Oh, oh!!! Jag kan! Jag kan!...blom skrev:ett st toyota
en sådan som du har haft och kört stefans syrra i fast nyareKyckling skrev:Oh, oh!!! Jag kan! Jag kan!...
Vad är det för bil på bilden...
Jaaa... Jeopardy... Wheeee....
llalaalallalllalalallaaalllalalalalllaa... upp och jobba... lallalalalallalalalallallalallaTERMINATOR skrev:lalalllalalalallalallala jag kan inte sova lallalallalalallala
rainman skrev:llalaalallalllalalallaaalllalalalalllaa... upp och jobba... lallalalalallalalalallallalalla
Fy faen, 12 dagar i sträck har man jobbat, tur som faen att det är sista dagen idag innan långledigt!!!
Det är redan försent.TERMINATOR skrev:LALALLALALALLALALLALA var jobbar du lallalalla behöver dom mer personal lalallalalalla, jag vill ha jobb innann jag blir nut´s lallalallalalla
Jo det ser jag att det är...blom skrev:en sådan som du har haft och kört stefans syrra i fast nyare
jag la ut bilden här för att mario skulle få se den
TERMINATOR skrev:LALALLALALALLALALLALA var jobbar du lallalalla behöver dom mer personal lalallalalalla, jag vill ha jobb innann jag blir nut´s lallalallalalla
bry dig inte om det duKyckling skrev:Jo det ser jag att det är...
Varför skulle Mario se den? Vet han inte hur en Celica se ut?
Är han helt tappad bakom en åkgräsklipare?
inga bärs idag eller?Stefan skrev:Fan, hade ju nästan tänkt ta en sväng med XTn idag men så är det ju nån idiot som bokat tvättstugan i mitt namn hela eftermiddagen.
Så du la ut en bild på DIN bil?! Är det så jag ska tolka det?blom skrev:bry dig inte om det du
han ville se hur den såg ut bara
varför lägger man ut bilder på sina hojar? man vet väl hur en r6,r1,husa mm ser ut
rainman skrev:Eftersom vi skär ner så tvivlar jag på det... och här blir man nuts bara av att vara liksom!
jo jag vet det är ju skadligt att va med dej för mycketKyckling skrev:Det är redan försent.
erik skrev:Då var premiärturen avklarad. Lite kallt men inte värre än att det gick att uthärda.
japp så ska du tolka detKyckling skrev:Så du la ut en bild på DIN bil?! Är det så jag ska tolka det?
Ja varför inte, Celica är en trevlig bil. iaf. den jag hade.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|