kjelle men vad fan ska man göra..Kjelle skrev:Jaa, och det med/på varandra dessutom!
blom skrev:ja man mår dåligt av det kjelle men vad fan ska man göra..
ps: spelar bönder banjo??????
det har jag hört talas om.. men finns det mycket bönder där då??Kjelle skrev:Ja, ofta.
SÄRSKILT i Pålsboda!
Ja det kan jag lova, Sol här, regn på vägen till Mattias och sol igen när jag kom fram...blom skrev:ett mycket märkligt väder idag regn sol sol gegn regn sol
fast jag gillar åskaKyckling skrev:Ja det kan jag lova, Sol här, regn på vägen till Mattias och sol igen när jag kom fram...
I rondellerna vid universitetet var det nästan sjö...
Har de svårt att bestämma sig?!
Hur jävla svårt kan det vara? Sol på vägarna och stränderna, och regn på åkrarna och skogarna. :kocko
Kyckling skrev:Ja det kan jag lova, Sol här, regn på vägen till Mattias och sol igen när jag kom fram...
I rondellerna vid universitetet var det nästan sjö...
Har de svårt att bestämma sig?!
Hur jävla svårt kan det vara? Sol på vägarna och stränderna, och regn på åkrarna och skogarna. :kocko
blom skrev:tex kolla på motard när mario kör så är det ointressant, en dagsvandring i örebro är ointressant,
ja det var seriöst.. fast det var inte min idè kom gärna med egna förslag och inte bara toksupa vi kan ha lite nykterhet oxåMattias650 skrev:Var du seriörs med dagsvandringen alltså? Tror inte det var någon som riktigt trodde på dig.
Jag åkte ju och kollade på Mario men har hade ju redan åkt hem med ambulansen när jag kom.
Kyckling skrev:Nu har det ju börjat ryktas om börnball, det kan ju bli nåt.. eller nä förresten.. det kommer säkert spåra ur med öldricka och korveldning det med...
Seriöst så jodå, det vore trevligt med någon slags nykter aktivitet.
Kyckling skrev:Seriöst så jodå, det vore trevligt med någon slags nykter aktivitet.
Jag jobbar ju på onsdagkväll...Tengil skrev:På onsdag tycker jag vi grillar "tubstek" vid nån sjö dit vi åker...
Hadde varit trevligt. Med Jonnys Senap!
Tengil skrev:På onsdag tycker jag vi grillar "tubstek" vid nån sjö dit vi åker...
Hadde varit trevligt. Med Jonnys Senap!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |