Supermoto skrev:om du med handikappsbil menar att den har turbo och automatlåda så, JA...
Presis som min!
"Dä ju en GODISAUTOMAT!" Stefan om DödsLupon...
Supermoto skrev:om du med handikappsbil menar att den har turbo och automatlåda så, JA...
Stefan skrev:Vilka värmande ord, killar.
Jag är rörd till tårar.
blom skrev:igår fick jag stans värsta kallsong rull
är det säkertMattias650 skrev:vill inte veta...
blom skrev:är det säkert
grattis, men du vet väl att norton är ett engelskt skit märke på en hojakora skrev:Jag har blivit morbror
Det blev en lite NortoN
du är ju så snål när man kommer till dig siggeAero skrev:Fy faaaan, va jag hatar att JOOOBBAAA!
Jag vill köra hojhojhojhojhojhojhojhojhoj!! Kan inte nån av er komma hit och sympatiköpa en bil, så kanske min dag känns lite lättare iaf.
Vilket påhopp!! Vem var det som bjöd dej på små bögiga snittar och läskande cider??? Då passar det minsann :kocko Sitta här o äta gratis med hela familjen, fanemej värre än Taikon!! Snacka om å vara snål va........blom skrev:du är ju så snål när man kommer till dig sigge
det var ju det som var snålt och sen så var det inte du som bjöd din slipps fitta utan din arbetsgivareAero skrev:Vilket påhopp!! Vem var det som bjöd dej på små bögiga snittar och läskande cider??? Då passar det minsann :kocko Sitta här o äta gratis med hela familjen, fanemej värre än Taikon!! Snacka om å vara snål va........
Fucko!!
ja efter sin riktiga far :cornakora skrev:Jo, det är även att antivirus program
Men jag kommer alltid att kalla den för BlumpeN
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|