Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Aero

PBR
Gick med
23 May 2003
Hoj
Stor, go & tysk
blom skrev:
det var ju det som var snålt och sen så var det inte du som bjöd din slipps fitta utan din arbetsgivare :arsele

men jag tycker ju om dig ändå :)
Tack, det känns skönt. Jag tycker om dej också. Kan vi inte hångla lite i morgon? Bara du å jag Blom, vi kan ju åka till nakenbadet vid Multen...?

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
För er som inte blev blinda eller sinnessjuka av det förra inlägget kan jag meddela att det blir en extrainsatt Lördagstur idag med start kl.14:30 från stortorget.
:squid

pops

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 1000 k7
Kyckling skrev:
För er som inte blev blinda eller sinnessjuka av det förra inlägget kan jag meddela att det blir en extrainsatt Lördagstur idag med start kl.14:30 från stortorget.
:squid
det är ju märkligt att när man frågar någon om dom ska med och åka TRE dagar i förväg så får man inga svar, då tror man att ingen ska ut och åka! sen dras det ihop en körning likförbannat några timmar senare.. MÄRKLIGT!

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Aero skrev:
Tack, det känns skönt. Jag tycker om dej också. Kan vi inte hångla lite i morgon? Bara du å jag Blom, vi kan ju åka till nakenbadet vid Multen...?
ja det är klart vi ska göra det sigge.. men du får visa vägen för jag hittar inte.

håller även med föregående talare.

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
pops skrev:
det är ju märkligt att när man frågar någon om dom ska med och åka TRE dagar i förväg så får man inga svar, då tror man att ingen ska ut och åka! sen dras det ihop en körning likförbannat några timmar senare.. MÄRKLIGT!
Det var ju för att det var så länge kvar att jag inte visste...
Fasen, planera tre dagar i förväg... Är inte det lite fruntimmersaktigt?

Ska någon med imorgon då? Jag och Aero tänker ta en lite längre tur om vädret tillåter.
(Avfärd efter 12 då vi båda är morgontrötta :D )

Aero

PBR
Gick med
23 May 2003
Hoj
Stor, go & tysk
pops skrev:
blom skrev:
håller även med föregående talare.

PremenstrualBitchRiders :D
Gnäll mindre, o kör mer hoj :mattias

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Kyckling skrev:
Det var ju för att det var så länge kvar att jag inte visste...
Fasen, planera tre dagar i förväg... Är inte det lite fruntimmersaktigt?

Ska någon med imorgon då? Jag och Aero tänker ta en lite längre tur om vädret tillåter.
(Avfärd efter 12 då vi båda är morgontrötta :D )
fruntimmersaktigt? ja om man inte kan vara klar till 10 på dagarna så ser nog jag det som fruntimmersaktigt för dom brukar väl sminka sig mm så det drar ut på tiden.

vad det gäller körning en liten längre sväng i dag så har jag inte tid.. det tar helt enkelt för lång tid att åka med er.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
vilket jävla ointresse det är för allt som försöker hittas på!
hittar man på fest så¨är det ointressant, ska man göra något som tex kolla på motard när mario kör så är det ointressant, en dagsvandring i örebro är ointressant, tom köra hoj verkar vara ointressant mm mm.
av ca 20st så är det väl tre-fyra st som hakar på och gör saker. jävligt kul att försöka driva en klubb.

börjar seriöst att tröttna på att lägga ner tid och energi på det här.

Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...