Klart inte Stefan va rädd! Han e ju Kung! När vi hade åkt omkring å fjollat oss i 10mil på Närkeslätten, så kom Stefan in å styrde upp det hela....Tengil skrev:För er som undrar så kan jag tala om att Stefan och jag åkte från "Sannakroa" via "Fjucksta" till Kumla efter vi lämmnade er andra...
Stefan var inte rädd den endaste sekund!
Tengil skrev:Stefan var inte rädd den endaste sekund!
den ena kallas joe den anndre skit i förgasaren den tredje har inget nickAero skrev:Ni "HangArounds" som var med, vad har ni för nick här på SH?
Jag tycker nästan att man skulle kunna kalla honom för ett orakel inom traktorer. -"Stefan, din lian i traktordjungeln!"Mattias650 skrev:Nope. Stefan är nog den modogaste killen i hela PBR!
Sen kan han OTROLIGT mycket om traktorer.
jämt när jag undrar något över en traktor så ringer jag stefan, han ställer alltid upp och svarar på frågorna jag undrar stefan är en sådan där kille som bara stefan kan vara. "BM-stefan"Aero skrev:Jag tycker nästan att man skulle kunna kalla honom för ett orakel inom traktorer. -"Stefan, din lian i traktordjungeln!"
Det som inte Stefan vet om traktorer, är inte värt att veta.blom skrev:jämt när jag undrar något över en traktor så ringer jag stefan, han ställer alltid upp och svarar på frågorna jag undrar stefan är en sådan där kille som bara stefan kan vara. "BM-stefan"
vad bar killen på för natonalitet??? körde han fiskebåts mc? har stefan polare förutom oss?? frågorna är många och svaren är få men en sak är säkert att stefan kan så.Aero skrev:Det som inte Stefan vet om traktorer, är inte värt att veta.
Stefan, vilka nicks har dina polare vid Sannakroa? HillBillie, KillBille, FreeWilly och MFrulezz??
Supermoto skrev:Var nån och glodde på träningen igår??
blom skrev:köra på lördag???? en pizza i linköping kanske????
är det en handikaps bil ellerSupermoto skrev:Har precis fått min hyrbil
9-5SC 2.3t Vector med automat.
Xenon, 17" (fula tyvärr), alupaneler, stor stereo, sportstolar, skinn mm mm
Ska bli fint att cruisa i några veckor
ska jag kalla den invalid bil då eller??? vad ska du ha den till då? för du har ju inte köpt denSupermoto skrev:om du med handikappsbil menar att den har turbo och automatlåda så, JA...
varför kan aldrig du bekosta PBR och mitt festandeMattias650 skrev:Så där ja, nu har jag öppnat första kalla ölen för kvällen.
Nu blir det öl, whisky, bowling, middag och mer öl... på jobbets bekostnad.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|