crashtestdummy
Ompa ompa.
nähä gjorde du? gud vad cool du är....blom skrev:åkte oxå i SH tröja för 5 årsen
nähä gjorde du? gud vad cool du är....blom skrev:åkte oxå i SH tröja för 5 årsen
ja jag tyckte väl det då när jag var i den ålderncrashtestdummy skrev:nähä gjorde du? gud vad cool du är....
ofan så det är åldersrelaterat? Var det inte du som pep över att du inte hade någon att åka med? så dra på dig SH-tröjan nu så att du marknadsför forumet du med. VIPS! så har du kanske någon att åka med igen.blom skrev:ja jag tyckte väl det då när jag var i den åldern
jag förstår inte varför fler skulle börja att åka bara för att jag åker omkring i en SH tröja sen har jag inte gnällt.. folk gör vad fan dom vill liksom jagcrashtestdummy skrev:ofan så det är åldersrelaterat? Var det inte du som pep över att du inte hade någon att åka med? så dra på dig SH-tröjan nu så att du marknadsför forumet du med. VIPS! så har du kanske någon att åka med igen.
jo dom som redan åker hoj idag, utan att för den skull spendera 90% av sin ickehojåkande tid på att surfa på SH. ser min balla tröja och tänker. hmm undra om jag ska surfa in på sidan som heter sporthoj.comblom skrev:jag förstår inte varför fler skulle börja att åka bara för att jag åker omkring i en SH tröja sen har jag inte gnällt.. folk gör vad fan dom vill liksom jag
såg några tappra hojåkare för en liten stund sen dom drack varmt kaffe vid e-stop
Tengil skrev:På söndag ska jag med en jobbarkompis och åka runt på hans Honda 450 cross på lindesbergs crossbana.
Är det några grussprutare som har lust att hänga med?
Erik, Kycklo, Mario?
Fortsättning följer.
Tråkig hoj men vettig om man ska pendla med den....TERMINATOR skrev:
Inga hjul till sånt. Troligen inte tid. Men det hade varit skoj...Tengil skrev:På söndag ska jag med en jobbarkompis och åka runt på hans Honda 450 cross på lindesbergs crossbana.
Är det några grussprutare som har lust att hänga med?
Erik, Kycklo, Mario?
Fortsättning följer.
Supermoto skrev:Tråkig hoj men vettig om man ska pendla med den....
ja det kan jag nog bara hålla med om.. borde väl vara skaplig försäkring oxå.. och det går nog fan att åka fort på den om man villerik skrev:Doktor Kjelle åkte ju en sån 750 förut, tror hojen är utmärkt för den som inte har prestanda som högsta krav men ändå vill åka en bra hoj.
blom skrev:ja det kan jag nog bara hålla med om.. borde väl vara skaplig försäkring oxå.. och det går nog fan att åka fort på den om man vill
ja det är klart skulle vara ku´l att se minnin på en 1100r runt åsenerik skrev:Dom som är riktigt duktiga kör ju fort vilken skithoj man än sätter dom på...
Billy säljer billiga Spyke, likadana som Linus har. Kolla även sinisalos ställ hos M&F. Lelles har nästan alltid nån rea på skinnställ.blom skrev:erik jag vet att jag frågat tidigare men gör det iegn.. hur är AXO stället i storleken? litet? stort? börjar bli dax att kolla vad jag ska ha nu.. tittar även på spyke...
blom skrev:erik jag vet att jag frågat tidigare men gör det iegn.. hur är AXO stället i storleken? litet? stort? börjar bli dax att kolla vad jag ska ha nu.. tittar även på spyke...
Supermoto skrev:Billy säljer billiga Spyke, likadana som Linus har. Kolla även sinisalos ställ hos M&F. Lelles har nästan alltid nån rea på skinnställ.
japp har sett det därför kollar jag även lite på dom.. testade alpinestar ställ, 56 satt som en smäck då... men dom asen töjer sig ju oxå..Supermoto skrev:Billy säljer billiga Spyke, likadana som Linus har. Kolla även sinisalos ställ hos M&F. Lelles har nästan alltid nån rea på skinnställ.
du hinner töja dig en hel del du med under julen blomman.blom skrev:japp har sett det därför kollar jag även lite på dom.. testade alpinestar ställ, 56 satt som en smäck då... men dom asen töjer sig ju oxå..
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|