akora
http://www.roadragemc.se
Ingen som vill med till någon raksträcka idag? vill nämligen öva/lära mig åka på ett hjul
har du kollat ut? det öserner här.. köpm en motard så ska jag lära digakora skrev:Ingen som vill med till någon raksträcka idag? vill nämligen öva/lära mig åka på ett hjul
Det regnar nu ja, men jag tror (och hoppas) att det blir bättre senare idagblom skrev:har du kollat ut? det öserner här.. köpm en motard så ska jag lära dig
hoppas på du.. jag hoppas att jag snarast har en motardakora skrev:Det regnar nu ja, men jag tror (och hoppas) att det blir bättre senare idag
Ska du vara i närheten av Örebro kan du höra av dig så kommer jag och glor lite.akora skrev:Ingen som vill med till någon raksträcka idag? vill nämligen öva/lära mig åka på ett hjul
Det ska jag göra om det nu blir något. Vet bara inte vart jag ska hållas, men jag får väl leta på något bra ställeKyckling skrev:Ska du vara i närheten av Örebro kan du höra av dig så kommer jag och glor lite.
Hej GöranGöran_Gullbro skrev:Tjenare allihopa!
Är en motardåkare som håller hus i Nora...
Brukar det vara någon samling av motardförare nå´n stans i örebroområdet om man vill ha några fler att åka med? Inte så kul att i längden bara busa runt själv...
Brukar ni hålla till på några speciella ställen?
Körsugen
/Göran
akora skrev:Hej Göran
Det brukar vara samling vid likkistan i örebro (stortorget) på onsdagar kl 18:00 och lördagar 13:00. Mer info finns på hemsidan (www.pennybridgeriders.com)
Göran_Gullbro skrev:Då dyker jag upp på lördag och ser vad som händer... Syns på lördag! Hoppas att många dyker upp!!!
/G
erik skrev:Det är nog mer sporthojar än motarder men du är självklart välkommen ändå
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|