blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
vart har kjell tagit vägen?
Faktafelblom skrev:okkan berätta en rolig sak.. saab ställde inte upp med någon bil i spelet, vet inte om det var för att dom kanske skulle rasa
volvo slängde med en, en s60 t5a.. förmodligen kommer jag aldrig att testa den
![]()
SKOJAR DU ELLERSupermoto skrev:Faktafel
Volvo har TVÅ bilar med!!! En S60 som blumflum säger men även en 245GLT. Jag kör den alltid beige såklart. Inte metalic utan solid för den rätta unkna känslan. Det är en känsla utav guds nåde att bränna runt den på Nürburgring. Jag har ännu inte haft tålamod att köra ett helt varv med den, hehehe...
Skojar aldrig om sånt här!!!blom skrev:SKOJAR DU ELLER![]()
jag har fan inte hittat någon 245Supermoto skrev:Skojar aldrig om sånt här!!!
Vad menar du förresten? Att jag kör den i beige eller att jag inte orkat harva runt hela ringen med traktorn ? Eller nåt annat?
ok ska kollas upp snarastSupermoto skrev:Tror den bara finns i "Arcade mode"....![]()
aj då aj då.. går det sånt skit nu oxåraukroland skrev:Fy fan för maginfluensa...![]()
ja nu går det verkligen åt rätt hållTERMINATOR skrev:idag har det varit premiär... fy fan va skönt det va att sola på balkongen![]()
TACK O LOV kan man ju säga, fan va skönt det va i dagblom skrev:ja nu går det verkligen åt rätt håll![]()
ja man blir fan glad när värmen kommerTERMINATOR skrev:TACK O LOV kan man ju säga, fan va skönt det va i dag
njäää. tror det blir som vanligt, bakslag med snö o skit innan det blir helt bra väder, jag ställer på när magkåpan är klar eller 1:a majblom skrev:ja man blir fan glad när värmen kommerfrågan är bara om jag vågar ställa på hojen
![]()
Ja det verkar som det eller också är det bara på jobbet... Vi var tre som fick gå hem igår och två som hade blivit sjuka i helgen... Drygt hälften av hela föetaget...blom skrev:aj då aj då.. går det sånt skit nu oxå![]()
Ja, nu får vi hoppas att bakslagen är över för den här gången...blom skrev:men det har ju redan varit 7-8 bakslag![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |