Oh, oh!!! Jag kan! Jag kan!...blom skrev:ett st toyota
en sådan som du har haft och kört stefans syrra i fast nyareKyckling skrev:Oh, oh!!! Jag kan! Jag kan!...
Vad är det för bil på bilden...
Jaaa... Jeopardy... Wheeee....![]()
![]()
![]()
![]()
llalaalallalllalalallaaalllalalalalllaa... upp och jobba... lallalalalallalalalallallalallaTERMINATOR skrev:lalalllalalalallalallala jag kan inte sova lallalallalalallala
rainman skrev:llalaalallalllalalallaaalllalalalalllaa... upp och jobba... lallalalalallalalalallallalalla
![]()
Fy faen, 12 dagar i sträck har man jobbat, tur som faen att det är sista dagen idag innan långledigt!!!![]()
Det är redan försent.TERMINATOR skrev:LALALLALALALLALALLALA var jobbar du lallalalla behöver dom mer personal lalallalalalla, jag vill ha jobb innann jag blir nut´s lallalallalalla
Jo det ser jag att det är...blom skrev:en sådan som du har haft och kört stefans syrra i fast nyare![]()
jag la ut bilden här för att mario skulle få se den![]()
TERMINATOR skrev:LALALLALALALLALALLALA var jobbar du lallalalla behöver dom mer personal lalallalalalla, jag vill ha jobb innann jag blir nut´s lallalallalalla
bry dig inte om det duKyckling skrev:Jo det ser jag att det är...
Varför skulle Mario se den? Vet han inte hur en Celica se ut?
Är han helt tappad bakom en åkgräsklipare?![]()
inga bärs idag eller?Stefan skrev:Fan, hade ju nästan tänkt ta en sväng med XTn idag men så är det ju nån idiot som bokat tvättstugan i mitt namn hela eftermiddagen.
Så du la ut en bild på DIN bil?! Är det så jag ska tolka det?blom skrev:bry dig inte om det du![]()
han ville se hur den såg ut bara
varför lägger man ut bilder på sina hojar? man vet väl hur en r6,r1,husa mm ser ut![]()
rainman skrev:Eftersom vi skär ner så tvivlar jag på det... och här blir man nuts bara av att vara liksom!![]()
jo jag vet det är ju skadligt att va med dej för mycketKyckling skrev:Det är redan försent.![]()
erik skrev:Då var premiärturen avklarad. Lite kallt men inte värre än att det gick att uthärda.
japp så ska du tolka detKyckling skrev:Så du la ut en bild på DIN bil?! Är det så jag ska tolka det?
Ja varför inte, Celica är en trevlig bil. iaf. den jag hade.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |